רותם

רותם ורד

היי   קוראים לי רותם ...

אבי אליאב

היי לכולם קוראים לי אבי אליאב ...

עמרי רביב  (עומרה)

היי,   קוראים לי עמרי ...

שגיא בן יאיר   (גיגי)

קוראים לי שגיא ואני השנה יצאתי ...

דן אילת

שלום   קוראים לי דן אילת.היתי ...

טל שרון  (TALTUL)

וואו אני לא יודעת איך לתאר ...

היי

קוראים לי רותם ורד אני בת 16.5 מגבעתיים והשנה החלטתי ביחד עם חברה לטוס לשבועיים וחצי לסאמר סקול בלוס אנג׳לס ולאס וגאס.

החוויה הזאת הייתה הדבר הכי מדהים שעשיתי בחיים, נהניתי מכל שנייה, הכרתי ככ הרבה אנשים ולמדתי הרבה דברים חדשים

אז אחרי שדיברנו קצת בוואטסאפ ואחרי מפגש עם כולם ועם המדריכה זהבית נפגשנו כולנו בשדה התעופה ב9ֿ/7 בשעה 21:00 בערב ומשם יצאנו ל 15  שעות טיסה ללוס אנג׳לס. הטיסה עברה מהר מאוד חלק מהזמן ישנו ובזמן שלא ישנו דיברנו והכרנו אחד את השני קצת יותר.

אז אחרי 15 שעות הגענו סוף סוף ללוס אנג׳לס. הגענו ב6 בבוקר וישר נסענו לUCLA שזאת אוניברסיטה מדהימה!! באותו יום עשינו סיור באוניברסיטה, הלכנו לווסטווד שזאת שדרת קניות בתוך האוניברסיטה וגם עשינו מבחני רמה לא קשים.

ביום שאחכ כבר חילקו אותנו לכיתות לפי רמות והתחלנו בשיעורים. אני הייתי בכיתה עם ישראלית אחת וחוץ מאיתנו היו גם הרבה ברזילאים, צרפתים והונגרי אחד. השיעורים היו מעולים בגלל שהייתה לנו מורה מושלמת ולא למדנו רק מהספר אלא גם דיברנו המון אחד עם השני, עשינו משחקים ועוד. השיעורים היו דרך מעולה להכיר ילדים מארצות אחרות.

הכרנו המון המון ילדים וחברים חדשים מארצות שונות בעיקר מברזיל אבל גם מצרפת, הונגריה, טורקיה ועוד והתחברנו אליהם כל כך שיש לנו איתם קבוצה בוואטסאפ ואנחנו מדברים כל הזמן..

אחרי שבוע בUCLA נפרדנו מקבוצה של הברזילאים וזה היה ממש עצוב ומרגש כי התחברנו אליהם מאוד אז כולנו בכינו.

כל טיול היה יותר מטורף מהשני, היינו בסנטה מוניקה ֿ(פעמיים), הוליווד, וניס ביץ׳, פארק מים ענק, דיסנילנד שהיה מדהים, גרוב מול, סיקס פלאגס שהיה הכי כיף בעולםםםם בגלל שלא היו בקושי אנשים עלינו על כל המתקנים הכי מפחידים פעמיים. באחד מהימים ביקשנו מזהבית שתסדר לנו לנסוע לאאוטלט שממש רצינו והיא הסכימה וסידרה לנו את זה בדיוק כמו שרצינו :)

חלק מהימים נשארנו באוניברסיטה וזה גם היה סבבה בגלל שהיה הרבה דברים לעשות כמו כדורסל, בריכה ועוד וחלק מהימים סתם ישבנו עם כולם ושמנו מוזיקה ברמקול, וחלק מהימים הלכנו להסתובב בווסטווד.

אז אחרי שבועיים בUCLA היה לנו טקס תעודות ואחכ הייתה מסיבה עם כולם בגלל שיום אחכ קמנו מוקדם אנחנו, זהבית ואלי המדריכה שהצטרפה אלינו מארדמור ויצאנו לנסיעה של 5 שעות ללאס וגאסססס

אחרי שעתיים וחצי של נסיעה עצרנו באאוטלט, קנינו קצת אכלנו קצת ואחרי עוד שעתיים וחצי סוף סוף הגענו לוגאס

באותו ערב ירדנו לרחוב הראשי, קנינו עוד קצת, אכלנו בהארד רוק קפה וראינו את המופע מזרקות של וגאס.

יום אחכ נסענו שעה להובר דאם ואז עוד 3 שעות לגרנד קניון, שני הנופים האלה היו מדהימיםם והצטלמנו המון..

בערב הסתובבנו עוד בקניון ענק, אכלנו במסעדה איטלקית וראינו הופעת סטאנד אפ קורעת מצחוק.

אחכ חזרנו למלון, ארזנו הכל ועשינו לילה לבן כי ב4 בבוקר כבר יצאנו באוטובוס חזרה ללוס אנג׳לס ומשם חזרה לישראל..

הנסיעה ללוס אנג׳לס הייתה מצחיקה מאוד והטיסה הייתה ממש שקטה בגלל שלא היו אנשים בכלל על הטיסה אז כל אחד מאיתנו תפס שורה במטוס וישנו כל הטיסה. כשהגענו חזרה לישראל היינו ממש עצובים שנגמר ונפרדנו מכולם אבל ידענו שנשמור על קשר וניפגש שוב :)

בקיצור השבועיים וחצי האלה היו הכי מדהימים ומטורפים שהיו לי, אני ממליצה מאוד לצאת למסע הזה ומקווה שאטוס גם שנה הבאה לסאמר סקול