נעמי

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2018

נעמי שווץ

אני לא יודעת אפילו איך להתחיל!לפני ...

אדר שטרן

איך מתחילים לספר חוויה שאי ...

עדן כץ

היוששש שמי עדן ואני הייתי ...

דיאנה זובנין

אני לא יודעת ממש מאיפה להתחיל... ...

קים גרינברג  (קימברלי)

הגענו לשדה כולנו ביישנים חלק ...

רפאל לנדא  (רפול)

אז ככה סאמר סקול היה ...
אני לא יודעת אפילו איך להתחיל!Smileys
לפני שיצאנו, פתחו קבוצת וואטסאפ של כולם וממש פחדתי שלא נתחבר כי גם באתי לבד ולא הכרתי אף אחד.

אבל ברגע שנפגשנו בשדה כל הפחד התפוגג וכבר התחלתי להכיר המון חברים חדשים! ישר אחרי הצ'ק אין עשינו צחוקים וקניות בדיוטי פרי וכשעלינו למטוס הבנתי שהולך להיות ממש כיףSmileys

אחרי הטיסה נחתנו בלונדון ונסענו במיניבוסים לאיסטבורן, וכמובן שבדרך שמענו שירים בעברית כדי לא להתגעגע יותר מדי לבית.
כשהגענו למקום, הביאו לנו מפתחות לחדרים והתחלקנו למסדרונות ומה אני אגיד.. דווקא החדרים היו ממש סבבה - כל אחד מקבל חדר לבד אבל זה לא עצר אותנו מלהתחנל אחד אצל השני ולשבת ביחד כל לילה.Smileys

העיר עצמה פשוט מדהימה ובכל הזמדנות שהייתה לנו ויתרנו על הפעיליות שהיו במרכז ויצאנו לשופינג וסטארבקס במרכז העיר (שבמרחק של בערך 15 דק הליכה!) ובגלל שנפלנו על שבועיים חמים במיוחד, אפילו יצא לנו להיכנס לים וסתם לשכב להשתזף בחוף המהמם. (אבל השחפים תמיד ניסו לגנוב לנו את האוכללל)Smileys

בקמפוס פגשנו את הילדים מחו"ל, ובעיקר התחברנו לילדים הצרפתים הקטנים (והגדולים)Smileys  שהיו שם ולימדנו אותם עברית מושלמת, ובתור משימת שליחות לאומית לימדנו אותם את קומסי קומסה.Smileys
היו גם קצת איטלקים, ספרדיות, מלא סינים, והדובדבן  שבקצפת - ארגנטינאים חתיכים. אבל ממש. (חבל שהם לא היו איתנו בכלום אבל זה לא עצר אותנו כמובן מלהתגנב למסיבות שלהם- שלגמרי היינו הכי שוות בהן -ולעקוב אחריהם בחדר אוכל.)

יצאנו לטיולים מגניבים, עלינו על רכבות הרים מטורפות, עשינו מלא צחוקים, שופינג, תמונות יפות לאינטסגרם (אהםם ירין אהםםם) התחלנו עם אנשים ברחוב (אהממממ ירין) ובכללי נהננו כל כך!
כמובן פרט שולי היו גם לימודים, שהיו קלילים ועזרו לנו להתחבר עם הילדים מהארצות האחרות! (חלקינו השלמנו שעות שינה, אבל סך הכל האנגלית השתפרה מאוד, והצרפתית עוד יותר :)

בין השיעורים והפעיליות שהיו לנו - טניס, ריקוד, בריכה, ועוד דברים שזנחנו לטובת טיול בעיר, גם היינו צריכים לאכול.. בואו נגיד שלא היה נורא בכלל, ולא נשארנו רעבים, אבל פסטה עם עגבניות פעמיים ביום לא עושות טוב לכולם. ( סתם סתם, היה מבחר. אבל אכלנו בעיקר את הפסטה. כל יום.)  כך שיצא שכמעט כל לילה הזמנו פיצה ויום אחד החליטו לפנק אותנו והזמינו לנו איזה מליון מגשים והיה מושלם!

בקיצור, אני כבר לא זוכרת מה עשינו כי אני בשוק שזה נגמר, אבל אני יכולה להגיד שזאת הייתה חוויה אדירה והכרתי חברים וחברות מדהימיםםםם שנכנסו לי ללב ואני כל כך שמחה שיצאתי לסאמר סקול! מתגעגעת המון