עדן

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2016

עדן עובדיה  (עדן)

איך בכלל אני יכולה לתאר את ...

נויה אורלוביץ  (נויה)

הייי אני נויה ויצאתי השנה ...

מורן קריסטל  (morank)

אוקיי, איך אני יכולה בכלל ...

ענבר הרמן

אוקיי וואוו אני כותבת את זה ...

אבישג ביטון

היי לכולם!!!!  קוראים ...

חנה רוגובוי

?19 ילדים ומדריכה אחתיצאו ...

איך בכלל אני יכולה לתאר את השבועיים המושלמים האלה??

בחיים שלי לא נהנתי כמו שנהנתי בשבועיים האלה!!!

לא השתעממתי דקה ותמיד חיכיתי שיגיע עוד יום שבו נעשה משהו אחר.

אז אני אתחיל מהיום הראשון: הגענו לשדה תעופה אני הגעתי עם עוד שתי חברות מהבית עם מטרה אחת- ללמוד אנגלית!

לא תיארנו לעצמנו שזה כל כך כיף.

על ההתחלה כבר התחברנו לשתי ילדים מדהימים ומאותו רגע פשוט לא זזנו מהם. כל הטיול היינו ביחד חבורה אחת.

התרגשנו מאוד לקראת הנסיעה ללונדון ודיברנו עליה הרבה וסוף סוך היא הגיעה!! נפרדנו מההורים ונכנסנו לדיוטי פרי בשעה ארבע בבוקר!! לא הרגשנו עייפים רק עניין אותנו לקנות! עלינו על הטיסה והייתי כל כך עייפה שנרדמתי בטיסה למרות שלא רציתי להירדם..

עד שהגענו ללונדון כולם בהתרגשות עצומה! הכרנו את אוקספורד- מקום מושלם! והכרנו הרבה חברים מארצות אחרות.

כל כך נהננו לשחק איתם ולדבר איתם ! הגענו לארוחת צהריים שלא התלהבנו במיוחד.....

אחרי שהתרגלנו לאוכל של ישראל קשה לאהוב דברים כאלה... אבל נעמה המדריכה המהממת שלנו טיפלה בזה ויום למחרת קיבלנו אוכל מעולה!

הגענו לחדרים שהיו ממש טובים ונוחים כל ילד קיבל חדר משלו וזה היה מצוין!  אחרי זה קיבלנו זמן חופשי והסתובבנו כולם ברחובות של אוקספורד!

התאהבנו בחנויות וקנינו מלא דברים והיה מאוד מאוד כיף!

יום למחרת עשו לנו הדרכה על אוקספורד קיבלנו עוד זמן חופשי לשופינגג בין לבין שיחקנו עם האיטלקים סנוקר ואז לקחו אותנו לבאולינג! היה שם מאוד יפה וכיף כל כך!

ביום השלישי עשינו מבחני רמה שהיו די קשים והתחלקנו לרמות אבל רוב הקבוצה היו ברמה אחת ככה שהיינו ביחד..

המורים היו נחמדים מאוד!

הלוואי שהיה לי בבית ספר מורים כאלה! אני בהחלט אתגעגע! החומר מוסבר בצורה מעניינת ככה שלא שמים לב שלומדים, המון עבודה בקבוצות עם סינים על המצאות שצריך להמציא לדוגמא מכונה כלשהי, שוקולד, ארץ מיוחדת ועוד..

ומאוד נהנתי לעשות את הדברים האלה ולמדתי לעמוד ולהסביר מול כיתה. הלכנו גם לסיור באוקספורד המהממת שהיה טיפה משעמם אבל ישר אחרי זה היה שופינג וקניתי נעליים מושלמותתת ואז היה לנו פעילות מגניבה בטירוף!

כל המדריכים החמודים התחבאו בתוך היער הענקי והיינו צריכים להתחלק לקבוצות ולמצוא את כוחם בתוך היער כמה שיותר מהר! זה נשמע קל אבל ממש לא... נחשו מי ניצח? אנחנו!!!

זה היה כל כך כיף לנצח!!! נהנתי מאוד! כל היום היינו בחוץ ולא היה זמן להיות בחדרים כי ב10 וחצי באו לבדוק שאנחנו הולכות לישון, אבל אנחנו לא נוותר על ישיבה בלילה בחדר של לינוי.... ישבנו אצלה עד שמישהו שמע וחזרנו לחדרים זה היה כל כך מצחיק! יום למחרת למדנו על מזג האוויר בלונדון ואחרי צהריים יצאנו לפארק הכל כך מדהים ולמדנו לשחק רוגבי!זה היה כל כך כיף שאפילו ירד גשם והמשכנו לשחק!!!

