שירה

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2017

שירה דליה לוריא  (שירה)

טוב, אז המסע שלי  ללונדון ...

ניקול ברוברניק  (ניקול)

היי קוראים לי ניקול אני בת ...

אנדריי סלסקו  (אנדריי )

אם את\ה קורא\ת את זה עכשיו ...

נעה שילת בן חמו

הייי אני נועה בן חמו, ויצאתי ...

ליאור חבה

הסיפור שלי (ליאור חבה) קודם ...

פלג איזנברג

קוראים לי פלג איזנברג ואני ...

טוב, אז המסע שלי  ללונדון התחיל כמה חודשים לפני הטיסה. בתחילת השנה, חשבנו, אני ושקד, החברה הכי טובה שלי, לטוס ללונדון לסאמר סקול כי היא הייתה שנה שעברה והיה לה ממש כיף ואני כי אמא שלי כשהיא הייתה קטנה {בערך בגילנו} טסה גם.

הזמן טס והיום של הטיסה הגיע. מודה שהייתי קצת בלחץ אבל כבר בהמראה הכל עבר.

הגענו לשדה התעופה באנגליה, עלינו על אוטובוס שלקח אותנו ישר לאוניברסיטה. בזמן ההמתנה לקבלת החדרים התחלתי להכיר אנשים חדשים.

ביום השני לטיול, היה מבחן בו בחנו את רמת האנגלית שלנו.

ביום השלישי קמתי לבוקר מושלם של יומולדת. באותו היום יצאנו גם לסיור הראשון שלנו בלונדון. היינו בבקינגהאם פאלס. וראינו את החלפת משמר המלכה. לאחר מכן הלכנו לחנות ענקית של הm&m ! אכלנו ארוחת צהריים וישר נכנסו לשיעורים.

בערב כל הקבוצה התאספה בדשא והכינה לי מסיבת הפתעה עם עוגה ענקית בלונים ושלט! יש לציין שכמעט בכל מקום ובכל פעילות שהיינו הקבוצה והמדריכות דאגו לעשות לי בושות ולשיר לי היום יום הולדת בכל מקום!!!Smileys

ביום הרביעי יצאנו לטיול בלונדון. עלינו על הקרוז בנהר התמזה,  הסתובבנו ליד הביג בן ומשם הלכנו ללונדון איי!

ביום החמישי, היינו ביום לימודים ארוך ומלא. בסוף היום כדי קצת לשחרר את האווירה היינו בקריוקי.

יום שישי, אחרי ארוחת הבוקר יצאנו למוזיאון ההיסטוריה והטבע של לונדון. מהמוזיאון חזרנו לקמפוס ללמוד.

בשעה שש בערב נפגשנו בחדר האוכל לארוחת שישי.

ביום שבת,  ביקרנו בארמון המלכה שנקרא windsor castle התור היה ארוך מאוד. בזמן שחיכינו בתור התחיל לרדת מבוללל.

משם המשכנו לכיוון מרכז הקניות שנמצא ממש קרוב לארמון, והיה לנו זמן שופינג ארוך מאוד, במרכז היו מסעדות שונות בהן אכלנו את ארוחת הצהריים, שקד, מאי, דנה, נועה נחום, ספיר,הגר ואני אכלנו במסעדת המבורגרים משוגעת וטעימה בטירוף!!

לאחר הקניות חזרנו לקמפוס, וישר התארגנו לערב דיסקו.

Smileys

ביום ראשון של השבוע השני , לאחר ארוחת הבוקר ישר עלינו על האוטובוס שלקח אותנו ללונה פארק שנקרא Thorpe park, בפארק היו מתקנים משוגעים, רכבות ענק, דוכנים שאפשר לזכות בהם, מתקנים עם מים, רכבת הרים בחושך ועוד מלא מתקנים.

שקד, ספיר, הגר,מאי, דנה ואני הלכנו לאכול במסעדת פיצה ופסטה בסגנון אכול כפי יכולתך!

