פארוס

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2017

נועה פאר  (פארוס)

טוב אז.. שבועיים כאלה מטורפים ...

נעה סלוקי  (סלוקי)

סאמר סקול מדריד 2017!   לא ...

לינוי כהן  (ליני)

אז ככה... החוויה שלי בסאמר ...

שי-לי ארנרייך  (שי-לי)

אפשר בבקשה להתחיל הכל מההתחלה? ...

גאיה יוסף

אז איך אני יכולה לסכם שבועיים ...

יעל מיכאלי  (יעלי)

הייי, קוראים לי יעל מיכאלי ...

טוב אז.. שבועיים כאלה מטורפים יהיה מאוד קשה לסכם, אבל ננסה ...

אלו היו ללא ספק השבועיים הכי טובים בחיים שלי, שבועיים בהם נהננו בלי סוף, למדנו, השכלנו, הכרנו אנשים חדשים שלא נשכח בחיים, צחקנו, ריכלנו על כל דבר שזז, קנינו, רקדנו ריקודים ספרדיים באמצע הרחוב ב 37 מעלות, התלוננו, בכינו, התגעגענו, וחלקנו אפילו התאהבנו Smileys עברנו כל כך הרבה בשבועיים האלה, היינו עמוסות בכלכך הרבה רגשות וחוויות וחווינו דברים שלא דמיינו שאי פעם נחווה.

סאמר סקול מדריד 2017- זו בהחלט חוויה שקשה לתאר במילים, לא משנה כמה אנסה להסביר מה עברנו שם, מי שלא היה שם בחיים לא יבין.

נתחיל בימים הראשונים.. כולנו היינו קצת בשוק מהמקום, מהאנרגיות הבלתי פוסקות שהרעיפו עלינו ומכל מה שהלך שם..

לאט לאט התחלנו להבין איך זה הולך ונתנו לזה פשוט לזרום, מיום ליום התחברנו יותר והתרגלנו לשגרה מסוימת שליוותה אותנו במשך שבועיים. מיום ליום פשוט התאהבנו במקום, באנשים, באנרגיות החיוביות שהמקום הזה הציע לנו ובאהבה האין סופית שהרעיפו עלינו המדריכים מהרגע הראשון שראינו אותם.

אז כמה מילים על הקבוצה שלנו...

12 בנות כל אחת מקצה השני של הארץ, שהתחילו כסנוביות בשדה התעופה, וסיימו כמשפחה אחת גדולה שבראשה האחת והיחידה, שהייתה לנו במשך שבועיים לאמא, אבא, סבתא, סבא ואפילו כלב, ושבלעדיה הכל היה נראה לגמרי אחרת- נטע!

התגבשנו למעצמה אחת גדולה שכל מקום שהגענו אליו לא יכלו לפספס אותנו, גרמנו לספרדים להתאהב בנו, בשפה בעברית ובעיקר בשירים "טודו בום" ו"תל אביב יחביבי תל אביב", צחקנו בלי סוף, המצאנו שמות לכל אחד בקאמפ כדי שנוכל לרכל בלי שישימו לב, התחברנו לאנשים מכל העולם ובעיקר למדריכים המדהימים שהיוו חלק משמעותי בחוויה שלנו עד לרמה של בכי בלילה האחרון בפרידה מהם, ללא ספק בלטנו בכל מקום, ומזה אי אפשר היה להתעלם :) .

בשבועיים האלה חווינו חוויה מדהימה אחת עם השניה, לא יכולתי לבקש קבוצה יותר טובה ומדריכה ויתר טובה. תמיד היינו שם אחת בשביל השניה, צחקנו ביחד, בכינו ביחד, דיברנו והכרנו לעומק, לפעמים גם עד השעות הקטנות של הלילה, כל אחת הביאה גוון אחר ותרמה את החלק שלה וביחד הפכנו להרכב פשוט מושלם לחוויה כזו!

אז לסיום אני רוצה לומר תודה לכל מי שלקח חלק בחוויה האישית שלי , ולכל מי שגרם לה להיות כל כך מושלמת ומשמעותית עבורי. תודה לקמפוס שדאגו מהארץ לתנאים הכי טובים, תודה לנטע שהייתה לצידנו בכל דקה והייתה חלק בלתי נפרד מהחוויה הזו, ותודה לכל הבנות מישראל שבלעדיהן הכל היה נראה לגמרי אחרת!!