ספיר

• מרכז: ניו יורק לגילאי 15-18
  • יצאתי בקיץ: 2017

ספיר גנדלר

זה הסאמר סקול הראשון שלי וללא ...

עמית שרון  (עמית)

השנה זו הפעם השניה שלי בסאמר ...

יהונתן קזרסקי  (יוניק)

אני רוצה לספר לכם על הקיץ ...

רון פרילפסקי  (רון)

שלום אני רון וזאת השנה הרביעית ...

שגיב אלבז

הגענו לשדה תעופה ראיתי את ...

אורי ארמה  (אורי)

זהו הסאמר סקול הראשון שלי.ובו ...

זה הסאמר סקול הראשון שלי וללא ספק הוא היה מדהים!,

חזרנו לאחר שלושה שבועות בארצות הברית כקבוצה מגובשת, ומלאה באינספור חוויות ורגעים בלתי נשכחים!!!.

הכל התחיל עוד משדה התעופה, כולם היו מלאים בחששות ופחדים. כבר בטיסה התחברתי לכמה ילדים ולמדריכה המדהימה שלנו (מיכל) שישבתי לידה לאורך כל הטיסה והייתה אווירה מאוד נעימה וכיפית.

בזמן כל כך קצר הכרתי בקבוצה אנשים מדהימים, עוזרים, מצחיקים, נאמנים ונמצאים בשביל כל אחד 24/7.

התחלנו שבועיים אינטנסיבים בניו יורק מלאים בטיולים מרהיבים, ופעיליות מגוונות בקמפוס.

בין אם זה היה פעיליות שעוסקות בספורט, ערבי סרט, מסיבות או סתם ישיבה עם החבר׳ה לאחר יום ארוך...

כל בוקר למדנו 3  שעות בקבוצות עם ילדים בגילנו מרחבי העולם ונהניתי מאוד מחברתם וללמוד איתם דברים חדשים.

לאחר מכן, הלכנו לטייל ולהנות. לפסל החירות, לטיימס סקוור ומחזמר מלא בצחוק והנאה, לקניונים ורחובות מלאי חנויות, מוזאונים, אמפייר סטייט בילדינג, סיקס פלגס- (פארק שעשועים) ועוד...

אך גם חווינו חוויות פחות נעימות; ילד מהקבוצה עבר ניתוח עם הרדמה מלאה, ועוד כמה מן הקבוצה הלכו למיון ורופאים. אחרי התאוששות קלה, נהיינו חזקים יותר והתגברנו על כל המכשולים.

לבסוף, לאחר שבועיים נפלאים, עברנו לבוסטון. האווירה נהייתה יותר רגועה ושלווה, והמשכנו לצבור עוד חוויות יחד.

הסאמר סקול הזה נתן לי הרבה כלים להמשך החיים.

איך זה להרגיש נתק וריחוק מהבית מהמקום שבו גדלנו, להסתגלות למקום חדש, עם תרבות שונה, אוכל שונה ולהכיר את דרך החיים של ילדים מכל העולם. להכיל את הצרכים וההרגלים של כל מיני ילדים מהעולם ומהקבוצה שבה אתה נמצא לאורך זמן מסוים.

לסיום, מקווה שאחזור שוב לסאמר סקול ואכיר עוד את העולם, כי זו חוויה של פעם בחיים!