הילה

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2016

הילה סיטבון

וואוווווו בהחלט השבועיים הכי ...

עינבר ממן  (עינבר)

ואו מאיפה להתחיל??הלואהה, ...

ספיר הררי  ( ספירוש)

היי  , אני ספיר הררי ...

אופיר צברי  (אופירי)

היי   אני אופיר צברי ...

קשת פרי טל

היי   אני קשת פרי-טל, ...

הגר חיימוביץ'  (הגר)

היי אני הגר חיימוביץ, אני ...

וואוווווו בהחלט השבועיים הכי מהנים ומשמעותיים בחיי....בדיעבד, למה לא נרשמתי לשלושה שבועותSmileys

שמי הילה סיטבון אני בת 14.5 , גרה ביבנה.
יצאתי לסאמר סקול אוניברסיטת bath למשך שבועיים.

אז ככה.....
כבר שבועיים לפני התחילו הפרפרים בבטן, ההתרגשות והציפייה.
שבוע לפני הטיסה היה מפגש היכרות והסברים לכל הילדים יחד עם ההורים והמדריכים.

חזרתי מהמפגש בהיייSmileys מאוד התרשמתי מהחבר'ה שנוסעים יחד איתי לבת'- אנגליה.
כבר יום אחרי המפגש קבענו מפגש אצלי בבית- גינה על מנת להתגבש ולהכיר יותר.

אמנם לא כולם הצליחו להגיע ובכול זאת היה מויייי כיף Smileys
ביום הטיסה כולנו ניפגשנו בשדה, במטוס הרגשנו כי אנו מכירים כבר שנים.
איך שהגענו לאוניברסיטת בת' מיד הלכנו לארוחת ערב ולאחר מכן לחדרים....

omgSmileysלכל אחת חדר משלה כולל שירותים ומקלחת פרטיים!! ...לפנק...לפנק...לפנק....למה מגיע לי כל הטוב הזהSmileys
מידי בוקר קמנו לארוחת בוקר אח"כ ללימודי אנגלית ( ביום הראשון היה מבחן שעל פיו חולקנו לקבוצות לפי רמות).

אחרי הלימודים הלכנו לארוחת צהריים ומשם לפעיליות כיפיות כל אחד על פי מה שבחר( ריקוד, רכיבה על סוסיםספורט ועוד).

אחרי ארוחת ערב יצאנו לפעילויות קריוקי, ריקודים ועוד... כיף כיף כיף.
יחד איתנו היו באוניברסיטת בת' נערים ונערות מאיטליה, רוסיה, פורטוגל טורקיה ועוד מדינות וזה מה שהפך את החוויה למאודדדד מהנה ומשמעותית.
הכרתי שם חברים שאשמור איתם על קשר בהמשך.

בשביל לתקשר עם הנערים ממדינות אחרות נאלצנו לדבר אנגלית. מצאתי את עצמי אני הילה סיטבון שלא היה לי בטחון לדבר אנגלית, משום שתמיד התביישתי...מדברת אנגלית במשך כל השבועיים! ומה שהפתיע אותי אפילו יותר זה שמאוד אהבתי לדבר אנגלית, לא הרגשתי קושי או חשש, נפל לי  מחסום הפחד לדבר אנגלית בסביבת אנשים.

האנגלית שלי מאוד השתפרה.
בנוסף לכל הכיף באוניברסיטה יצאנו לטייל בכול מיני מקומות...היינו במוזיאון מאדם טוסו, טירת המלכה- ווינדזור, מופע מחזמר מדהים, ביג בן,שופינג (איך לא- חובה!!) בבריסטול ובפריימארק ( זול מאוד, קניתי מתנות למשפחה).

דבר נוסף שתרם לכל האושר הזה היה המדריכה האגדית נועה, אין דברים כאלה! המדריכה הכי מושלמת ביקום. נועה תמיד דאגה לנו והייתה כיפית אמיתית.

ו...בסוף  גם הכיף הזה נגמר, אחרי שבועיים מדהימים נחתנו בשדה תעופה בן גוריון שם חיכו לנו המשפחות.

לא נפרדנו לפני ששרנו, קפצנו התחבקנו, התנשקנו והצטלמנו....

חחחח....כן, בזמן שכל האנשים מסביב מסתכלים עלינו ושואלים "מי הקב' הזאת מאיפה הגיעו".

הבטחנו שנשמור על קשר... וכבר קבענו מפגש אצל אחד החברים.

לי ברור שאשמור על קשר עם החברים המדהימים שפגשתי.