הדר

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2016

HADAR SARANGA

טוב אז איך מתחילים לספר על ...

חן עטיה  (חן)

קוראים לי חן ואני הייתי בז'אנר ...

ירין לרנר   (ירין )

שלום   קוראים לי ירין ...

ירין חוה תפארת

היי   קוראים לי ירין ...

מור קרן

וואו איך אני מספרת על הטיול ...

רוני מאירי

היי   קוראים לי רוני ...

טוב אז איך מתחילים לספר על חוויה כזאת מדהימה?

אז נתחיל שדבר ראשון הגענו כולנו לשדה, קצת חוששים, מכירים אחד את השני אבל לא הכי הכי. אני ישר התחברתי שם עם ילדה מקסימה שקוראים לה מתת.

כשהגענו לדיוטיפרי התחלנו להיפתח, אני זוכרת את הבנים  שבקושי דיברו פתאום נפתחו ודיברו וזה.

אחר כך במטוס אני לא זוכרת הרבה כי רוב הטיסה ישנתי אז נדלג על החלק הזה... הגענו למרכז. במרכז חיקו לנו ניק והייזל.

ניק הוא המנהל של ארדמור ב ucla, והייזל היא אחת משתי המדריכות הראשיות שם (יש גם את אלי, אבל היא תבוא אחר כך).
אחרי שפגשנו אותם התחלקנו בחדרים אני זכיתי להיות בחדר עם רביעיה של בנות פשוט מדהימות! אני זוכרת קטע מצחיק שלא היה לנו איך לייבש את הבגדים אז תלינו אותם על המאוורר או שלמשל אני הייתי שוכחת את המפתח בחדר אז הייתי נכנסת דרך החלון ומבהילה את הבנות. באמת שהיינו חמישיה מהסרטים!!! ROOM14!!!!!!!

אחרי זה הלכנו להיבחן על מבחני הרמה, ורובנו יצאנו ברמות גבוהות.

אחר כך אני ומאי (עוד ילדה מוש שהכרתי שם ) הלכנו לעשות פדיחות, וכל בנאדם שעבר והיה עם השרשרת של ארדמור התחלנו לדבר אותו, לשאול בן כמה הוא, ומאיפה ועוד...

בתכלס זה לא היה רק ביום הראשון.. זה היה בכל הימים, עשינו מלא פדיחות כמו שהתחלנו לשיר באמצע העיר, המצאנו שפה שנשמעת כמו גרמנית ולימדנו את הברזילאים לדבר במילים שהמצאנו באותו הרגע ועוד..

אני זוכרת יום שהיה לי מאוד קשה, זה היה היום שהברזילאים עזבו. מאוד התחברנו אליהם, הם היו מדהימים באמת, בכינו איתם אפילו! טוב אז מעצב לשמחה! הטיולים הכי מדהימים שהיו לי ב LA.

ראשון היה בברלי הילס, מקום מהמם שרק ההכי הכי יכולים לגור בו, טוב אז אני לא ממש יכולה לגור בו אבל לטייל, בכיף. הסתובבנו מאי ירין הבן ירין הבת ואני, מרוב שהכל כלכך יקר שם קנינו רק מסטארבקס, אבל הסתובבנו וראינו מקומות מהממים!!!

עוד מקום שנהנתי בו מאוד היה הוליווד.

טוב אז אחרי שניצן עזבה הגיעה לירון, עוד מדריכה מושלמת, יום אחרי שהיא הגיעה נסענו להוליווד!! כולם התפזרו לחנויות ואני נשארתי עם לירון לחפש את הכוכב של "ג'ניפר אניסטון" חיפשנו והסתובבנו נכנסנו להארדרוק קפה וחוץ מזה לא הרמנו את הראש מהרצפה.

