רוני

רוני מאירי

היי   קוראים לי רוני ...

זיו שביט

השבועיים וחצי שלי בלוס אנג׳לס ...

קשת יהודה  (קשת)

היי   אני קשת יהודה בת ...

itay rieken

קוראים לי איתי וגם אני הייתי ...

ירין חוה תפארת

היי   קוראים לי ירין ...

HADAR SARANGA

טוב אז איך מתחילים לספר על ...
היי

קוראים לי רוני אני טסתי השנה לסאמר סקול בלוס אנג'לס,
הייתה לי חוויה מדהימה טיילנו במקומות הכי שווים שרק אפשר לדמיין נסענו לדיסנילנד, לפארק מים, ל six flags נסענו לים לחוף מהמם שקוראים לו וניס הכל יפה נקי וכייפי טיילנו קצת הבאנו מגבות וישבנו על החוף הצטלמנו מלא וצילמנו מלא ראינו אנשים עושים גרפיטי, טיילנו במדרחוב של הדוכנים וכל הבנות עשו חינה.

נסענו לסנטה מוניקה, מקום מושלם איפה שצילמו מלא סרטים אז זה היה כיף לראות את הכל, ואפילו בפעם השנייה שביקרנו שם צילמו בדיוק קטע מתוכנית מפורסמת אז היה ממש מגניב וחוויה.

בפעם הראשונה נסענו לרחוב המפורסם ועשינו קצת קניות ובפעם השנייה זה היה ביום הולדת שלי זאת הייתה חוויה מושלמת ויום הולדת שאני לא אשכח אף פעם עליתי על הגלגל הענק שרואים בסרטים וראו את כל סנטה מוניקה והחוף וזה היה מהמם אחר כך טיילנו עוד קצת את האמת שאני זכרתי את כל המסלולים בעל פה מהפעם הראשונה אז זה היה כיף הלכנו לשתות סטארבקס כמו תמיד ואז קניתי לי קצת מתנות יום הולדת.

ביקרנו גם בשדרת הכוכבים בהוליווד והצטלמנו עם הכוכבים ואפילו ראינו אחד שבדיוק בונים.

אחרי זה שחזרנו ל UCLA התארגנתי ואחרי זה קראו לנו לפעילות ערב ושהגעתי כולם שרו לי כל המדריכים והילדים מכל העולם הסינים, הרוסים... וחיכו לי עם עוגה ונר התרגשתי נורא כי זאת פעם ראשונה שחגגתי יום הולדת בחול ואת האמת שזה אפילו יותר כיף....

בבוקר יום ההולדת שלי קמתי וכל החדר היה מסודר יפה עם מלא בלונים ושלטים ועל השולחן היו מלא ברכות שאמא שלי הביאה למדריכה התרגשתי נורא.

האוניברסיטה הייתה מדהימה יפה ויוקרתית באמת הרגשתי אחת הסטודנטיות קודם כל החברות שהיו איתי בחדר היו מדהימות באמת שהיה שווה לבוא רק בגלל שהכרתי אותן כל יום עשינו צחוקים.

הכרנו מלא אנשים מכל העולם והתחברתי אל הברזילאים אל הצרפתים והסינים ועד היום אני בקשר עם חברות מברזיל.

האוכל היה ברמה מאוד גבוהה היה מבחר ענק ממש נהנתי ואני הכי מתגעגעת לפנקייק בבוקר עם הרוטב המושלם והבננות רק בשביל זה שווה לחזור עוד פעם.

המגורים היו ממש כייפים המורים היו חמודים וממש התחברנו אליהם שלמדנו בכיתות זאת הייתה חוויה כי למדנו בצורה כייפית ולא כמו בבית ספר.

ביומיים האחרונים של הטיול נסענו ללאס וגאס שזה היה ממש כיף ראינו את כל המלונות היפים והתרשמנו מהם בלילה הראשון הלכנו למסעדה ממש טעימה ואחרי זה היה לנו מופע מדהים שנהנתי בו מאוד זה היה מופע כשרונות מיוחד עם רקדנים מכל העולם ואקרובטים קוסמים ועוד מלא.

למחרת נסענו לגראנד קניון וראינו נופים מרהיבים וטיילנו מלא עברנו 3 מקומות במקום הראשון זה היה כמו עיירה כזאת עם מלא דוכנים מקום אחד היה אוכל מקום אחר היה מופע קסמים ועוד אחד היה שור כזה שעולים עליו, במקום השני אכלנו ואז עלינו על מרפסת מדהימה שצופה לכל הגראנד קניון והרצפה הייתה שקופה אז ראו את הכל גם מלמטה ובסוף המקום השלישי היה ממש יפה להצטלם בו ולשבת ופשוט להנות מהנוף.

לאחר מכן הלכנו לאכול במסעדה המפורסמת hard rock ושוב פעם האוכל היה ממש מעולה.  לסיכום אני לא אשכח את הטיול הזה אף פעם נהנתי מאוד וזאת הזדמנות מדהימה!!!