שלי

שלי דקל  (שלי)

היי,   קוראים לי שלי ...

מאיה אסרף

היי, אני מאיה אסרף בת 14 מתל ...

טליה זקלר

טוב אז איך להתחיל בכלל לסכם ...

גלי קט  (גלי)

אני גלי קט ואני נסעתי לסאמר ...

יובל קרמר  (yuval)

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

תמר ציבלין

היי לכולם! קוראים לי תמר ציבלין ...

היי,

קוראים לי שלי דקל ואני בת 14.
אני מת"א והייתי בסאמר סקול לונדון 2016.
יצאנו עם חברת כמפוס למרכז Harrow.
אני יצאתי עם חברתי הטובה איילין ואחותה.

ואוווו ואווו ואו אני רוצה לכתוב לכם על התקופה המדהימה בחיי וזה די בעיה לספר טיול מדהים כזה במילים...

את החוויה התחלנו בשדה התעופה נתב"ג בו נפרדנו מההורים, פגשנו את המדריכים ואת הילדים וקיבלנו את השרשראות האדומות שלנו.
עברנו את כל עמדות הבטיחון, הדיוטי ועברנו למטוס.
בטיסה כולנו היינו ביחד והכרנו אחד את השני.

כשנחתנו עלינו לאוטובוס למרכז Harrow, כשעלינו נדהמנו לגלות שבצד ימין יש שלושה מושבים ובצד שמאל שניים ועוד יותר נדהמנו שההגה בכלל בצד ימין!!!
הגענו למרכז, ההתרגשות הייתה בשיאה! קיבלנו את החדרים ויצאנו לסיור שם.
לאחר מכן הלכנו לארוחת צהריים ופרקנו מזוודות.

זה מה שעשינו כל יום:
בבוקר כשקמנו הלכנו לארוחת בוקר ואז לשיעור ופרוייקט. בשיעור למדנו על מזג האוויר וכו' ובפרוייקט עשינו הצגות ודגמים של נושאים שונים...
בצהריים קיבלנו שקיות אוכל ויצאנו לדרכנו.

בדרך שרנו, צעקו ונהנו (בעיקר שיגענו את הנהג) עד שהגענו והתחלנו בטיול.
חזרנו לארוחת ערב ויצאנו לפעילות עם המדריכים שם, כנופיית הג'ושים שאנחנו אוהבים.

היו מלא פעילויות מצחיקות כמו קריוקי, דיסקו, משחקי שיגעון ועוד מלא.
בשעה 22:00 השתחררנו לחדרים והיינו בלובי יחד אם האיטלקיים, היה לנו ספה קבועה שכל ערב ישבנו שם.

אחרי שעה היה כיבוי אורות ושהסדרנים הלכו ישר התגנבנו לחדרים אחת של השניה בקומת בנות, זה היה ממש מצחיק!
וככה היה כל יום ויום.

באנגליה יצא לנו לטייל בהרבה מקומות כמו
Oxford street, Oxford city, Big ben, Coven garden, London eye, Harry Potter Castle, Buckingham palace.
ועוד המון מקומות מדהימים.

הדבר שהכי מדהים אותי זה שגם הבית הכי פשוט שם נראה ככ מיוחד והאנגלים לא יודעים בכלל באיזה מקום מיוחד הם גרים!

אני זוכרת שהקטע הכי מצחיק שהיה הוא שהמורה שלנו רקד במסיבת הדיסקו, זה היה קורע!

אתם בטח שואלים את עצמכם איך האוכל שם אז לא משהו בכלל, בהתחלה קשה לאכול אבל מתרגלים מאוד מהר וזה ניהיה טעים!

שתבינו שאפילו המדריכים שעובדים שם הסכימו איתנו שהאוכל לא משהו. אז מי שחושב לבוא אני אומרת מראש שתביאו הספקה ביתית חחח.

ביום האחרון לסאמר סקול יצאנו לטיול פרידה מצחיק ממש בו נהננו צחקנו שיחקנו ושרנו כמו שאף פעם לא שרנו.

חזרנו מהטיול והגיע הזמן להיפרד מהחברים ולצאת לשדה.
נפרדנו מהחברים מהארצות האחרות, ועלינו בצער רב על האוטובוס למקום שבו לא ציפינו להגיע אף פעם, השדה.

בזמן שחיכינו לעלייה למטוס עשינו צמות ושיחקנו במשחקי קופסה.
הטיסה הייתה טיסת לילה אז כשהיינו על המטוס כולם ישנו.
כבר כשעלינו כולם נרדמו כולל אני ואני חיכיתי בקוצר רוח לאוכל במטוס כי משום מה אני אוהבת אותו.

התעוררתי בערך שעה לפני הנחיתה והבנתי שפספסתי את האוכל, ישר צילצלתי לדיילת וביקשתי מנה, בקושי הצלחתי לפתוח עיניים.
אכלתי את המנה ונרדמתי חזרה.

כשנחתנו הגענו לאסיפת מזוודות, כולם אספו את שלהם והלכנו כולם ביחד למתחם שמקבלים את אלה שנחתו.

זה הרגע הכי עצוב שהיה בטיול, כולם בכו זה היה מאוד עצוב להיפרד מהחברות הכי טובות שהכרתי והתרגלתי לישון חדר לידם ולהתעורר איתן כל יום.

כשהגעתי הביתה הייתי במצב רוח עצוב כל היום, לא חשבתי שאני ככ אתגעגע.
אחרי יומיים התחלנו לקבוע מפגשים ועד היום כבר היו לנו ארבעה מפגשים לפחות.

כל יום אנחנו מדברים אם החברים מחול בתוכנה שדומה לסקייפ בשם oovoo.
אני לא יודעת מה אם שאר הילדים אבל לי כבר יש פינת מזכרות ותמונות מהסאמר סקול.

אני לא יודעת אם אתם מבינים כמה קשה לכתוב חוויה כזו מדהימה בככ קצת מילים...
אני מרגישה ככ ברת מזל שזכיתי לצאת עם הילדים המדהימים שפגשתי לסאמר סקול.

כמובן שהטיול לא היה יכול להתקיים ולהיות אותו דבר בלי המדריכות הכי הכי מדהימות שיש, דביר וענת המהממות שהיה ממש כיף ומצחיק איתן!

כל מי שקורא את זה אני מאוד ממליצה לא להתמהמה לרגע וישר לרוץ להירשם כי זה חוויה בלתי נשכחת שנשארת לכל החיים ומתאימה לכל אחד!

זאת החוויה הכי כיפית, מדהימה, מרגשת, מצחיקה ובלתי נשכחת שאני אי פעם חוויתי או אחווה!!!

אני עוד לא מאמינה שהיית שם.
יצרתי שם את החברות הכי טובות שלי!