jhon

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2016

יונתן בן משה גלבוע  (jhon)

יום ראשון:ביום ראשון הגענו ...

נועה עטיאס  (נועית)

אחרי יותר מכמה שבועות שהחוויה ...

הילה גולדין

טוב אז איך מתחילים לפרט את ...

מעיין שוננפלד  (שוגי)

10.7.2016 יצאתי לסאמר סקול ...

אנסטסיה (נסטיה) קצרן  (נסטי)

חוויה מומלצת לכולם ממש נהנתי ...

נוי כהן  (NOY)

שלום, שמי נוי כהן, אני בת ...

יום ראשון:
ביום ראשון הגענו לשדה התעופה בשעה שש. לאחר שנפרדנו מההורים הגענו לכל לבידוקים.

בטיסה הקרתי מלא ילדים. אחרי שש שעות באוויר הגענו ללונדון כי היה עיקוב בטיסה.

כהגענו מהטיסה נכנסנו לחדר אוכל.
חבורת צרפתים עמדה על אחד השולחנות ושרה שירים של צרפת לקראת משחק הגמר של היורו.

בערב אישה אחת הסכימה לראות איתנו את המשחק במחשב שלה. 1:0 לפורטוגל וכל הצרפתים בוכים.

יום שני:
בבוקר התעוררנו והתקלחנו. בשעה 8:00 הלכנו לחדר אוכל ובתשע עשינו את המבחן מיון לכיתות. המסחן היה קלולס. בשעה 12:00 הגענו לשיעור שני והסבירו לנו הרבה דברים על החוקים במרכז.
בשעה שתיים וארבע היו שתי פעילויות בחוץ ובשעה שש הלכנו לאכול ארוחת ערב. בשעה 8:00 היתה פעילות ערב.

יום שלישי:
ביום השלישי קמתי בבוקר ועשיתי מקלחת.
בשעה שמונה אכלנו ארוחת בוקר ומיד לאחר מכן הלכתי לבדוק לאיזה רמה אני התקבלתי: exelarate. רמה 4 מתוך שש. למורה שלנו קראו טוני והוא היה מאוד נחמד. בשיעור השני הכרתי את מייסרה המורה לפרוייקטים. הפרויקט שקיבלנו היה ardmore actors- להציג בצגה באנגלית עם ילדים מכל העולם. בקבוצה שלי הייתי עם שתי ילדות איטלקיות שקוראים להן לורנזה ואליז'ה ושני ילדים צרפתים.
בשעה שתיים וארבע הלכנו לפעילויות ובשעה 11:00 הלכנו לישון.

יום רביעי:
ביום רביעי התעוררתי בשש וחצי ובמונה הלכתי לאכול. בשעה 9:00 היה השיעור הראשון עם טוני ונהנתי מאוד. בשיעור השני במסגרת הפרוייקט הצגנו את סיפור שלושת האחים מהארי פוטר והיה מאוד כיף.
באותו היום בערך בשעה שתיים היה הטיול הראשון שלנו מחוץ למרכז. נסענו לעיר קולצ'סטר וטיילנו בה.
הטיול היה מאוד כיף.
חזרנו בערב והספקנו להיות בפעילות ערב.

יום חמישי:
ביום חמישי קמתי בשש והתקלחתי.
בשעה שמונה הלכנו לאכול.
בשעה תשע הלכנו לשיעור אבל הפעם היה משהו אחר. בגלל שהילדים שעזבו היום היו צריכים לעשות את המבחן המסכם כל הישראלים היו בכיתה אחת. בשיעור הראשון כולנו היינו עם טוני. טוני עשה לנו פעילות שצריך לחפש בה רמזים והקבוצה שמצאה את כולן זכתה בפרס. בשיעור השני חילקו אותנו ועוד קבוצה של ספרדים לשתי קבוצות.
בקבוצה שאני הייתי בה היו שתי ספרדיות ושני חברים שלי מישראל- גבע ודוד. המשימה שלנו היתה להמציא מפלצת. אנחנו המצאנו מפלצת שהיא רוח של מומיה שחיה באיטליה.
 בשעה שתיים וארבע הלכנו לפעילויות צהריים ובשעה שמונה הלכנו לפעילות ערב.

במהלך כל השבועיים היו לימודים, פעילויות וטיולים מהנים ולכן יש כלכך חוויות רבות שעברתי שזה פשוט יהיה ספר..