תמר

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

תמר ציבלין

היי לכולם! קוראים לי תמר ציבלין ...

אליסה פרוצקי  (Alisa)

היי,   אני אליסה בת 16 ...

נועה גולדנר  (נוני)

היי, קוראים לי נועה גולדנר ...

גלי קט  (גלי)

אני גלי קט ואני נסעתי לסאמר ...

איילין בן יהודה  (ILEEN)

שלום, קוראים לי איילין בן ...

שלי דקל  (שלי)

היי,   קוראים לי שלי ...

היי לכולם!
Smileys
קוראים לי תמר ציבלין אני בת 16 מרחובות וגם אני נדבקתי ממחלת ה'אומייגדסאמרסקולבלונדוןאעאעאעאSmileys' ואכן כן חזרתי ממנו לאחרונה.

אני נרשמתי (לבד) למרכז לונדון Harrow Discovery שנמצא יחסית קרוב למרכז לונדון, לשבועיים שלמים שהלוואי שזה היה שלושה.

אני זוכרת שכשאני נרשמתי עוד חשבתי לעצמי "וואייי תמר זה שבועיים , זה מלאאא זמן" באמת שלאSmileys... הזמן שם עבר כל כך מהר שכשהגיע הזמן לסדר מזוודות חזרה אני הייתי בהיי של ה'רגעע אבל רק הגענוו'. מה שכן, באמת שעשינו הרבה מאוד, אבל איך להתחיל לתאר את הכל.. זה כמו לתאר חלום שלא הייתי רוצה לקום ממנו..

אז כשנפגשנו בשדה עם כל שאר חברי הקבוצה לאט לאט התחלנו להתחבר, ועם כל התורים והזמן במטוס -היה לנו הרבהה מאוד זמן להתחבר. כשהגענו וסוף סוף יצאנו מהשדה , ישר הרגשתי את המזג האוויר הקריר והמדהים של לונדון. אחרי המתנה קצרה לאוטובוס (שהיה לו שלושה מושבים בצד אחד ושני מושבים בצד אחר- חח זה היה מגניב) נסענו למרכז עייפים אך מרוגשים. אני עדיין זוכרת איך התרגשנו לראות את הנוף מהחלון באוטובוס והתפעלנו איך שיש כל כך הרבה צמחיה והכל נקי...Smileys

הגענו למרכז ובאמת שהוא היה מאוד יפה, נקי, עם המון דשא ועצים, המון בניינים- לא חסר להם, הצוות שקיבל אותנו היה נחמד ועזר לנו להסתגל.

טרי, המנהל הציג לנו את המקום ולאחר מכן קיבלנו את המפתחות לחדרים. החדרים דווקא היו לגמרי בסדר, היה שם מספיק מקום לשניים +שירותים ומקלחת – לא יכולה להתלונן. אהה ודבר נוסף שכן היה חשוב להזכיר זה שיש שם מן חדר כזה שכולם יכולים להכנס אליו ויש שם שולחן פינג פונג, כדורגל שולחן, טלוויזיה, ספות.. ממש כיף להעביר שם את הזמן, במיוחד עם הנוער מחו''ל.

עכשיו לשיעורים - זה באמת שונה מהשיעורים בארץ אי אפשר להתווכח ואם אתם שואלים את עצמכם איך השיעורים מתנהלים אז בעקרון אחרי שמחלקים את כולם לרמות נותנים לכולם חוברת בהתאם לרמה .בכל שיעור יש נושא אחר ובכך גם פרק שונה בחוברת, בנוסף לחוברת עושים דיונים ומראים לנו סרטונים ושירים שקשורים לנושא. אחרי זה מגיע חלק קצת יותר כיפי שזה הכנת פרויקטים - דרשו מאתנו להכין פרויקטים כמו ליצור מדינה, ליצור ביזנס, להכין הצגה.. והדברים האלה לא רק שהיה כיף להכין אותם, הייתה לנו יותר אינטראקציה עם הנוער מחו''ל מה שעזר להתחבר אליהם יותר.

עכשיו בואו נדבר קצת על הטיולים - במילה אחת, מדהיםSmileys, ובתור אחת שכבר הייתה בלונדון בעבר תאמינו לי שזה ממש לא פוגע בחוויה של הטיולים Smileys. ו-וואו אין לי איך לתאר את כל הנופים והאווירה והמזג אוויר הקריר- זה היה פשוט כיף לא נורמלי.

טיילנו גם בהרבה מאוד מקומות כמו אוקספורד, באת', ווינדזור, Thorpe Park, הסתובבנו במרכז לונדון איפה שכל הלונדון איי ומאדם טוסו.. אפילו הלכנו למחזמר "מאמא מיה" שהיה פשוט מושלם, טיילנו גם בכמה מוזיאונים.. Smileys

בקיצור אף פעם לא היה משעמם. וגם חוץ מזה הצוות במרכז דאגו להשאיר אותנו

בהיי של הפאן גם בערבים והכינו לנו כל מיני פעילויות כמו קריוקי, ערב סרט, דיסקו, תחרויות, משחקים ועוד מלאא דברים אחרים. דבר נוסף שממש שימח אותי זה כמובן האנשים מחו''ל – נהנתי מאוד להכיר את התרבות שלהם וגם לגלות כמה שהיא שונה משלנו, היפנים לימדו אותנו לעשות אוריגמי והאיטלקים לימדו אותנו מילים חדשות באיטלקית.. היה כל כך כיף לדבר איתם ולמצוא דברים משותפים לנו. כבר מתגעגעת אליהם Smileys , אבל לא נורא, כבר התחלנו לקבוע איתם תוכניות להפגש בעתיד הרחוק Smileys .

אז איך להסביר את כל זה כהרגשה כללית? כיף. פשוט כיף. ואם אתם קוראים את זה ותוהים לכם אם זה כדאי וזה.. אני לגמרי מבינה אתכם Smileys .

המון פחדים נוצרים לפני הנסיעה, האם אני אשתלב.. האם האנגלית שלי מספיק טובה.. האם אני אהנה בכלל.. האם אני מבזבז/ת את הכסף של ההורים שלי .. ואני גם דיי בטוחה שלכולם היו את הפחדים האלה אבל הנה, כולם עברו את זה ואין אחד שהתחרט שנסע כי זאת חוויה ייחודית ובסופו של דבר הכל מסתדר ואתה מתחיל לגחך כמה שטעית.. וגם אם אתה מתקשה תמיד יש עם מי לדבר, אתה לא לבד!

בקבוצה שלנו היו מדריכות מקסימות שתמיד עזרו לנו ודיברו איתנו, ובנוסף לזה אתה מכיר אנשים חדשים, רואה דברים שנראים כאילו אתה נמצא בסרט ולומד המון ,לא רק אנגלית. אז לא צריך לדאוג!

מאוד שמחתי להיות חלק מהחוויה הזאת הקיץ, ללא ספק אלה היו שבועיים מדהימים שאני לעולם לא אשכח.

נ.ב עצה קטנה ממני- תשאירו הרבהה מקום במזוודה לשופינג ואני מדברת בשיא הרצינות.