אליה

אגם עידן

שלום   קוראים לי אגם ...

יונתן בנטמן  (יונתן)

קיץ חלומי בשיפלייק כבר ...

כתרין קוזלוב

אז אני טסתי עם ההורים ולא ...

ליאם אורן  (ליאמי)

שלום לכולם   קוראים לי ...

תומר כהן

שלום,  קוראים לי תומר ...

היי

קוראים לי אליה ויצאתי השנה לסאמר סקול במרכז שיפלייק

אני אתחיל מההגעה למרכז כשהגענו פגשנו מישהי בשם ניאנג'י שהסבירה לנו על החוקים במקום ולאחר מכן עשו לנו סיור במרכז הראו לנו את הבריכה את מגרש הטניס את נקודת המפגש שלשם הלכנו

לפני פעילויות ושיעורים וכמובן שהראו לנו את שאר המרכז בכל אופן אחרי הסיור הייתה לנו הפסקה ולאחר מכן פעילות, בפעילות זו פגשתי שתי בנות סיניות נחמדות ועשיתי להן צמות מאז אנחנו חברות

ביום שני עשו לנו מבחן רמה ולמחרת כבר חולקנו לרמות טוב אני אדלג על כל הפרטים הקטנים ואגיע ליום רביעי בו הלכנו לשופינג ברדינג בשופינג קניתי לי קלמר מגניב שנראה כמו מיץ תפוזים כשצילמתי לחברות שלי הן היו בטוחות שזה קרטון מיץ תפוזים

למחרת ביום חמישי היה לנו שיעור כרגיל ופעילויות כרגיל פשוט יום רגיל ולמחרת ביום שישי עשינו קבלת שבת רק שהביאו לנו מיץ חמוציות מגעיל בתור יין שאף אחד לא רצה לשתות

ביום שבת היה לנו טיול לאוקספורד איפה שצילמו את הארי פוטר ואני ממש היתרגשתי כי אני מאוד אוהבת את הארי פוטר כל כך אוהבת אותו שבפורים היתחפשתי להרמיוני

למחרת ביום ראשון היינו בווינזדור ואני הייתי בתוך הארמון של המלכה

ביום שני היה לנו יום רגיל כך גם בשאר הימים עד יום חמישי שבו הלכנו למוזיאון השעווה מאדם טוסו והיצטלמנו עם דמויות שעווה ולאחר מכן היה לנו שופינג קצר

ביום שישי היה לנו שוב יום רגיל וקבלת שבת עם מיץ מגעיל

וביום שבת יום אחרון כולם קצת היו מבואסים אך היתנחמנו עם טיול ללונדון בו עלינו ללונדון איי ועשינו שופינג היה כיף ואני חושבת חבל שזה ניגמר

ביום ראשון קמנו מוקדם השעון שלי לא צלצל וקמתי עשר דקות לפני שהיינו צריכים לעלות לאוטובוס... לחץ!

עלינו לטיסה ופגשנו את ההורים סוף כל סוף נגמרו הגעגועים וחזרנו להורים עם הייתי צריכה לסכם בחמש מילים את תקופת הסאמר סקול הייתי אומרת השבועיים הכי טובים שהיו לי

עצות שיש לי לתת לילדים שיוצאים לסאמר סקול:
1. תביאו מלח האוכל תפל(אני נאלצתי לרוקן לבורגר קינג את המלח כדי לשרוד)
2.תידעו למי להיתחבר אני נאלצתי לסבול ילדה מגעילה  אז תוודאו שאתם עם ילדים שמתאימים לכם ושכיף להיות איתם