הקטע המבאס הוא שמצאנו את הכוכב של דונלד טראמפ אבל את הכוכב של ג'ניפר לא מצאנו, אחר כך המשכנו לשלט של הוליווד, כמעט ואי אפשר היה לראות את השלט כי לקחו אותנו רחוק מידי חח, אבל זה לא משנה כלכך זה היה במקום של כנסיה אני חושבת, ובגלל שכולנו ישר הלכנו לראות את השלט ולא שמנו לב שאם שניה מזיזים את העיניים מהשלט מתגלה מקום מופלא ומהמם, עם מדשאות ומבנה מדהים, שכפי שאמרתי מזכיר כנסייה.

המקום האחרון ואולי הוא המקום שנהנתי בו הכי הרבה הוא ה-Six flags, פארק ענק, מלא ברכבות הרים 90 מעלות 80 מעלות הכל יש שם!!

הסתובבנו בחבורה כזאת כל הקבוצה כולל לירון וקורי (מדריך ) באיזשהו שלב התפצלנו, לירון מור ואני הלכנו לתור של סופרמן. רכבת שהולכת 90 מעלות במהירות של 100 קמ"ש ולא שתגידו הולכת קדימה לאלא היא הולכת אחורה ואז כשאנחנו היינו למעלה אנחנו מסתכלים מסתכלים שניה על הנוף המהמם הזה ויש יורדים למטה.

עוד רכבת שאהבתי הייתה X2 זו הייתה רכבת שבסוף שלה אתה חוזר עם זעזוע מוח קל, ובגלל שלא היה תור עשיתי את הרכבת הזאת 3 פעמים ברצף.
בערב של היום האחרון עשו לנו מסיבה הקטע הכי מצחיק היה שזרקנו קצפת על קורי ואז הסינים באו והביאו לנו מתנות. אני קיבלתי סוכריה עם ג'וקSmileys אבל עדיין אמרתי להם תודה ונתתי חיבוק.. מתוך נימוס.

טוב אז מכאן נמשיך לווגאס הגענו לווגאס והיינו עם אלי, המדריכה הראשית השניה.. ישר הלכנו לסיור ואז משם הלכנו לקניות ולארוחת בוקר שהייתה מוש מוש מוש, יום אחרי הלכנו לגראנד קניון זה היה שוק. מקום מהמם מושלם הורס, אין מילה לתאר את המקום הזה!! הנוף העוצר נשימה שפשוט זה נראה כמו ציור,         360 מעלות של יופי (יצאתי משם עם איזה 100 תמונות!)

באותו לילה עשינו עוד סיור והלכנו לבלאזיו שהיה מהמם ומשם למלון, ללילה לבןןןןן בסביבות ארבע בבוקר יצאנו ללוס אנג'לס כל הנסיעה ישנתי אז גם מהדרך הזאת אני לא זוכרת כלום..

הגענו לשדה עלינו למטוס הגענו לישראל וכשבאנו לצאת להורים אני ועוד כמה בנות פשוט פרצנו בבכי!

באמת שאני אתגעגע לתקופה הזאת שבועיים וחצי עם ילדים שהפכו למשפחה השניה שלי שאני שומרת איתם על קשר יומיומי, אפילו עם הילדים מחול למשל אני מדברת עם סיבל הילדה מטורקיה כמעט כל יום ועם אבי ההונגקונגית ועם אנני, מריאנה וגבי הברזילאיות .

זו היתה חוויה יוצאת דופן ואני מקווה שיצא לי לקחת חלק בחוויה כזאת גם שנה הבאה. ובאמת שאני מודה לכל הילדים המדהימים האלה וללירון וניצן שבזכותם החוויה הזאת לא הייתה אותו דבר!!!!!!!

אני ומאי גם כתבנו שיר כשהיינו בדרך לווגאס.. (עם המנגינה של השיר סילסולים)

אין לנו שבוע

יש את קשת זיו ורוני וגם את מתת פה,
וגם אין על מורוש ולא על ירינוש
וגם יש את הדרוש ומאיוש
אז... איפה הבנים איפה הבנים?