אלן

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2017

אלן לוברסקי  (אלן)

שלום,   קוראים לי אלן ...

עומרי חרמוני  (חרמוני)

אני הגעתי לסאמר סקול בזכות ...

Omer Nir  (עומרי)

אני עומר ניר ואני הגעתי לקומפוס ...

חוסאם מילאד

החוויה המדהימה אני חוסאם מילאד ...

שי משה קדוש  (שי)

שלוםקוראים לי שי קדוש אני ...

Ibrahim Abu ganem

ההורים שלי שלחו אותי לשחק ...

שלום,

קוראים לי אלן לוברסקי ואני גר במודיעין.

בימים אלה אני בארץ אחרי שביליתי בסאמר סקול של קמפוס בלדינגטון-אנגליה עם הקבוצה הישראלית. לפני הנסיעה היה לנו מפגש עם כל הקבוצה וחילקו לנו את כרטיסי הטיסה ואת התיקים של קמפוס.

במפגש הסבירו לנו מה הולך לקרות בשבועיים שאנחנו נהיה באנגליה. אחר כך עשינו היכרות עם כל הילדים שטסים ללידינגטון.

והנה הגיע היום של הטיסה! נפרדתי מהמשפחה ונסעתי עם אבא שלי לשדה התעופה.

אחרי שאמרתי שלום לאבי, הלכנו לכל הבדיקות, הגענו לדיוטי פרי ונתנו לנו זמן חופשי להסתובב בחנויות. סוף סוף עלינו למטוס, ולאחר טיסה של חמש שעות הגענו לשדה התעופה לוטון בלונדון ונסענו באוטובוס שעתיים למרכז לדינגטון.

כשהגענו למקום פגש אותנו הצוות של המרכז, הם נראו לי ממש נחמדים וטובים.
בהגעה ללידינגטון קיבלנו עם החבר שלי חדר מעולה ומרווח.

איזה קטע. Smileys אחר כך הראו לנו את חדר האוכל הוא היה מאוד גדול.

אחר כך הראו לנו את השטח בחוץ, היה שם שטח ענק של דשא.

לקחו אותנו גם לאגם עם הקייקים.

במחנה היה גם קיר טיפוס, סנפלינג ונדנדה ענקית בגובה עצום. למחרת עשינו את המבחן ובנוסף עשינו גם קטע דיבור באנגלית. אני הרגשתי טוב במבחן ואחרי המבחן הסבירו לנו את כל החוקים והנהלים של המקום ומה הלו"ז שלנו לשבועיים הקרובים.

אמרו לנו גם איפה אנחנו נהיה. באוניברסיטת אוקספורד ובוינדסור ובבא'ט ובמקום הכי תיירותי שהוא לונדון.

ביום למחרת הודיעו לנו לאיזה כיתה כל אחד מצטרף ואני הצטרפתי לכיתה מ'ס 4 מתוך 6 כיתות לפי רמות דיבור בשפה האנגלית. הרגשתי שאני ברמה טובה. בשיעור הראשון הכרנו את כל הילדים בכיתה שלנו ואת המורים שלנו.

בשעה וחצי הראשונה למדנו עם רניה, מורה ממש נחמדה וכייפית.

אחרי זה הייתה לנו הפסקה של חצי שעה. אחרי כן למדנו עם פיליפ הוא מורה מאוד נחמד שעזר לנו כל הזמן. בכיתה שלי הכרתי הרבה חברים חדשים. הכרתי ילד בשם אנדרי מרוסיה וילד צרפתי בשם ארתור.

פגשתי ילדים ספרדים, צרפתים,רוסים ואיטלקיים מהכיתות האחרות. בערב הייתה לנו פעילות. בערב הפעילות הייתה שונה. למשל היה תפוס את הדגל, דיסקו, מדורה ושיחקנו כדורגל עם כולם, היה פשוט כיף חיים.

בשבוע הראשון נסענו לבא'ט, נסענו לשם עם אלזה האחראית לפעיליות במרכז ולטיולים. נסענו לשם עם המדריכים הכי טובים בעולם פיל ואלכס. פיל ואלכס הם מקבוצת המדריכים PGL. הם הדריכו את הפעיליות וליוו אותנו לכל מקום.

אנחנו טיילנו בעיר וראינו את הנהר.

