מאיה

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

מאיה אסרף

היי, אני מאיה אסרף בת 14 מתל ...

ליהי אציל

היי, קוראים לי ליהי אציל, ...

עדן בר אילן

היי אני עדן בר אילן ואני יצאתי ...

עלי סולימאן

שלום קוראים לי עלי אני מרמת ...

נעה מצליח  (נעה מצליח)

אז איך מסכימים את השבועיים ...

תמר ציבלין

היי לכולם! קוראים לי תמר ציבלין ...

היי, אני מאיה אסרף בת 14 מתל אביב. חזרתי עכשיו מסאמר סקול ב: LONDON, HARROW DISCOVERY שאליו יצאתי עם חברתי עומר.Smileys

באנו לשדה תעופה ביום ראשון ה 31/7 עם ההורים. הלכנו למקום בו כל הקבוצה התרכזה, שם פגשנו את המדריכות שהביאו לנו מדבקה וסרט לצוואר ולמזוודות למען זיהוי. כשכל הילדים הגיעו פרדנו מההורים וענת ודביר עשו לנו שיחה קצרה ומשם הלכנו לבידוק הבטחוני וכל הסידורים האלה....

הלכנו לדיוטי פרי ששם היה לנו משהו כמו שעתיים להסתובב.Smileys

עלינו לטיסה וכמובן היה בלגן כי המקומות ישיבה לא היו מסודרים לפי החברים אבל מיד לאחר ההמראה ענת ודביר סידרו אותנו עד שכולנו היינו מרוצים.
במהלך הטיסה התחלנו להיפתח ולהתחבר עם הילדים שישבו מסביבינו.Smileys

שנחתנו בלונדון נאלצנו לחכות המון המון זמן בתורים כמו כל האנשים, כשסוף סוף יצאנו מהתורים חיכינו לאוטובוס שהוביל אותנו למרכז שלנו.

הגענו למרכז, הורדנו את המזוודות והלכנו ללובי הגדול, שם המנהל העביר לנו סיור ועשה לנו שיחת ביטוחות. לאחר מכן כל זוג ילדים קיבל את המפתחות לחדר ואז לקחנו את המזוודות והתיקים והלכנו לארגן את הכול בחדרים. לאחר שעה בערך הלכנו לארוחת ערב (שלא הייתה טעימה בכלל) ומשם לפעילות ערב. Smileys

בבוקר שלמחרת קמנו, הלכנו לאכול ארוחת בוקר ומשם נכנסנו לכיתה ובה עשינו מבחן רמה. אכלנו צהריים והתחלנו להכיר ילדים מסין ואיטליה, אחרי ארוחת הערב הייתה לנו פעילות איתם ואז נשארנו כולנו לשחק.

בבוקר השני אכלנו כרגיל והלכנו לבדוק באיזה רמה אנחנו ולאיזה כיתה ללכת, בכיתה עשינו משחק היכרות קצר בין התלמידים והמורה אציג את עצמו. קיבלנו חוברות והתחלנו ללמוד )הלימוד שם נעשה בצורה כיפית וחוויתית(. Smileys

משם הלכנו לאכול צהריים ויצאנו ללונדון, שם סיירנו בביג בן וארמון -
המלכה, חזרנו למרכז ישר לארוחת הערב ומשם הלכנו לפעילות ערב שאותה הכינו המדריכים הבריטים מהמקום. סיימנו את הפעילות והלכנו לחדרים.
כל יום קמנו ל א.בוקר ואז לכיתות שמה למדנו עם החוברות במשך שעה וחצי, ואז יצאנו להפסקה ואז שוב חזרנו לעוד שעה וחצי של לימוד אך בשיעור השני עשינו פרויקטים בקבוצות ובסוף הצגנו אותם למורה.

אחר כך הלכנו ל א.צהריים ואז יצאנו לסיורים בלונדון וחזרנו ל א.ערב. בחלק הימים שהיו לנו - סיורים יותר ארוכים קיבלנו שקית עם אוכל, מים, חטיף ואותה אכלנו כארוחת ערב. אז היה לנו זמן מנוחה של כ 20 דקות בחדרים ומשם לפעילות ערב שכל יום הייתה בסגנון שונה (פעם תצוגת אופנה, חידון, ארץ עיר, משחקי קופסא, משחקי ספורט ועוד).

כשזה הסתיים תמיד בסביבות 22:00 הלכנו למגורים ושם ישבנו הבנות ועשינו שטויות. סביבות השעה 23:00 באו "ביקורות חדרים" לבדוק שבחדר נמצאים רק 2 ילדים. אחר כך כל אחד תארגן לשינה לבוקר חדש. היו ימים שלמדנו עד 17:00 ואז ביום שלמחורת טיילנו במשך כל היום.

טיילנו בהרבה מקומות אבל הזכורים לי היו: באוספורד, אוקספוד סט' שם היה מל זמן לקניותת, היינו הייד פארק, גשר לונדון, ראינו את הביג בן, עלינו על הלונדון איי, ביקרנו במוזיאונים וגלריות רבות - וגם ב m&m, היינו גם במחזמר מאמא מיה ועוד.Smileys

שנהנתי לפגוש את כל הילדים המדהימים שבאו שהפכו לחברים טובים שלי! אני שמחה שהייתה לי את ההזדמנות לחוות את העצמאות הזאת ועוד בח"ול. חוויה שאני לא אשכח אף פעם!!!!!!!!!! Smileys