בן

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2017

בן לוי  (בן)

היי קוראים לי בן ואני בן 17.תמיד ...

מור גורביץ  (מור)

היי קוראים לי מור, ואני הייתי ...

אור רביד  (אור)

שלום קוראים לי אור רביד ויצאתי ...

ליאור עקה זוהר

החוויה שלי בסאמר סקול השנה ...

גל עמירב  (גל)

שלום   קוראים לי גל בת ...

נויה קרבצ'יק  (נויה)

היייי אני נויה ואני אספר לכם ...

היי קוראים לי בן ואני בן 17.
תמיד שמעתי מחברים ממשפחה כמה ארה"ב גדולה ושונה מישראל.

לא ידעתי למה לצפות, גם מהאנשים שיצאו איתי מישראל לא ידעתי מה לצפות.

כשיצאנו מהארץ לא ידעתי מה להרגיש בלי ציפיות. Smileys
האנשים היו נראים לי נחמדים אבל לא יכולתי לדעת מה צפוי לבוא, בגלל זה חפרתי לחן המדריכה על מה הולך לקרות וכל מיני שאלות על עתיד הטיול שכמובן לא ענתה ליSmileys .

כשהגענו לבוסטון הכל היה נראה מעולה מהחדר אוכל עד לכל האוניברסיטה עצמה שנראית מושקעת. האנשים היו טובים והכל היה מעולה. הטיולים בבוסטון היו נחמדים ורגועים. חוץ מהפעם שהלכנו לפארקSmileys.
לקראת הסוף "הופעתי" ב-"מופע כישרונות" ויצא לי להקשיב גם לפטריק
ה-activity leader שלנו מזמר לו. בוסטון הייתה יפה ורגועהSmileys.

כשהגענו לניו ג'רזי ראינו שהאוניברסיטה אולי לא ברמה כל כך של בוסטון. פחות מרשים. אבל הטיולים לניו יורק היו הרבה יותר מאסיבים Smileysמבוסטון טיילנו בכל המקומות התיירותיים המרכזיים עשינו דברים שבדרך כלל לא מספיקים בטיול אחד של שבועיים לניו יורק.

מכל הטיולים הטיול האהוב עליי היה לסנטרל פארק יש שם אוירה רגועה ומשפחתית שנורא אהבתי ואולי הייתי זקוק לה.

אני באופן אישי גם הייתה לי את הזכות לפגוש את המשפחה שלי בקווינס ולטייל איתם בשכונה שלהם, שכונה  שרובה יהודים. השכונה הייתה מדהימה הבתי כנסת הכל. עשיתי איתם קידוש השלמנו מידע חסר וחזרתי הביתה לאוניברסיטה.

ועכשיו למדריכות, רציתי להגיד תודה למדריכות. חן שבלעדיה לא יודע מה הייתי עושה הצילה אותי כל כך הרבה פעמים משעמום ועצבים.

פשוט בת אדם מדהימה. כל כך הרבה נושאי שיחה היו לנו שזה לא יאמן.

ולמיכל שהייתה איתנו שבוע בסוף המסע אני רוצה להגיד גם תודה אולי לא הספקתי להכיר אותך מספיק אבל את היית מדהימה וכן הספקתי לראות את זה שאת מצטנעת בהשגים הרבים שלך שזה אולי לימד אותי משהו לחיים, ואת הדאגה שלך.
תודה גם לכל החברים שסיפקו לי חוויה מדהימה כלום לא היה קורה ככה בלעדיכם. פשוט קבוצה מדהימה. תודהSmileys.

אז אולי באתי בלי ציפיות אבל בכל זאת אני יכול להגיד שיצאתי מרוצה יותר ממה שציפיתיSmileysSmileys. אה ודרך אגב הנה ניקול-->Smileys