עופר

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

עופר אפרים

אם הייתי צריכה לסכם את הכל ...

גל אמויאל

אחרי שנתיים של ציפייה, המתנה, ...

נועה כידור  (נועה)

איך אפשר להתחיל לסכם את החוויה ...

רומי ולדר

אז איך אפשר לסכם את החוויה ...

נגה אהרוניאן

היי, שמי נגה ורציתי לספר על ...

מאיה יצחקי  (Maya)

היי   שמי מאיה יצחקי ...

אם הייתי צריכה לסכם את הכל במילה אחת היא כנראה הייתה – מ ד ה י ם !Smileys

אבל אני משערת שכנראה כדאי שאני אפרט ביותר ממילה אחת אז אני אספר קצת על הטיול הכי כיפי שהיה לי....Smileys

אני אתחיל בזה שממש ממש התרגשתי לנסועSmileys. בהתחלה לקח לי כמה זמן עד שעיכלתי שאני בכלל טסה לחו"ל בלי ההורים שלי, עם חבורה של ילדים שאני בכל לא מכירה ורק שבוע בערך לפניי, אני קלטתי שזה באמת קורה.

ממה ששמעתי על הסאמר סקול דמיינתי את המקום כאוניברסיטה גדולה מלאה באנשים עם לוחות זמנים מדויקים והמורים מאוד רציניים ואפילו פחדתי שאני לא אהיה ברמה... אבל המקום שהגעתי אליו בכלל לא היה דומה למה שדמיינתי הלימודים היו כיפים וחווייתיים, המורים התייחסו אלינו מאוד יפה והיה לנו המון זמן חופשי (שבו היה לי זמן לקנות ספריםSmileys) , פעילויות וסיורים, והלימודים לא היו העיקר אלא גם כיף וחברים.

בשבוע הראשון היינו באוקספורד. העיירה הייתה מהממת והבתים שם היו ממש יפים. אהבתי שכל בוקר הלכנו ברגל מחדרי השינה אל הקולג' וכל בוקר יכולתי להנות מהנוף היפה של העיירה. הצוות שם היה ממש נחמד וממש נהנתי להיות שם. היה כיף בסיורים במיוחד שהלכנו להארי פוטר, ולטירת וינסדור.

לקחו אותנו גם לסיורים בתוך אוקספורד וראינו כל מיני קולג'ים ומקומות מיוחדים וממש נהנתי. בנוסף אהבתי שלקחו אותנו כמה פעמים לפארק כי היה ממש יפה שם.

בשבוע השני עברנו לקיימברידג'. גם העיירה הזאת הייתה יפיפיה. הקולג' שבו גרנו היה יפה ומטופח (והיה אפשר אפילו ללכת על הדשאSmileys) והיה לי ממש כיף שם. היה נחמד שסיירנו בעיירה (למרות שסיור אחד היה בגשם...) וראינו כל מיניי דברים מעניינים וגם היה לנו קצת זמן לקניות Smileys. נהנתי כשהלכנו ללונדון למוזיאון השעווה "מדאם טוסו" ולמחזמר "מאמא מיה" וגם שהלכנו ללונדון (שוב) לסיור בעיר וללונדון איי.

אני הכרתי בטיול ילדות מדהימות מישראל שהפכו להיות המשפחה שלי לשבועיים ואני אוהבת אותן ככה - Smileys  ובאמת הכרתי חברות לכל החיים Smileys. וגם התחברנו בכללי כקבוצה, אני ממש שמחה שזאת הקבוצה שקיבלתי Smileys

בנוסף הכרתי גם חברה טובה מספרד כמה אנשים מצרפת וכמה מהונג קונג ומברזיל ואני ממש שמחה שאני עדיין שומרת על קשר איתם.

הטיול הזה לא היה אותו דבר בלי מאי שהייתה מדריכה מושלמת והפכה את הטיול להרבה יותר כייפי! בכל דבר שהייתי צריכה אותה היא הייתה שם ושמחה לעזור. היא המדריכה הכי טובה שיכולנו לקבל Smileys

לסיכום ממששש נהנתי וזה באמת היה אחד הטיולים הכי טובים שהיו לי בחיים!!!Smileys

תודה קמפוס על ההזדמנות הזאתי והלוואי שיכולתי להישאר שם עוד כי זה פשוט היה כל כך כיף שלא רציתי שיגמר... Smileys