Themad108

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2017

יהונתן ישראל פדלמן  (Themad108)

שלום לכולם   שמי יהונתן ...

טל צרנוביץ

שמי טל צרנוביץהקיץ הייתי בסאמר ...

גלעד כהן  (גלעד)

שלום   קוראים לי גלעד ...

נועם אבטן  (נועם)

טוב, אני לא ממש יודעת מאיפה ...

בר פרילינג

היי קוראים לי בר פרילינג, ...

נועם דה פז שקד

שלום אני נועם דה פז שקד ואני ...

שלום לכולם

שמי יהונתן ישראל (ג'וני) פלדמן והיום אני רוצה לספר לכם על חוויה שלי בסאמר סקול בבידלס.
אני לא יודע איפה להתחיל מרוב מה שיש לי לספר אז אני אספר מהתחלה
Smileys

היום הראשון: ביום הראשון אמרנו להורים שלום והלכנו לטיסה, כשהגענו נסענו למרכז שלנו שנמצא שעה וחצי נסיעה מלונדון כשהגנעו הסתובבנו בקטנה במקום בשביל להבין איפה נמצא כל דבר. הלכנו לאכול ארוחת ערב ואחרי זה חילקו אותנו לחדרים והתחברנו אחד לשני בקטע טוב כן...

קיצור בימים הבאים היו ימים אחד הכיפים היו לנו פעוליות כדורסל והרבה טיולים וגם הגענו למקום הכל בפאונד קנינו שם מלא דברים כמו: מטען נייד, מקל סלפי, אוזניות, מעמד לפלאפון ועוד מלא דברים שווים בטירוף כשגמרנו בחנות אכלנו שם ארוחת צהריים טעימה!!!!!!!!!Smileys

אבל לי היה הכי מבאס כי לי באמצע השבוע התחיל להיות לי כאבי גדילה מטורפים שלא הייתי יכול לזוז כשחזנו למרכז טיפלו לי ברגל ודקה אחרי שמטפלת שטיפלה בי הלכה מהחדר שלי היה אזקת שריפה והמדריכים אמרו לנו לצאת ואמרתי שאני בקושי יכול לזוז והם אמרו שלא אכפת להם והוציא אותי הכח אבל זה היה בסדר סבלתי קצת את הכאב ואז כנגמרה האזקה חזרנו לחדרים ופתאום אחרי דקה עוד פעם היה אזקת שריפה חברים צרחו עליהם שיפסיקוSmileys גם אני הייתי איתם התחלנו לצעוק ובסופו של דבר גמרנו עוד פעם מחוץ לחדרים אבל אחר כך כשחזרנו אמאנו אחד לשני שאנחנו ננעל את החדר בשביל שלא יבואו אלינו שוב ועשינו את זה ובהכל היה טוב ואז הלכנו לכל מיני מקומות מגניבים כמו לונדון, פארק שעשועים, אולני הארי פוטר, וקניון ענקי!

טוב בסופו של דבר יצאתי מאוד שמחSmileys ועם עוד חברים טובים!!!!

אני בחיים לא אשכח את החוויה הזאת!!!!!!!!!!!!!
תודה לכל המדריכים שתמכו בנו ובמיוחד ליובל!!!