רוני

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

רוני ענבר

שלוםאז אני רוני ענבר, ממודיעין ...

איילין בן יהודה  (ILEEN)

שלום, קוראים לי איילין בן ...

מאיה אסרף

היי, אני מאיה אסרף בת 14 מתל ...

עלי סולימאן

שלום קוראים לי עלי אני מרמת ...

עדן בר אילן

היי אני עדן בר אילן ואני יצאתי ...

יעל בודור

וואו וואו וואווווווווווווו ...

שלום
אז אני רוני ענבר, ממודיעין ואני בת 15 .
יצאתי בפעם הראשונה שלי לסאמר סקול בלונדון במרכז Harrow .
אני כבר ביקרתי לפני מספר שנים בלונדון וזו הייתה אחת החוויות הטובות שהיו לי.. אבל הפעם יצא לי לעבור הכול בדרך אחרת מדהימה שהכרתי כל כך הרבה חברים טובים, חברים לחיים שאני אזכור לכל החיים שלי..

זכיתי להכיר מדריכות מדהימות, קבוצה מושלמת והרבה מאוד חברים ממדינות
אחרות בעולם.. הכרתי שפות שונות וברור שדיברתי הרבה אנגלית ושיפרתי את השפה על הדרך.
בהתחלה קצת חששתי מלהיות עם 34 אנשים שאני לא מכירה במשך שבועיים ו 24/7 למרות שהגעתי לטיול עם חברות מהבית..
אבל הסתבר מכל החששות שלי שיצא מזה משהו מדהים, התחברנו, התגבשנו, צחקנו, צעקנו והכול ביחד. היינו כמו משפחה אחת גדולה ואוהבת ואני לא אשכח אף אחד מהם לעולם...Smileys

המקום היה יפהפייה כמו הרבה מהקמפוסים באנגליה, לקום בבוקר לנוף היפה, האוויר הנקי, מזג האוויר הקריר במקום הלחות בארץ, חברים חדשים, אוכל משונה ולא מוכר וחדר במגורים של סטודנטים... הרבה מאוד דברים להתרגל אליהם במשך שבועיים כמו לחיות במקום אחר במשך שבועיים שלא רק כל השינויים האלו, האנגלים גם נוהגים בצד אחר, אבל תאמינו לי שאתם תתרגלו מהר מאוד להכול ואפילו תעדיפו את זה כשתחזרו לארץ.

השיעורים בקמפוס היו שונים משיעורי אנגלית בבית ספר בארץ. יותר למדנו איך לדבר באנגלית מאשר איך לכתוב שזה כמובן הרבה יותר נגיש אלינו וגם בדרך יצירתית יותר היו לנו שיעורים כמו ליצור מחזה, עסק, מדינה ועוד..
מבחן הקבלה ומבחן היציאה היה הרבה פחות מפחיד ממה שחשבנו, וחולקנו לקבוצות שמתאימות לרמה שלנו..
בכיתה היו יפנים, סיניים, איטלקים, צרפתים וארמנים כך שיצא לנו ללמוד גם על תרבויות שונות מקרוב גם בלי לנסוע למדינה בהם הם חיים.Smileys

המדריכים הבריטים שלנו גם היו חלק מהחוויה, לשניהם קראו ג׳וש וכולנו היינו מאוהבים בהם עד השמיים. צחקנו איתם, שאלנו אותם, חפרנו להם, שרנו להם ועייפנו אותם לימדנו אותם מילים כמו יאללה, כולם, חגורה, מדרכה, חיים שלי, שלום.. הם קצת התקשו להגיד מילים שמורכבות מהאות ח וזה בהחלט שיעשע אותנו מאוד.

בטיולים מחוץ לקמפוס הם יצאו איתנו ולפעמים גם קבוצות מהמדינות האחרות יצאו איתנו.. יצא לנו ללכת ברחובות לונדון, אוקספורד, באת׳ וונידזור
לטייל ברחובות, לבקר במוזאונים, טירות, ארמון המלכה, ביג בן, לונדון איי וכמובן לעשות הרבה מאוד קניות.Smileys

למדנו גם להיות עצמאיים בלי ההורים והמשפחה, להתעסק קצת עם כסף ולדאוג לעצמנו כמו שמבוגרים עושים.

בפעילויות ערב שלנו כמו בכיתות היינו עם ילדים מהקבוצה שלנו וכמובן ילדים ממדינות אחרות וכך יצא לנו להכיר את כולם יותר מקרוב בכל פעם מחדש.. בכל ערב הייתה לנו פעילות אחרת ומגוונות שגם אם בהתחלה לא כל כך רצינו אותה בסופו של דבר נהנו מכל דבר ודבר שהיה בה..
בכל הזמן הזה כבר מצאנו לנו כל אחד ואחת את החבורה שלו וזה לא היה כל כך מפחיד כמו שחשבנו בהתחלה.

כשחזרנו לארץ בכינו המון, התגעגענו למשפחה, התבאסנו לעזוב את כולם, את הקבוצה המדהימה, המדריכות המושלמות שלנו ואת המדינה שזכינו לבקר בה במשך שבועיים ולחוות את כל הדבר הכיפי הזה..
זו הייתה אחת החוויות הכי משמעותיות בחיים שלי שאני אזכור לנצח, את האנשים, המדריכים, המקומות, המורים, המקום.. הכול!
נהנתי מכל רגע ורגע ואני רוצה רק לנסוע לעוד סאמר סקול ולהכיר עוד אנשים כאלו שישארו לכל החיים בשבילי!! Smileys
אני באמת מציעה לכל אחד את הדבר הזה, זה לא משתווה לשום חופשה אחרת שנסעתי אלייה או לאף טיול שנסעתי אליו.. זוהי דרך אחרת לחלוטין שאני מאחלת לכל אחד לעבור...