ויקה

• מרכז: מיאמי ואורלנדו
  • יצאתי בקיץ: 2016

ויקטוריה ליסנקו  (ויקה)

אוקיי אז השנה יצאתי לסאמר ...

אסף דיין

השנה יצאתי לסאמר סקול במיאמי ...

חן ניזרי

היי   אני חן ניזרי ויצאתי ...

אריאל בראונר

ספיר קיזנר  (ספ)

היי   קוראים לי ספיר ...

יובל רביד  (-)

שלום   קוראים לי יובל, ...
אוקיי אז השנה יצאתי לסאמר סקול מדהיםם במיאמיSmileys
וואו אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחילSmileys
ביומיים הראשונים של הסאמר היינו רוב הזמן במטוס ישנים...
בזמן הזה הכרנו אחד את השני וישר התחברנו אחד עם השני ונהיינו חבר'ה מגובשים ומצחיקים והיה ממש ממש כיף.Smileys

אחרי כל הטיסות סוף סוף הגענו לאוניברסיטה במיאמי שהייתה יותר ממהממת Smileys הכל היה ממש יפה מסביב הכל ירוק ונקי מלא דקלים ענקיים, בקיצור אני ממש התאהבתי באוניברסיטהSmileys

התחלקנו לחדרים שהיו ממש טובים ונוחים ויצאנו לבריכה,למגרשים הענקיים וגם להכיר את המדריכים המדהימיםםםםםם שלנו.

אחרי כל ההתלהבות הזאת הלכנו לאכול אוכל אמריקאי שכלל הרבה שמן...

יום אחרי היינו באוניבסיטה ביקרנו בחנות ובבריכה ופגשנו גם את האיטלקים בבריכה וממש מהר התחברנו אחד לשני אז אפשר להגיד שעשינו חיים בבריכה.
יום למחרת עברנו את המבחנים שלפיהם שובצנו לכיתות שלמדנו בהם במשך שבועיים. כמעט כל יום למדנו בבוקר ואחרי זה יצאנו לטיולים.

היינו במלאאא מקומות ממש מעניינים וכיפים כמו: מימאמי סיקוואריום שבו ראינו דולפינים, שטנו בהאברגליידס שזה פארק עם תנינים, היינו בוינווד שזה רחוב ממש מגניב ומלא בגרפיטי,קי ווסט שזו היא הנקודה הכי דרומית של ארצות הברית,היינו באוקיינוס וביקרנו במלא קניונים אז ברור שעשינו מלא שופינג! באורלנדו היינו בדיסני וורלד ובמרכז החלל נאסא והיה מדהיםםםםםםםם!