הגיע יום שישי שאני כל כך אוהבת וכמובן התלבשתי בלבן והלכנו ללמוד, ואז עשינו פעילות מגניבה בטירוף עם החברים לאחר מכן הייתה תחרות כשרונות וכל כך חיכינו לראות את החבר שלנו מאיטליה שסיפר לנו שהוא מנגן בפסנתר! הוא היה כל כך חמוד! וכל כך צחקתי באותו יום ונהנתי!

הגענו למקום לינה ועשינו קבלת שבת! וכמובן ישיבה בחדר של אמיל... הגיע היום החופשי שלנו-יום שבת! ונסענו לטיול בלונדון המהממת- הלכנו לשייט בנהר ועלינו לגלגל ענק שממנו ראינו את כל לונדון!

ובערב הזמינו לנו פיצות ונפרדנו מאוקספורד:(

הגענו למרכז השני - קיימברידג מקום המגורים היה כל כך מהמם הנוף מהחדר היה חלומי! והכרנו המון המון חברות מברזיל! הכרנו את התרבות שלהם שהיא מאוד שונה משלנו והם אפילו הכירו לנו שיר שלהם שלא הפסקנו לשמוע ולרקוד.

שם היו חדרים של שתיים בחדר וישנתי בחדר עם חברה שלי עדן עשינו בכל כך הרבה צחוקים בחדר והיה שם כל כך חם שפשוט כל הזמן היינו בחוץ - בחוץ היה מדשאות ומלא עצים וכל כך יפה פשוט לשכב על הדשא ולהסתכל על השמיים:) האוכל שם היה מדהים והחדר אוכל מפואר!

התחלנו להבין מההתחלה כמה שנתאהב במקום הזה! היה מקלחות משותפות לכל הבנות אבל זה לא היה נורא! אפילו עשיתי אמבטיית קצף!!

התחלנו עם פעילות קצת מטישה שצריך לעבור עם כל הסינים ולדבר עם כל אחד חמש דקות באנגלית חלקם היו נחמדים וחלקם לא..

אפילו הכרנו שתי סיניות שהזמינו אותנו לחדר שלהם והביאו לנו אוכל מסין!

קיבלנו זמן חופשי בלונדון וכמובן שה״חבורה״ (אנחנו) יצאו ביחד כמו כל פעם! בערב היה שעשועון ואני וחבר מהקבוצה הבנו עד כמה גרוע ההומור של הפולנים!!!!

הייתה לנו תחרות כשרונות נוספת ובה כל הקבוצה שרנו שיר של משה פרץ וכולם רקדו איתנו! נהננו בטירוף! אבל התחלנו להרגיש את הסוף והתחלנו להיות עצובים...

יום למחרת היה היום הכי מהנה! הלכנו למאדם טוסו והצטלמתי עם ביונסה, אדוארד מדמדומים, ריאהנה ועוד מלאאא קיבלנו מעט זמן להסתובב

ואז הלכנו למחזמר ״מאמאמיה״ וואו!!!!!!! ממליצה בטירוף!!!! זה היה מחזמר מושלם! חזרנו מאוחר מאוד ורצנו למקלחות!! הגיע הסוף, אנחנו מנסים לנצל את הרגעים האחרונים, אבל לא מפסיקים לבכות שזה נגמר, שאנחנו לא נקום יותר למקום המושלם הזה! לא נגור אחד ליד השני ונהיה כל היום ביחד ולא נחווה את החוויה הזאת שוב!

כל כך נהנתי שלא יכלתי להפסיק לבכות! וכך כל החברים שלי..

לי זה השאיר טעם של עוד ואני אעשה את כל המאמצים להירשם גם שנה הבאה! ולמדתי המון אנגלית אני ממליצה מאוד מאוד מאוד!

אז תודה לחברים שלי עדן לינוי שיר אמיל אור מורן ורומי שבלעדיהם הטיול הזה לא היה אותו דבר!!

אוהבת הכי בעולם

עדן עובדיה ותאי הטלפון(המבין יבין)