נויה

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2017

נויה קרבצ'יק  (נויה)

היייי אני נויה ואני אספר לכם ...

נועה מנור  (נועה)

הייי אני נועה מנור מקיבוץ ...

מור גורביץ  (מור)

היי קוראים לי מור, ואני הייתי ...

גל עמירב  (גל)

שלום   קוראים לי גל בת ...

בן לוי  (בן)

היי קוראים לי בן ואני בן 17.תמיד ...

מאי לוזון  (מאי)

קצת מתקשה להאמין שאני אחרי ...
היייי אני נויה ואני אספר לכם על השלושה שבועות הכי כיפים שהיו לי בחייםםםSmileys

טוב אז אחרי טיסה ארוכה שבה הכרנו את הקבוצה נחתנו בבוסטון המדהימה!! הגענו לקמפוס והתמקמנו בחדרים השווים. הבעיה היחידה היא שלא היו מזגנים אבל שרדנו את זה עם המאווררים הגדולים והמרעישים שהיו שם.

כל יום קמנו והלכנו לשיעורים ואחרי השיעורים יצאנו לטיולים בבוסטון.Smileys הינו בפארקים, במשחק של הרד סוקס, בסיור באיצטדיון שבו היה המשחק, בקווינזי ומרקט ניוברי סטריט ועוד רחובות וקניונים שעשינו בהם שופינגגגSmileys, היינו במוזיאון האומנות, באוניברסיטת הרוואד, פרידום טרייל ובשייט לווייתנים. שחזרנו הייתה פעילות ערב שבה הכרנו ילדים מטיוואן, רוסיה, איטליה, צרפת וסין.

נוסעים לניו יורקקק Smileys
קמנו בבוקר לארוחת בוקר אחרונה בבוסטון (נפרדנו מהוופל בלגי שהיה תמיד בחדר אוכל), נפרדנו מהילדים שהכרנו במרכזSmileys ויצאנו לדרך באוטובוס. בדרך עצרנו בוודברי אאוטלט וקנינו מלאאאSmileys

הגענו לניו יורק ובעצם גילינו שהאוניברסיטה שאנחנו ישנים בה היא בניו גרזיSmileysאבל כל יום נסענו לניו יורק בהתחלה התאכזבנו ומהחדרים אבל עשינו קצת שינויים ובסוף ממש אהבנו אותו!

הלוז בניו יורק היה דומה למה שהיה בבוסטון חוץ מהטיולים. בניו יורק היינו בסיקס פלאגס, באמפייר סטייט בילדינג ובטופ או דה רוק שמשני המגדלים האלה ראינו את כל נין יורק מלמעלה והיה מהמםםםSmileys, היינו במחזמר בברודווי שהגענו אליו בריצה כי איחרנוSmileys , היינו ברחוב 34, בטיימס סקואר המקום הכי מושלם שיששSmileys , סנטרל פארק, 9/11, וול סטריט, גוברנורט איילנד שהיה רגוע וכיפי,  מוזיאון האומנות ומוזיאון ההיסטוריה והטבע, סוהו, פסל החירות,  צ'יינה טאוון, ליטל איטלי וגשר ברוקלין.

תודה רבההה למדריכות הכי מושלמות שיש, חן ומיכל שעשו הכל בשביל שיהיה לנו הכי כיף שיש
Smileys

זאת הייתה חוויה מדהימה שאני לא אשכח בחיים גם בזכות החברים המדהימים שהכרתי- נועה, ליאור, מור, בן, מאי, יעל, אור, ניקול, גל וטום אוהבת אתכם המוןןןן ותודה על הכל!!SmileysSmileys