שלי

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

שלי רוזמן

איך אפשר בכלל לסכם את השבועיים ...

נויה צור  (נויה)

קשה לסכם את הסאמר סקול זאת ...

גל אמויאל

אחרי שנתיים של ציפייה, המתנה, ...

אילון אביטן

וואי את זה אני יזכור לכל החיים חיכיתי ...

אילנה לוינטל

וואו, אני אפילו לא יודעת ...

רומי ולדר

אז איך אפשר לסכם את החוויה ...

איך אפשר בכלל לסכם את השבועיים הכי מטורפים בחיים שלי?! שבועיים שבהם פגשתי כל כך הרבה אנשים, ביקרתי בכל כך הרבה מקומות וגיליתי כל כך הרבה דברים! אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל! Smileys

טוב, אם לא יודעים מאיפה להתחיל אז מתחילים מההתחלה. אז אני אתחיל מההתחלה.

אני שלי, בת 14 וחצי, והשנה טסתי לסאמר סקול באוקספורד וקיימברידג'
SmileysSmileys

רציתי לטוס לסאמר סקול בשנה שעברה, אבל יותר מידי דברים לא הסתדרו ולא יצא לי לעשות את זה, אז היה לי ברור שהשנה אני עושה ה-כ-ל כדי לטוס!

נרשמתי בסוף דצמבר, אז את כל החצי השני של השנה ביליתי בציפייה לקיץ

בסופו של דבר, הגיע יום הטיסה וממש התרגשתי! בנסיעה לשדה התעופה קצת חששתי שאני לא אמצא חברים וכל מיני דברים כאלה, אבל כשהגענו לשדה מצאתי חברות מדהימות שנהיו המשפחה שלי לשבועיים האלה! הטיסה עברה די מהר, וכבר כשיצאנו מהשדה חיכה לנו אוטובוס שלקח אותנו לתחנה הראשונה שלנו – אוקספורד! הנסיעה הייתה קצת ארוכה והיינו ממש עייפים, אבל היא עברה בסדר וכבר מצאנו את עצמנו במגורים שלנו לשבוע הקרוב! עלינו לפרוק את המזוודות, ואחר כך הייתה לנו פעילות וארוחת ערב. (כבר כאן אני חייבת לציין שהייתי די לחוצה לגבי האוכל, אבל הוא לגמרי בסדר! היו כמה ימים שהיה קצת קשה למצוא מה לאכול אבל בכללי, בכל השבועיים האלה לא היה לי יום אחד שבו הייתי רעבה. אולי האוכל לא תמיד הכי טעים, אבל לדעתי, הוא תמיד היה אכיל Smileys, וזה כבר טוב Smileys

כבר ביום למחרת, אחרי ארוחת הבוקר, עשינו מבחן רמה שמיין אותנו לכיתות. אני ממליצה לכל מי שמתכוון לנסוע לסאמר סקול לא להילחץ מהמבחן, בגלל שבסך הכל - הוא לא כזה חשוב. לי באופן אישי המבחן הלך בסדר, למרות שהיו כמה חלקים שהתקשתי בהם. אחר כך הלכנו לכיתות לשיעור אנגלית של שעה וחצי, אז הייתה לנו ההפסקה ואחר כך שיעור פרויקט. ככה הלך כל בוקר.

השיעורים היו די בסדר, לא ממש השתעממתי באף אחד מהם והמורים (שלי לפחותהיו ממש נחמדים! באוקספורד הכרנו גם את אדריאנה, ילדה ספרדייה שבאה לבד (!) ואנחנו שומרות על קשר עד היום  Smileys

אחרי השיעורים היה לנו זמן חופשי או פעילות, ככה שתמיד יצא שהיינו בחוץ והסתובבנו ברחובות של אוקספורד! אני חושבת שזאת העיר הכי יפה שביקרתי בה, כל המבנים העתיקים והאוניברסיטאות יוצרים אווירה מדהימה Smileysוממש נהנתי פשוט ללכת ברחוב ולהסתכל על המקום המושלם הזה!

אוקיי אז אני אחתוך את הסיפור כאן באמצע כדי להגיד משהו חשוב: במפגש הראשון אומרים לכם ששלושת הימים הראשונים לא יעברו הכי חלק אבל פשוט צריך להתגבר על זה ולהמשיך הלאה ליום הרביעי שבו הכל יהיה מעולה.

לא הבנתי עד כמה זה נכון כשהם אמרו את זה, אבל בשבילי זה היה ממש נכון! שלושת הימים הראשונים היו מדהימים, אבל עדיין הייתי קצת לחוצה לגבי הכל ולא ממש הבנתי מה הולך סביבי, אז מי שזה קורה לו - תזכרו להתמקד בכל הדברים הטובים שקורים לכם שם ולא בלחץ וחוסר הנוחות שלכםSmileys, כי הם יעלמו ממש מהר!

