הגר

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2016

הגר חיימוביץ'  (הגר)

היי אני הגר חיימוביץ, אני ...

אופיר צברי  (אופירי)

היי   אני אופיר צברי ...

ספיר הררי  ( ספירוש)

היי  , אני ספיר הררי ...

קשת פרי טל

היי   אני קשת פרי-טל, ...

מיקה שבתאי  (מיקוש)

היי   אני מיקה והשנה ...

הילה סיטבון

וואוווווו בהחלט השבועיים הכי ...
היי אני הגר חיימוביץ, אני בת 15 והשנה יצאתי לסאמר סקול בעיר באת' למשך שבועיים.
זאת הייתה הפעם הראשונה שלא הייתי בבית כל כך הרבה ימים, בהתחלה ממש חששתי כי הגעתי לבד בלי חברים או קרובי מישפחה וכאלה. אבל מרוב שהתחברנו אחד לשני (הקבוצה והמדריכה) זה לא הרגיש לי בחיסרון של חברים.Smileys
בהתחלה, היום הראשון היה נסיעות וזה היה מעייף אבל הינו כל הקבוצה ביחד, במטוס התחברנו עם הקבוצות האחרות וכל אחד דיבר על מה הוא מתכוון לעשות והעלנו כל מיני ציפיות וזה היה ממש נחמדSmileys, כשנחתנו בלונדון זאת הייתה נסיעה ארוכה (היא משכה שעתיים) אבל אף אחד לא הרגיש כי כולנו היינו ביחד ורק דיברנו והכרנו והסתכלנו על הנופים המדהימים של אנגליה.Smileys
ישר כשהגענו הלכנו לאכול ארוחת ערב שהייתה סבירה..
בהתחלה לא כל כך אהבנו את האוכל אבל לאט לאט התרגלנו ובסוף די התגעגנו אליוSmileys
אחר כך הלכנו לחדרים, החדרים היו פשוט וואווו אני ממש אהבתי את החדרים!Smileysאני אפילו מתגעגעת אליהם, בחדרים אז לכל אחד היה חדר משלו ובתוך החדר היו מקלחת ושירותים, בהתחלה לא הבנתי איפה פותחים את הברז של המקלחת וזה היה ניראה מצחיק כי ניסתי לפתוח את זה בכל מיני דרכים משונות אבל בסופו של דבר הסתדרתיSmileys.
המיטה הייתה כל כך נוחה אפילו יותר ממה שיש לי בבית, ליד המיטה היו אורות כאלה ממש מגניבים שאפשר לשנות בכל מיני צבעים ושהל יהיה ביחד וזה היה ממש כיף לשחק עם זה!Smileys
הארון היה פשוט עצום והיו גם מלא מגירות בכל החדר פשוט הרגשתי שהחדר ריק אז שמתי כל מיני שקיות כדי למלא אותוSmileys
יום למחרת המורים עשו לנו מבחן, זה היה מבחן אמריקאי הוא היה ממש נחמד ואחר כך לפי המבחן הם חילקו אותנו לרמות שאנחנו מתאים להן.
הארוחות היו קצת בשעות מוקדמות למשל בבוקר היו נפגשים (ככה קבענו את זה אנחנו כמה ילדים אבל זה לא היה הכרחי) מחוץ למסדרון בשבע וחצי והולכים לאכול ככה מרבע לשמונה בערך עד שמונה וחצי, הארוחת צהריים הייתה בשתיים עשרה וחצי (ישר אחרי הלימודים) וארוחת הערב הייתה בשש.
סדר היום היה ככה:Smileys
ארוחת בוקר,לימודים,הפסקה,לימודים,ארוחת צהריים,הפסקה,פיעלויות(ריקודים,סוסים,טניס,כדורשת,כדורגל ועוד),הפסקה,ארוחת ערב,כל אחד מתקלח מתארגן ואז יש פעילות לילה כמו סרט או לחפש את הצ'יף או דיסקו (אני הכי נהנתי מהדיסקו).
הארצות האחרות שהיו איתנו בסאמר סקול היו מאיטליה(רובם),צרפת,ברזיל,פורטוגל,ספרד ורוסיה.
התחברנו ממש ואני עדיין בקשר איתם והם פשוט ילדים מדהימים וגם המורים, לא כל המורים מאנגליה למשל המורה שהייתה לי היא מסין, והמורה שהייתה לי של הריקודים היא מהונגריה.Smileys
בקיצור מכל החפירה הזאתי אני אסכם שהיה ממש כיף והאנגלית שלי השתפרה וזה נתן לי יותר ביטחון לדבר עם אנשים וגם להכיר אנשים מארצות אחרות אם אני אוכל לבוא שנה הבאה אז כל כך אשמח כי ממש נהנתי וגם המדריכה שלי הייתה מדהימה אז בנתיים זאת הייתה חוויה של פעם בחיים! SmileysSmileys