אבל הדבר הכי טוב שעשינו זה שופינג. נתנו לנו שעתיים לשופינג, היו שם חנויות כמו פרימרק, סטאר באקס, קפסי ומקודלנד'ס ועוד המון חניויות שוות. בסוף היום חזרנו ללדינגטון ואני חזרתי לעשות את הפעילויות. הגיע סוף השבוע, יום שישי והתכנסנו כולם לערב שישי. הביאו לנו לחם ומיץ ענבים, התגבשנו כולם, זה היה רגע נפלא להיות כולם יחד. בסוף עשינו תמונה משותפת. היה ערב ישראלי ממש. ביום למחרת נסענו למצודת וינדסור, המלכה נוהגת להיות שם. טיילנו וראינו המבצר וגם הצטלמתי עם החייל האנגלי במדים האדומים. בסוף נתנו לנו זמן לשופינג ולקנות אוכל.

ביום למחרת נסענו ל- Thorpe park, פארק שעשועים ענק עם המון מתקנים ורכבות הרים. היו שם פעיליות נושאות פרסים. היה מטורף! אני וחבר שלי איתי הלכנו לאיזור של האנגרי בירדס ועשינו קרב במתנפחים. ואפילו ניצחתי אותו!

בפארק שעשועים היו הרבה מאוד אנשים ונאלצנו לחכות הרבה זמן בתורים למתקנים. לפחות אכלנו וקנינו דונאטס וגלידה וגם הייתה שם מכונה של משקאות קרים.

ניתן לקנות במכונה כוס. במכונה יש את כל הטעמים של קוקה קולה, פאנטה וד'ר פפר. אין כזה בארץ. חזרנו ללדינגטון והתחיל שבוע חדש של לימודים. באחד הימים הלכנו לאגם ובקייק הייתי עם אלזה. לאחר מכן הייתה לנו תחרות עם כולם וברגע מסוים אני ואלזה התהפכנו מהקייק והמים היו מאוד קרים.

איזה פאדיחה, אחרי זה הלכתי למקלחת להתחמם במים החמים.

באמצע השבוע נסענו לאוקספורד, ראינו את כל הקולג'ים והייתה לנו הדרכה על המקום ובסוף כמו כל פעם הלכנו לעשות שופינג. אני נהנתי לשתות את המשקה שלי מסטארבאקס וגם קניתי כמה חולצות מפרימרק, פשוט נהדר.

הגיע סוף השבוע ונסענו ביום חמישי ללונדון, אכלנו ארוחת בוקר, התארגנו ונסענו באוטובוס שלנו. באוטובוס שמענו מוזיקה דרך הרמקול של אחד מהחברים ואנחנו הבנים דיברנו על ענייני כדורגל. לאן כל שחקן עובר, לאיזה קבוצה. הגענו למוזיאון מאדאם טוסו, הצטלמנו עם כל הדמויות המפורסמות ביותר בעולם ואני קניתי מתנות בחנות של המוזיאון. אחרי הביקור במוזיאון נתנו לנו זמן חופשי והלכנו לאכול פיצה. היה טעים נורא.Smileys

בערב הלכנו למחזמר "מלך האריות". זה היה מרגש, הביצוע היה מרשים. אחרי המחזמר נסענו חזרה ללדינגטון. בדרך הנהג הראה לנו את מרכז לונדון בלילה שכל האורות דולקים וזוהרים. ביום למחרת היה האחרון ללימודים. קיבלנו את התעודות שלנו והיו גם תעודות הצטיינות. נפרדנו מצוות האנגלית ובערב הייתה לנו מסיבת דיסקו והיו בלונים והמון ילדים.

ביום שבת נסענו ללונדון טיילנו בעיר, שטנו בנהר התמזה. והיינו בבקינגאפ פאלאס. ראינו את הביג בן ועלינו ל- London Eye וראינו את כל העיר. פשוט יפה שם מלמעלה. הגיע היום האחרון נפרדנו מכל הצוות והלכנו לאוטובוס. לוק (המנהל) בא ונפרד מכולם ואמר שהוא אוהב אותנו. נסענו ללונדון וביקרנו במוזיאון ההיסטוריה הלאומי ואחרי זה נסענו לשדה התעופה וחזרנו הביתה לישראל.

תודה רבה לסיון ולהודיה, מאוד נהנתי, היו לי חוויות רבות, זו הייתה החופשה הכי טובה שיכולתי לבקש!