דוקי

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

דנה נסים  (דוקי)

רשמית זו החוויה הכי מטורפת ...

תהילה אבן חיים  (תהילה )

היי,אני תהילה בת 15 ונסעתי ...

דנה נוריאל  (דנה)

וואו לכתוב הכל במכתב אחד?! ...

גל אמויאל

אחרי שנתיים של ציפייה, המתנה, ...

ליאור נוה  (ליאור)

היי ,  שמי ליאור ובאתי ...

דנה לוי  (דנה)

היי, שמי דנה לוי מסביון , ...

רשמית זו החוויה הכי מטורפת וכיפית שעברתי בחיים שלי!

ביום הראשון הגענו לאוקספורד אחרי 5 שעות טיסה שבהן למדנו להכיר אחד את השני.

כאשר הגענו לאוקספורד מאי עשתה לנו שיחה והלכנו לחדרים.

כל 4 בנות היו בדירה עם 3 חדרים פרטיים ואמבטיה ושירותים. המגורים היו מושלמים. לכל אחת הייתה את הפרטיות שלה, החדר שלה, וזה היה ממש כיף.

אחרי שכולנו הבנו איפה אנחנו נמצאים המדיריכם לקחו אותנו לאיפה שאנחנו עומדים לאכול, ללמוד, ובעצם להעביר את כל היום שלנו במשך שבוע.

המקום למידה היה 20 דקות בערך מהמגורים ועשינו את זה כל ערב וכל בוקר כך שזה היה קצת מבאס אבל אוקספורד היא עיר מאוד כיפית וחיה כך שנהנתי מכל הליכה.

אחר כך לקחו אותנו לפארק מדשאות ענקי ומהמם באוקספורד שם שיחקנו "אולימפיאדיה" ביחד עם הצרפתים כך שמאוד נהנתי. אחר כך הגענו למגורים וכל אחד הסתדר וירדנו למטה דיברנו ועשינו מלא כיף.

כך כל יום בעצם הלכנו למקום הלמידה למדנו (הלימודים היו ממש כיפיים) אכלנו, היה מלא זמן חופשי לשופינג במדרחוב של אוקספורד, וחזרנו למגורים. הצוות באוקספורד היה ממש נחמד והרגשתי שיש לי למי לפנות.

ביום שישי נסענו לאולפנים של הארי פוטר וזה היה מדהיםםם לראות איך עשו את כל הסרטים- חוויה מהממת.

ביום האחרון נפרדנו מכל הצרפתים ומהצוות וזה היה מאוד עצוב. יום למחרת המשכנו לט'ור פארק ( לונה פארק ענקקקקק ליד לונדון) ששם ממש נהנתי כי היו מלא מתקנים. כשסיימנו בלונה פארק נסענו לקיימברידג',

ששם, בניגוד לאוקספורד הכל היה באותו מתחם(חדר אוכל, כיתות, מגורים), אכלנו ועשינו סיור בקיימברידג'.

הכרנו ברזילאים, סינים והונג קונגים מאוד נחמדים.

בעיר עצמה יש קניון ענקק עם כל המותגים שרק תחשבו עליהם. אני ממש נהנתי בשני המרכזים.

וכמובן איך אפשר לשכוח את מאי המדריכה המדהימההההה שתמיד תמיד דאגה לנו וצחקה איתנו ובאמת הייתה אמא שלנו שם לכל דבר שהיינו צריכים.

הרווחתי חברים לכל החיים ואני בטוחה שאני אשמור איתם על קשר לעוד הרבה מאוד זמן, ואני לא מתחרטת לרגע אחד על החוויה המטורפת הזאת שנקראת אוקסברידג'. ממליצה לכולם ומקנאה מאוד במי שנוסע השנה!!