הגרי

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2017

הגר בר  (הגרי)

הסיפור האישי שלי   הכל ...

אבידור בר  (אבידור)

שלום,   קוראים לי אבידור ...

לני כהן

היי,   אני לני אני בן ...

נויה בראל  (נויוש)

הי לכולםלפני שנרשמתי לשיפלייק ...

ליטל יוסף  (ליטלי)

היי אני ליטל וזו חוויית הסאמר ...

טיאן טל-מסינג  (גים)

היום הראשון בשיפלייק כאשר ...

הסיפור האישי שלי

הכל התחיל ביום הטיסה שבתחילתו הגענו לאנגליה לאחר פרידה מההורים וביקור בדיוטיפרי. לאחר ההגעה לאנגליה עלינו לאוטובוס אשר לקח אותנו למרכז שיפלייק ובדרך צפינו בנופים ירוקים ובעירות ציוריות, לאחר ההגעה נערך לנו סיור היכרות עם ג'ורג',מדריך מקומי וכאן היסתיים היום הראשון.

היום השני התחיל בארוחת בוקר ומיד לאחר מכן עברנו מבחני רמה. לאחר מכן הלכנו לאכול צהריים, בפעילות אחר הצהריים שיחקנו מחניים, בדמינטון וכדור יד עם ילדים מכל רחבי העולם. לאחר ארוחת ערב הגענו לפעילות ערב "יריד הכפר" אשר צברנו בה נקודות עבור הקבוצה שלנו, נהננו לפגוש ילדים מכל רחבי העולם.

ביום השלישי ככל בוקר אכלנו ארוחת בוקר, ומיד לאחר מכן התחלנו את יום הלימודים הראשון ובו התחלקנו לכיתות עם שאר ילדי העולם, לאחר השיעור הראשון התחיל שיעור הפרויקט אשר במהלכו כתבנו עיתון.

לאחר ארוחת הצהריים התחילה פעילות הצהריים אשר במהלכה שיחקנו פוטבול אמריקאי, פריסבי, זומבה וטיול לאורך הנהר לאחר ארוחת הערב ופעילות הערב הלכנו לישון, היום הזה היה מיוחד מפני שלמדנו להיר משחקים שלא הכרנו.

בימים שלאחר מכן המשכנו עם הלו"ז הרגיל שכלל לימודים בשעות הבוקר ופעילויות מגוונות במיסגרת הקמפוס וסיירנו ברחבי לונדון, שופינג באוקספורד וברידינג, גלגל ענק, ביג בן, ארמון בקינגהם, הופעה מרהיבה של מלך האריות, מוזאון שעווה של מדאם טוסו, Thorpe park, מוזאון.

בטיול הזה למדנו להיות עצמאיים, למדנו לקשור קשרים חברתיים עם ילדים מתרבויות שונות על אף מחסום השפה ויצרנו קשים חברתיים עם חברי הקבוצה הנשמרים עד היום ואני בטוחה שישמרו גם בעתיד.