יעל

• יצאתי בקיץ: 2016

יעל דור  (יעל)

טוב אז אני יעל דור, בת 15 ...

מורן חיו

בריטון ה שיעזור לי אין עוד ...

מיכל קונפורטי  (יון יון)

היי, אני מיכל קונפורטי בת ...

מיקה בד  (מיקה)

אוקיי, אז איך הכול התחיל?   כבר ...

נועה אמויאל  (נוש)

אומייגדד היה נדיייר. בהתחלה ...

לי יצחקי

אין לי מושג מאיפה להתחיל בכלל... החוייה ...

טוב אז אני יעל דור, בת 15 והשנה יצאתי לסאמר סקול בפעם השנייה שלי ובשונה מהסאמר סקול הראשון שלי,שיצאתי לארה"ב(בוסטון+ניו-יורק)השנה יצאתי למרכז ברייטון,אנגליה לשלושה שבועותSmileys, ואני עדיין לא מעכלת שזה נגמרררSmileys

אז ב 3.7 ב1 לפנות בוקר הגענו לשדה תעופה בן גוריון ושם נפגשנו על כולןSmileys , וחן המדריכה וביאה לנו את השרשרת של Ardmore וסרט בצבע כתום כדי שנזהה את המזוודה שלנו... אחרי שכולם הגיעו התחלנו ללכת לכיוון הצ'ק אין ... אחרי שסיימנו את כל הבידוק הביטחוני עברנו לדיוטי פריייייי Smileysששם קניתי M&M.

אחרי הדיוטי פרי עלינו על המטוס ,ואני ישבתי ליד חן המדריכה וליד ילדה בשם נועם ( כן נתקעתי באמצע Smileys).

בערך בשעה 5:30 המטוס המריא... ואחרי כמעט 5 שעות נחתנו בשדה התעופה לוטון לונדון...

אחריי שסיימנו את בדיקת והדרכונים ואחרי שלקחנו את המזוודות שלנו עלינו על האוטובוס לכיוון ברייטון קולג'. אחרי שעתיים נסיעה הגענו לקולג' המהממם ושם חיכה לנו סטיוארט, המנהל של הקמפוס שהראה לנו את המגורים שלנו...,וקיבלנו את הבניין החדש, יאיייSmileys

אחרי ששמנו את המזוודות בחדרים סטיוארט המנהל עשה לנו סיור בקולג' והראה לנו איפה כל דבר נמצא... בנתיים הגיעו לקולג' קבוצות עם ילדים מכל מיני מקומות מהעולם, הגיעו ילדים מברזיל, ספרד, איטליה , שוויץ ועוד...
בערב הלכנו לאכול בחדר אוכל ואכלנו פסטה שהיה חסר לה קצת(הרבה) טעם ומלח, אבל בסופו של דבר התרגלנו לאוכל בקולג'.
אחרי האוכל היתה לנו פעילות ערב ושם הכרנו את המדריכים החתיכיםSmileys , ואחרי  הפעילות ערב הלכנו להתקלח ולישון.

למחרת בבוקר הלכנו לארוחת בוקר ב8 ואחרי זה הלכנו לMeeting Point ששם אמרו לנו איפה אנחנו נעשה את מבחן הכניסהSmileys , שלא היה כזה קשה.

אחרי המבחן הלכנו לארוחת צהריים ושוב היה פסטה (כמו בכל יום) ואחרי הארוחת צהריים הלכנו לפעילות, והפעילות הייתה משחקי היכרות עם כל הקבוצות בקולג', ושם הכרנו ילדים מצרפת, ברזיל, שוויץ, ספרד, רוסיה ועוד.
ב 6 וחצי בערב הלכנו לארות ערב ואחרי זה שוב לפעילות ערב, שם התחלקנו לקבוצות שבכל קבוצה ילדים מ 3 מדינות בעולם ואחרי שהתחלקנו לקבוצות שיחקנו ביג צ'יף. במשחק הזה המדריכים היו צריכים להתחבא ברחבי הקמפוס ואנחנו היינו צריכים למצוא אותם ,והם נתנו לנו משימות.. והקבוצות שניצחו קיבלו עוגיות שוקולד, יאייייSmileys.

