giv

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

נעה גבעוני  (giv)

לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל ...

רועי כספי  (רועי)

שלום,קוראים לי רועי כספי, ...

יובל רביבו   (yovel )

הייי,   קוראים לי יובל ...

עדן בר אילן

היי אני עדן בר אילן ואני יצאתי ...

הילה לוין  (ללי)

שלום, אני הילה מאלון הגליל ...

שלי דקל  (שלי)

היי,   קוראים לי שלי ...

לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל לכתוב,לא יודעת בכלל איך לסכם שבועיים כלכך חווייתים ומעצימים.Smileys

נתחיל בזה שקוראים לי נעה גבעוני ממודיעין ונסעתי השנה לסאמר סקול בלונדון- Harrow Discovery עם 2 חברות קרובות שהגיעו איתי. נתחיל בקטע שהגענו לשדה,נפרדנו מההורים עם הרבה התרגשות וחששות, עברנו ביחד כקבוצה את כל התהליך שעושים לפני הדיוטי פרי, וכבר שם התחברתי לשתי בנות הילה וגילי שהפכו להיות חברות ממש טובות שלי.Smileys

ההתרגשות הייתה עצומה וכבר כולנו רצינו רק לעלות על המטוס ולהגיע ללונדון! אז אחרי קצת זמן קניות כי תמיד חייב,עלינו על המטוס ולאט לאט התחברנו לכל מי שהולך להיות איתנו בשבועיים הקרובים כבר אז כל החששות שהיו לי קודם נעלמו.

הגענו ללונדון וכבר בדרך למרכז באוטובוס התאהבתי בנוף של האזור של לונדון ו Harrow .אחרי סיור קצת בקול׳ג ובחדרים )שהיו טובים יותר ממה שקיווינו( היה לנו פעילות ערב עם האיטלקיים והיפנים וכבר על הערב הראשון התחברנו להמון מהם.Smileys

חזרנו לחדרים עייפים אחרי יום ארוך ומוכנים להתחיל את השבועיים המטורפים האלה ביחד!!

כמעט כל בוקר פתח בלימודים שלא היו בכלל מה שציפינו,עשינו פרויקטים והתחברנו עוד יותר לחברים שלנו מארצות אחרות.

כל יום עשינו משהו אחר בלונדון או בערים אחרות, טיילנו המון והיה בעיקר הרבה זמן חופשי שזה אומר שופינגגגגגג כמובן!Smileys

הצטלמנו, אכלנו, קנינו, ראינו,צחקנו ומה לא? אחרי שחזרנו לקראת הערב היה לנו פעילות ערב שכל יום עשינו משהו אחר עם כל שאר הקבוצות האחרות.

כל החוויה שעברה עלי בשבועיים האלה עם החברים המדהימים שהכרתי ונהייתי חברה ממש טובה שלהם, זאת החוויה הכי מדהימה שעברתי ולא הייתי מוותרת על אף רגע!! Smileys

הרגע הכי קשה שהיה לנו זה הפרידה מהקבוצה ואנחנו מאז לא מפסיקים לדבר ולשמור על קשר!!

ממליצה לכל מי שקורא את זה לא לחשוב פעמיים וישר להרשם! זאת באמת החוויה שעשתה לי את החופש למושלם!!! Smileys