נויה

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

נויה צור  (נויה)

קשה לסכם את הסאמר סקול זאת ...

ליאם לוז

היי קוראים לי ליאם לוז אני ...

מאיה יצחקי  (Maya)

היי   שמי מאיה יצחקי ...

דניאל אגמי  (אגמי)

סאמר סקול זאת חוויה מטורפת ...

אילון אביטן

וואי את זה אני יזכור לכל החיים חיכיתי ...

ליאור נוה  (ליאור)

היי ,  שמי ליאור ובאתי ...
קשה לסכם את הסאמר סקול זאת הייתה חוויה שאני לא אשכח אף פעם
למדנו אנגלית, טיילנו בעיר, למדנו דברים חדשים, הייתה לנו קבוצה ממש טובה ועם הרבה ילדים אני אשמור על קשרSmileys ומאי המדריכה הייתה ממש ממש טובה, הצלחנו להתחבר אליה והיא עשתה הכל כדי שיהיה לנו טוב
אני אתגעגע לכל הצחוקים בנסיעות, לשיחות עם הבנות בערבים, לטיולים (פחות לאוכל)Smileys

ביום הראשון עשינו מבחן לחלוקה לרמות ואת אתגר הסלפי עם הצרפתים ועשינו סיור באוקספורד
ביום ה-2 היה השיעור הראשון בצהרים עשינו שופינג ובערב עשינו פעילויות ספורט ויצירה

ביום ה-3 אחרי השיעור הלכנו למוזיאון אשמוליאן בערב הלכנו לפארק והיינו צריכים לחפש את המדריכים ולפתור חידות שהביאו לנו

ביום ה-4 למדנו על אוקספורד ובערב התחלקנו לפעילויות ספורט, דרמה ויצירה

ביום ה-5 נסענו לאולפנים של הארי פוטר שם צילמו את הסרטים, ראינו את כל האפקטים והתלבושות. בערב עשינו קבלת שבתSmileys

ביום ה-6 נסענו לטירת ווינדסור, הסתובבנו בטירה עם אוזניות ובערב הייתה לנו מסיבה

ביום ה-7 נפרדנו בעצב מהצרפתים ונסענו ללונה פארק thorepark, עליתי על רוב המתקנים המפחידים בערב נסענו לקיימברידג'

ביום ה-8 בבוקר למדנו ואחר כך עשינו סיור בקיימברידג' ושופינג

ביום ה-9 אחרי סדר היום הרגיל עשינו תצוגת אופנה עם ההונג קונגים

ביום ה-10 הצגנו את ההמצאות, בערב עשינו פעילות עם הקבוצה ואחר כך שיחקנו משחקי ספורט

ביום ה-11 נסענו ללונדון אל מוזיאוןן השעווה מדאם טוסו וראינו סרט בארבעה מימדים בערב ראינו את המחזה מאמא מיה

ביום ה-12 היה יום הלימודים האחרון טיילנו בקיימברידג' ועשינו שופינג בערב עשינו קבלת שבת ופעילות עם הקבוצה ומאי לימדה אותנו סלסה

ביום ה-13 נסענו ללונדון שטנו בגונדולה בנהר התמזה, ראינו את הביג בן, עלינו על הלונדון איי והלכנו אל ארמון בקינגהאם בערב עשינו פעילות סיכום עם הקבוצה