רומי

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2017

רומי נוף  (רומי)

היי קוראים לי רומי נוף ואני ...

אורי סטרול

היי קוראים לי אורי סטרול בן ...

נועה גדות  (noag)

ישבתי וחשבתי לכתוב, לספר ,לשתף ...

לירון שגב  (לירון)

היי!!קוראים לי לירון שגב בת ...

רוני כץ

היי, קוראים לי רוני ואני בת ...

ליאל יהושע  (ללוש)

היי!  שלום שמי ליאל יהושוע ...

היי קוראים לי רומי נוף ואני בת 15 וחצי מרמת השרון וטסתי השנה בפעם הראשונה לסאמר סקול שבאוניברסיטת ברונל שבלונדון יחד עם בת דודתי שחר!

אני ושחר ספרנו ביחד את הימים עד הטיסה, ובאותו היום לא האמנתי אפילו שזה קורה עד שעזבנו את ההורים ויצאנו לכיוון החיים החדשים שלנו למשך שבועיים!

בהתחלה לא הכרתי אף אחד חוץ משחר אבל שהתחלתי לדבר עם ילדים נוספים הבנתי שזכיתי בקבוצה מעולה. באמת שפגשתי שם בנות שהפכו להיות כמו המשפחה השנייה שלי ותמיד תמכו בי, עזרו לי, צחקו איתי והתחברתי אליהן בצורה שלא ציפיתי שתקרה. שחזרנו לארץ כבר ישר קבענו להיפגש ואנחנו מתכננות לשמור על הקשר ביננו לעוד הרבה שנים!

כל יום למדנו כשלוש שעות, ובימים לפני טיולים שנפרסים על משך יום שלם למדנו כשש שעות. הלימודים עצמם היו שונים ומיוחדים ואפשרו לכל ילד להביע את עצמו בצורה שונה ולהכיר חברים חדשים מכל רחבי העולם. אני אישית הכי נהנתי בלימודים בהכנת הפרוייקטים ובכך שניתנה לי ההזדמנות להכיר ולשוחח עם עוד הרבה ילדים ממדינות שונות!

אני לא הייתי לפני כן באנגליה ובזכות הטיולים שיצאנו אליהם בלונדון יצא לי לראות מקומות חדשים ולהכיר את התרבות האנגלית. טיילנו בכל רחבי לונדון בארמונות, בלונדון איי, שטנו בטמזה, במוזיאונים, עשינו שופינג והיינו אפילו במחזמר המפורסם ״מאמא מיה״ ועוד!

באמת שיצאתי משם עם המון חברים חדשים לחיים והמון חוויות וסיפורים מטורפים מהמסיבות השבועיות, מהשיעורים, מהטיולים ומפעילויות הפנאי והייתי ממליצה לכל ילד לעבור דבר כזה, וכבר לא יכולה לחכות לצאת לעוד חוויה שכזאת!