אריאל

• יצאתי בקיץ: 2017

אריאל ספייב

היי, אני אריאל ספייב ואני ...

רוני וילף  (רוני)

אני חושבת איך להתחיל.. איך ...

רואי אליעזר

היי קוראים לי רואי אליעזר ...

לי-רם פיקמן

אני פשוט לא יודע מאיפה להתחיל.. אבל ...

נעה חתוכה  (חתוכה)

קוראים לי נעה חתוכה ואני יצאתי ...

עמר בן עטר

שלום קוראים לי עומר בן ...

היי,

אני אריאל ספייב ואני רוצה לספר על החופשה המדהימה שלי בברייטון בסאמר סקול.

קודם כל , אני נסעתי עם בת דודה שלי תמי קולדנוב,
התרגשנו כל כך, זה היה הדבר שהכי ציפיתי לו בכל השנה.Smileys

הגיע היום של הטיסה, הגענו לשדה, נפרדנו מההורים ומאז היינו עצמאיים עם המדריכה עינב והקבוצה, , הטיסה הייתה בסביבות השעה 5:00 , אחרי 4 וחצי שעות של שינה בטיסה הגענו לשדה, והכי מצחיק שלים ונסטיה שחכו זוג נעלים במטען של המטוסSmileys

אחרי שעברנו את הבדיקה ביטחונית בשדה של לונדון לקחנו את המזוודות ונסענו ישירות לבריטון קולג׳ , הנסיעה הייתה ארוכה בערך שעתיים וחצי Smileys
 הגענו לקמפוס מי שהיה שלושה שבועות קיבלו אותנו יפה, היה ממש כיף ואז שמנו את המזוודות בחדרים עשינו מבחן רמה והלכנו למזח של ברייטון, לא היה לנו הרבה זמן אבל הלכנו וראינו את הים היפה ואת המתקנים על המזח, הsea world שם היה מלא דגים בגדלים שבחיים לא ראיתי, כוכבי ים וכל מיני דגים מגניבים.. ואז חזרנו לארוחת ערב והפעילות.

התחלתי להתחבר לכולם, הכרתי אנשים שאני בחיים לא אשכח מהארץ ומארצות אחרות , אני בעיקר הכי נהנתי מהיציאות מהקולג׳, יום למחרת חולקנו לכיתות ואני הייתי בכיתה עם אנאבל ,אני ואנאבל מאוד התחברנו והיינו ביחד בכיתה, התחברנו מאוד עם האיטלקים עשינו צחוקים ולמדנו איתם.

אחרי כמה ימים יצאנו לקניות בברייטון והמרכז קניות שם פשוט ענק יש שם את כל החנויות הכי טובות, אני ותמי קנינו הרבה בגדים ועוד.

בדרך חזרה תמיד היינו קונים פראפאצ׳ינו בסטארבקס והוא היה פשוט טעים

בשבת יצאנו ללונדון ,נסענו שעתיים וראינו נופים מרהיבים של לונדון .. למרות זאת אמרו לנו שיש חשש לפיגוע ולא יהיה לנו זמן קניות  Smileys אבל בקטנה .

עלינו לשייט בו עברנו מתחת לגשר לונדון והוא היה מדהים ! .כשהיינו בדרך ללונדון איי עברנו מול הביג בן הסמל הלאומי של לונדון !!. הלכנו ללונדון איי ,עלינו עליו וראינו את כך את כל לונדון מלמעלה היה פשוט מושלם !Smileys

אחרי הלונדון איי טיילנו ברחבי לונדון וראינו את ארמון המלכה גם ראינו איך השומרים מחליפים את המשמרות ורואי התקרב יותר מידי והוא פשוט צרח Smileysעליו זה היה כלכך מצחיק Smileys.

אחר כך הלכנו לאכול ונסענו חזרה לקולג׳.

ביום ראשון יצאנו לטרופ פארק שזה היה פארק רכבות הרים משוגע עם מלא רכבות הרים ותורות ארוכים מאוד !!היה מאוד כיף בפארק וכולנו זכינו בבובות של פיקאצ׳ו וכל מיני אחרים ..Smileys

כמה ימים לאחר מכן יצאנו שוב ללונדון למדאם טוסו וראינו בובות שעווה של מלא מלא מפורסמים כמו Kim Kardashian, Rihanna וכו׳.

המחזמר היה בנושא של אלאדין , המחזמר היה פשוט מושלם התפאורה התלבושות השחקנים הכל היה ברמה גבוהה פשוט מדהים .

היו גם יציאות ל 16+ ואני ועוד שני ילדים היינו בני 16 , עכשיו קרתה לנו פדיחה ביציאה הראשונה בטעות יצאנו עם האיטלקים שבמקום ללכת לבאולינג הלכו למזח של ברייטון ,בקטנה לא לקחנו את זה קשה ואכלנו דונטים וקרפים מהמזח Smileys.

בפעם השניה של היציאה הלכנו לבאולינג אבל לא נשארו מסלולים של באולינג והכל היה תפוס אז שיחקנו במשחקייה ועומר אסף מלא כרטיסים וזכינו בצמיד לכל אחד משלושתינו (נעה,עומר ואני).

הפעילויות של ארדמור היו כיפים במיוחד ובעיקר הכי כיף היה המסיבות בימי שישי בערב הכי כיף היה לרקוד את השיר של ברייטון Smileys.

הפעילויות בעיקר חיברו בין ילדים ממקומות אחרים ונוצרו חיבורים שבחיים לא הייתי חושב שיהיו לי ככה.

ביום לפני החזרה היינו בקנטברי , שם ראינו את הכנסיה הגדולה והלכנו לעשות שופינג במתחם הענק של הקניות .

המקום היה מושלם ,ברייטון קולג׳ פשוט מדהים ביופיו , הביניין נראה ישן אבל זה מה שנותן לו את היופי שלו ! Smileys.

הדבר הכי הכי חשוב הוא שהכרתי חברים שאני בחיים לא אשכח ! גם מארצות אחרות כמו הברזילאים ואיטלקים וגם מהישראלים !!
התחברתי לכלכך מלא ילדים ! אבל אין כמו הישראלים

רונה ונטע לי המצחיקות Smileys עם הצ׳יקן סונג הנסיעות איתכם באוטובוס עשו לי את הנסיעה לפי 10 יותר טובה !!

לירם ודב אתם האחים הכי מוזרים ומצחיקים בו זמנית שראיתי Smileys

כל ה״בנים״ אין עליכם אתם קרעתם אותי מצחוק כל פעם מחדש, עם הבננות מטייגר שהתפוצצו .

אנאבל ונסטיה אני בחיים לא אשכח איך היינו קוראים לנסטי לצאת מהחלוןSmileys.

מחמוד אני לא אשכח כמה חפרת על דספסיטו !! .

נעה ושי אני לא אשכח איך עליתי איליכן לחדר ויובל שמעה אותי ואמרה לי לעוף משם ..Smileys

ירדן אני מתגעגע המון מון Smileys
ואני בחיים לא אשכח איך תמי הטיול הזה לא היה אותו הדבר בלעדייך !Smileys

בקיצור הטיול הזה הוא אחת החוויות הכי גדולות שלי בחיים !

בשבועיים האלו נכנסו לי אנשים ללב ואני תמיד אזכור אתכם .