ניצן

• יצאתי בקיץ: 2017

ניצן מזוז

היי לכולםםםקוראים לי ניצן ...

יערה שפירא  (יערה)

טוב אז איך מסכמים את השבועיים ...

דנה זינגר

היי אני דנה ויצאתי השנה למרכז ...

רותם מורנו

קוראים לי רותם מורנו ואני ...

יונתן חן  (יויו)

קוראים לי יונתן חן השנה טסתי ...

שנל שלי לזר  (שנל לזר ♥)

אז איך לתאר לכם את השבועיים ...

היי לכולםםםSmileys

קוראים לי ניצן ובקיץ האחרון (2017) יצאתי לסאמר סקול של שבועיים עם חברה בעיר ברייטון באנגליה.

שבועיים לפני הטיסה, היה לנו מפגש הכרות שבו גם קיבלנו את כרטיסי הטיסה, התיק של קמפוס והסברים לקראת הסאמר סקול. פגשנו גם את שתי הדריכות המדהימות שלנו עדן וחן שליוו אותנו לאורך כל השבועיים. Smileys

ביום של הטיסה, הגענו כולם לשדה התעופה באמצע הלילה עייפים אבל מתרגשים בטירוף! עברנו את כל הבדיקות הבטחוניות, הסתובבנו בחופשיות בדיוטי פרי ואז עלינו על המטוס. עברנו 5 שעות טיסה ונחתנו בשדה התעופה לוטון באנגליה, שם התארגנו מהר על המזוודות והתיקים ויצאנו ל-3 שעות נסיעה לכיוון העיר ברייטון.

הנסיעה הייתה זמן מושלם להכיר את הקבוצה ודיברנו הרבה כל הנסיעה (אני לא הצלחתי ולא רציתי לישון), הדרך הייתה מהממת ולא היה משעמם לרגע!
כשהגענו לקולג', ראינו את המבנה המהמם ואז התחלקנו לחדרים שהיו ממש נוחים ומסודרים ומספיק גדולים. (היו בין 2-4 ילדים בחדר).

הגענו אחר הצהריים למרכז לכן התארגנו והספקנו לארוחת ערב ופעילות ערב שהייתה בחירה בין סרט לבין פוטבול בחוץ, בזמן הארוחה והפעילות כבר הספקנו לדבר עם קבוצת איטלקים נחמדים והחלפנו מילים באיטלקית ועברית, היה ממש כיף ומצחיק.

בבוקר עשינו את המבחן כניסה (זה מבחן לא כל כך קשה וממש לא כמו בבית ספר והוא עוזר לחלק את התלמידים לכיתות לפי רמות) ואז עשינו סיור בקולג' המושלם שגרנו בו והכרנו את המדריכים של הפעילויות. המדריכים והמורים וכל אנשי הצוות בקמפוס ממש נחמדים, מצחיקים ותמיד עוזרים וכמובן שהמדריכות תמיד לצידכם ואפשר לפנות אליהן עם כל דבר.

הימים היו מחולקים כך שבבוקר ישר קמים לארוחת בוקר (אם רוצים), אחר כך יש שיעורים-השיעורים לא היו כמו בבית ספר בכלל! רוב הזמן עשינו פעילויות בקבוצות ופריוקטים קטנים ממש מגניבים שגם עוזרים להתחבר עם ילדים מהעולם. אחרי השיעורים יש שתי פעילויות כמו הכנת פוסטרים, משחקי כדור, יצירה בחימר, סרט ועוד...בערב יש ארוחת ערב בחדר אוכל ואז פעילות ערב מגניבה ממש. אני הכי אהבתי את הפעילויות ערב כי הן היו הכי מצחיקות וכללו כמעט את כל הילדים בקולג' ככה שזה היה ממש כיף.

חלק מהימים אחרי הצהריים אנחנו לא נשארנו בקולג' לפעילויות ויצאנו או למרכז קניות בברייטון (שהיה דווקא ממש טוב עם כל החנויות השוות ונותנים להסתובב לבד) או לחוף הים ולפיר בברייטון. הייתה גם אפשרות ללכת לבריכה אבל לא ניצלנו אותה..בנוסף ליציאות האלה, היו גם ימי טיול מאורגנים עם המדריכים של הקולג' לטירת ארונדל שהייתה טירה ממש יפה ומרשימה ולאקווריום בברייטון.

ימי שבת וראשון היו ימי טיול מלאים ללונדון, פורטסמות' וללונה פארק מטורף.
קמפוס הוציאו אותנו גם לחצי יום טיול נוסף בלונדון למדאדם טוסו ולמחזמר מדהים!!!!!!SmileysSmileys

אם אתם חושבים שלא יהיה מספיק קניות אז אני מבטיחה לכם שיש מלא זמן קניות ויש איפה לקנות...Smileys

לגבי האוכל, הוא לא טעים בכלל ואנחנו כל הזמן צחקנו על זה אבל החוויה של לשבת בחדר אוכל עם הקבוצה שלך או עם ילדים מכל העולם היא כיפית והאוכל לא משנה. אם אתם עדיין ממש רעבים, תמיד אפשר להזמין פיצהSmileys
הקבוצה שלנו הייתה של ילדים חברותיים, מצחיקים ונהנינו ביחד בטירוף ובאמת שמצאתי חברות חדשות מכל הארץ ואנחנו כבר מתכננים מפגש קבוצתי! המדריכות שלנו עזרו לנו בכל דבר (גם אם כעסו קצת כשאיחרנו) והיו מדהימות כל השבועיים!Smileys

אני לא יודעת בכלל איך אפשר לסכם את מה שעברתי אבל אין לי ספק שזו הייתה החוויה הכי טובה שהייתה לי בחיים ואני מאושרת שהחלטתי לנסוע!!!!

אם יש לכם ואין לי מושג איך איזו שהיא התלבטות אם להירשם או לא אז שלא תהיה כי תירשמו ובחיים לא תתחרטו על זה.