במהלך ההסתובבות בפארק שקד ואני החלטנו שאנחנו רוצות לזכות בקופים שהיו תלויים באחד מהדוכנים. היינו חדורות מטרה וכמובן שהצלחנו להשיג אותם! לקופות קראנו שחף ואביאל, על שם המדריכות שלנו Smileys

ביום שני, היה חצי יום לימודים וחצי אקטיביטיז, אחרי ארוחת הערב הלכנו יחד עם כל הקבוצה לקניות בסופר, שם קנינו לעצמנו אוכל טעים שיהיה לנו להמשך השבוע.

ביום שלישי , נכנסו לכיתות לשיעורי אנגלית והמשך עבודה על הפרויקטים שלנו, אחרי השיעורים הלכנו למוזיאון "מדאם טוסו",  לאחר היציאה מהמוזיאון התקדמנו לכיוון התאטרון של לונדון, ונכנסנו למחזמר "מאמא מיה"!
יום רביעי , היה יום שכולו לימודים אך לקראת הערב כדי לשנות את האווירה היינו בדיסקו עם שאר הילדים מהעולם.

ביום חמישי היינו בעיר אוקספורד , ראינו את הטירה של אוקספורד וטיילנו עיר, כשחזרנו היה לנו קצת זמן לנוח ויצאנו לפעילות היומית -קריוקי!

ביום שישי היינו בשיעורים האחרונים לפני החזרה לארץ ולאחר השיעורים התכנסנו בחצר והמורים חילקו לנו תעודות. באותו היום גם נסענו לבקר באולפנים הארי פוטר , לאחר הביקור באולפנים חזרנו לקמפוס בו עשינו את הקידוש האחרון שלנו ביחד כקבוצה.

יום שבת היה היום האחרון שלנו בלונדון, באותו היום היינו במוזיאון בריטי שהיה גדול מאוד ומלא בתצוגות , טיילנו עוד קצת באוקספורד סטריט ובמתחם הקובנט גרדן,באותו היום חזרנו לקמפוס לסיכום קבוצתי ואריזה של המזוודות.

יום למחרת, קמנו בשש בבוקר ואירגנו את החדרים והמזוודות. עלינו על האוטובוס ישר לשדה התעופה בלונדון. נחתנו וישר רצנו לראות את המשפחות.

אז אחרי חפירה ארוכה אני רוצה לסכם, הגדרה שלי למילה מסע- נכנסת לתוך חוויה שממנה אתה נכנס אדם אחד אבל יוצא ממנה בנאדם אחר, משופר ,טוב יותר מנוסה יותר ומלאה בחוויות וחברים חדשים שצברת- וזה בדיוק מה שקרה לי בלונדון. למדתי הרבה דברים על עצמי הכרתי מלא אנשים חדשים גם מישראל וגם מהעולם! כמות החוויות שצברתי היא אין סופית!

ואני אתחיל בלהגיד תודה לכל הקבוצה המושלמת שהייתה לי! באמת שזו הקבוצה היותר טובה שיצא לי להיות בה! אנשים חמים ואוהבים ומקבלים! אין כמוכם בעולם.Smileys

תודה קטנה וחשובה לא פחות זה לשקד, שיצאה איתי והייתה שותפה מלאה במסע שלי ללונדון, אז אחותי תודה על הכל! תודה שהיית איתי ברגעים הקשים וגם ברגעים השמחיםSmileys

ועכשיו לתודה הגדולה ביותר, והיא למדריכות של הקבוצה אביאל ושחף!Smileys

אני לא חושבת שהייתי מצליחה לעבור את המסע הזה בלעדיהן! תמיד היו שם לתת כתף וחיבוק שצריך וחברות ואמא ואבא! למדתי מהן כל כך הרבה! על שנת שירות על מכינה וכמובן שגם עליהן! אז רציתי להגיד לכן תודה רבה שהייתן שותפות שלי במסע כי שוב, בלעדיכן הוא היה נראה אחרת {אחרת- פחות טוב}!