בעיקרון כל יום היה את אותו הלוז... ב 8 בבוקר ארוחת בוקר, 9:00-10:30 לימודים ואז הפסקה חצי שעה, ואז עוד לימודים מ 11:00 עד 12:30 (בשעה וחצי הזאת היינו עובדים על הפרוייקט בקבוצות שהיינו צריכים להציג פעם בשבוע), ואחרי הלימודים היה ארוחת צהריים ואחרי הארוחת צהריים היה לנו פעילויות, ואז ארוחת ערב ואחרי זה פעילות ערב עד 22:00 ואז ב 23:00 הולכים לישון.

אחרי שבוע שהיינו בקולג' הצטרפו אלינו הקבוצה השניה של הישראלים,ויום אחרי זה ב 11.7 יום שני היה לי יום הולדתת 15 Smileys, וחגגו לי יום הולדת והביאו לי זר פרחים לראש, ברכה והכי חשוב הביאו לי חטיפים ממתקים ועוגה ממש ממש טעימה.

בזמן הסאמר סקול הזה יצאנו להרבה טיולים והרבה שופינגגג!!
יצאנו לטייל באיסטבורן,קנטרברי, SEA LIFE,פורטסמות' ,Thorpe Park ששם עלינו על רכבות הרים ממש שוות, טירת ארונדל שהייתה מהממת, לונדון, מדאם טוסו, מחזמר אלאדין שהיה מחזמר ממש יפה ומושקע!!!, לונדון איי, ביג בן, שייט בנהר התמזה, ומלאאא שופינג בברייטון בצ'רציל סקוור, ואפילו היינו בלייזר טאג בברייטון שהיה ממש מגניבSmileys, היינו במזח של ברייטון שהיה מהמם וכמובן ששתינו הרבה בסטארבקס.Smileys

בשבוע האחרון שלנו ביום חמישי לקחו אותנו ללונדון, למוזיאון השעווה מדאם טוסו ולמחזמר אלאדין.
ביום למחת, יום שישי  עשינו קידוש בפעם האחרונה כולנו,ואז בערב חילקו לנו המורים תעודות ואז היה לנו דיסקו\מסיבהSmileys.

ביום שבת שוב הלכנו ללונדון והפעם והיינו בשייט בנהר הת'מזה,ראינו את הביג בן,גשר לונדון (אכלנו גלידת אוראו ממש טעימהSmileys) וגם עלינו על הלונדון איי ואחרי כל זה הלכנו לעשות את השופינג שחשבנו שיהיה השופינג האחרוןSmileysSmileys

ביום ראשון היום האחרון שלנו, אחרי הארוחת בוקר הלכנו לעשות כל הקבוצה שיחת סיכום, ואחריה הלכנו לחדר של המנהל כדי שייתנו לנו את השקיות אוכל לארוחת צהריים... אחרי שקיבלנו את שקיות האוכל ראינו את הקבוצה החדשה של קמפוס שבאו לסאמר סקול לשבועיים בברייטון קולג'Smileys, ואז המדריכות שלנו אמרו לנו שיש לנו שופינג הפתעה בצ'רצ'יל סקוור בברייטון יאייייSmileysSmileys....
שחזרנו מהשופינג חיכה לנו בקולג' פיצה דומינוס,ושסיימנו לאכול עלינו על האוטובוס לכיוון שדה התעופה לוטון לונדוןSmileys,אחרי נסיעה של שעתיים הגענו לשדה,ואחרי הבדיקות הביטחוניות בשדה הלכנו לדיוטי פרי, ואז ב 23:35 עלינו על המטוס לכיוון ישראלSmileys.מוקדם בבוקר נחתנו בארץ,נפרדנו מכולם ומהמדריכות Smileysוהלכנו אל המשפחות שלנוSmileys..

בקיצור אלו היו שלושה שבועות מדהימים(שעברו מהר מידייSmileys). תודה לחן וסתיו המדריכות הכי טובות שיש.Smileys