shaidvir

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2017

שי דביר  (shaidvir)

היי,   קוראים לי שי דביר, ...

אבי אליאב

היי לכולם קוראים לי אבי אליאב ...

עמית יונה בר חורין  (עמית)

וואוווו!! איך אפשר לתאר במילים ...

דניאל סגל

מאיפה להתחיל?   זה הקושי ...

שלי גוראל  (shelly)

שלום,   קוראים לי שלי ...

שגיא בן יאיר   (גיגי)

קוראים לי שגיא ואני השנה יצאתי ...

היי,

קוראים לי שי דביר, אני בת 15 והקיץ עברתי את החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים.

בתחילת השנה אני וחברה שלי טל שמענו על הרעיון של סאמר סקול בלוס אנג׳לס והחלטנו שאנחנו רוצות גם לצאת ולהשתתף בחוויה הזו.

כבר כעבור כמה ימים התחלנו בשכנועים להורים - דבר שלא היה פשוט בכלל.
הקראנו להם סיפורים של ילדים אחרים,הראינו להם את התוכנית של הסאמר סקול בלוס אנג׳לס ובעיקר לא הפסקנו לדבר על זה Smileys

אחרי שכבר נרשמנו, פתחנו קבוצה, הלכנו למפגש והגענו למטוס שלקח אותנו עד ללוס אנג׳לס - התחלנו בחוויה המדהימה הזאת.

פגשנו מלא ילדים מכל העולם (רוסים,טיוואנים, יפנים ובעיקר ברזילאים)
כל יום למדנו שלוש שעות, ואז הלכנו לאכול ארוחת צהרים ויצאנו לטייל
ראינו מלא מקומות מדהימים כמו הוליווד (שדרת הכוכבים והשלט), ווסטווד (שם עשינו הרבה קניות Smileys), סנטה מוניקה - שם היינו פעמיים (בפעם הראשונה היינו בנמל ועלינו על הגלגל הענק והלכנו לחוף, ובפעם השנייה עשינו עוד קצת קניות), בנוסף, ביקרנו גם בוניס ביץ - החוף היה מדהיםם ומהמם! כמובן שגם טיילנו שם באזור וחלקינו עשינו גם קעקועי חינה.

כמובן שגם ביקרנו בפארקים - סיקס פלגס, דיסנילנד ופארק מים.
לאחר שבועיים מדהימים ומלאי חוויות בלוס אנג׳לס, אוניברסיטת UCLA נסענו ללאס וגאס, אחרי חמש שעות של נסיעה קצת מתישה (באמצע עצרנו גם באאוטלט) הגענו ללאס וגאס, התחלקנו לחדרים של זוגות, שמנו את הדברים (המזוודות והתיקים) ויצאנו לסטריפ, הרחוב הראשי של לאס וגאס (מהמם ומדהים), בערב אכלנו במסעדה הרד רוק קפה ולאחר מכן הלכנו לראות את המזרקות של בלג׳יו (מזרקות מדהימות והופעה מדהימה)

חזרנו למלון והלכנו לישון. בבוקר שלאחר מכן קמנו מוקדם ויצאנו להובר דאם - מקום מקסים ומדהים ביופיו ולאחר ביקורינו שם נסענו לגרנד קניון - שהיה לגמרי מושלם. הנוף היה מהמם וכך גם התמונות Smileys

לסיום, עברתי את השבועיים וחצי הכי מדהימים וחוויתיים בחיים ואני ממליצה לכל אחד לעבור את זה גם.