טוב, בחזרה לסיפור: השבוע באוקספורד היה מושלם! יש לציין שחנויות הספרים שם הן פשוט חלום של כל תולעת ספרים (בעיקרון כל חנות ספרים באנגליה) והייתי נשארת לגור בהן אם הייתי יכולה! Smileys בסוף השבוע עשינו מסיבה קטנה, והיה ממש כיף! קפצנו ורקדנו וממש שמחנו!Smileys הסיורים היו מדהימים: טירת ווינדזור המהממת, אולפני הארי פוטר שהיו חוויה שפשוט אי אפשר לתאר במילים וה-Thorpe Parkלונה פארק ע-נ-ק עם כל כך הרבה מתקנים ורכבות הרים וכל דבר שרק תרצו! Smileys היה כל כך כיף באוקספורד שלא רצינו לעזוב... Smileys

אבל ביחד עם העצב של לעזוב הייתה התרגשות להגיע למקום חדש, הבית שלנו לשבוע השני והאחרון, קיימברידג'! בניגוד לאוקספורד, שבה רובנו ישנו בחדרי יחיד וחלק בחדרים זוגיים, בקיימברידג' חילקו אותנו לחדרים של 3 וכל כך שמחתי שעשו את זה כי היה לי כל כך כיף!!!!!! (דנה וגל, להיות איתכן באותו החדר באמת היה הדבר הכי כיף בעולם! עופר ואילנה, הייתן המתנחלות הכי טובות שאי פעם פגשתי!) SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys

בקיימברידג' השיעורים היו קצת פחות מהנים מבאוקספורד לדעתי, אבל הכרנו כל כך הרבה חברים חדשים שלא ממש היה לי אכפת מאיך השיעורים עוברים! הכרנו ילדים מסין, הונג קונג וברזיל ומהר מאוד נהפכנו לחברים טובים! (אנחנו שומרים על קשר גם היום) Smileys

גם בקיימברידג' היה לנו זמן חופשי, והיו גם סיורים - אחד מהם עשינו בגשם מה שהיה ממש מגניב - שבהם גילינו את העיר המטורפת הזאת ואת כל המבנים המדהימים שבה! Smileys

בקיימברידג', הכי נהנתי מהפעילויות בחוץ - השיט בנהר הת'מזה ששבו עברנו מתחת ליותר משבעה או שמונה גשרים (!) היה פשוט מ-ד-ה-י-ם וכך גם הסיבוב בלונדון איי, הביקור במוזיאון השעווה מאדאם טוסו היה כל כך מרגש (מיד שלחתי את הסלפי עם קטניס לכל אנשי הקשר שלי) אבל בשבילי, החוויה הכי נדירה שעברנו שם הייתה המחזמר "מאמא מיה!" הקאסט היה מושלם והיה כל כך כיף ומרגש לצפות בשירים של אבבא על הבמה!!! בסוף המחזמר, כל הקאסט חזר לבמה ושר עוד שלושה שירים, וכולנו קמנו מהכיסאות, רקדנו ושרנו, וזה הפך את החוויה לכל כך בלתי נשכחת מבחינתי! SmileysSmileysSmileys

בסוף השבוע עשינו מבחן יציאה שהראה כמה כל אחד ואחת מאיתנו השתפרו באנגלית שלהם ממבחן הרמה וחילקו לנו תעודות  Smileys

למרות שכל כך נהננו בשבועיים האלה, הגיע הזמן לארוז ולהיפרד מכולם

היה כל כך עצוב להיפרד מכל מי שפגשנו בקיימברידג', אבל אני לא יכולה אפילו לתאר כמה לא רציתי להיפרד מהקבוצה המדהימה שלנו! כשנחתנו, חיבקנו אחד את השני והבטחנו לשמור על קשר (בכיתי כל כך הרבה, לא רציתי להיפרד!!!), יצאנו להורים ומשם הביתה

עכשיו הגיע הזמן לתודות: תודה לדנה עופר, גל, אילנה, תהילה, סתיו וכמובן אדריאנה על שאתן חברות כל כך טובות! אני כל כך שמחה שעברתי את כל זה איתכן ובאמת שלא הייתי רוצה לעבור את זה עם אף אחד אחר! אני אוהבת אתכן המון!!! SmileysSmileysSmileys

תודה לקבוצה המושלמת שלנו, אתם ילדים מדהימים אחד אחד ואני ממש שמחה שפגשתי אתכם! Smileys

וכמובן, תודה למאי! את המדריכה הכי טובה שיכולנו לבקש, פשוט היית חברה שלנו, תמיד היית שם בשבילנו ודאגת שיהיה לנו טוב, את מדהימה ואנחנו אוהבים אותך מלא! Smileys

תודה אחרונה לקמפוס, שעברתי איתם את החוויה הכי טובה בחיים שלי!

אני ממליצה לכל מי שיכול - לכו לסאמר סקול! אתם תעברו את החוויה הכי מדהימה בעולם ולא תשכחו אותה בחיים! Smileys