תומר

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2016

תומר כהן

שלום,  קוראים לי תומר ...

שחר גווי   (שחר)

שלום לכולם שמי שחר, וזו החוויה ...

אבישג נפתלי  (אבישג)

היי   קוראים לי אבישג ...

מג'ד מסאעד  (מג'וד)

היי לכול שמי מג'וד ויצאתי ...

רוני מדר

אני רוצה לספר לכם על החוויה ...

שלו חדד

שלום לכולם   שמי שליו ...

שלום,

קוראים לי תומר כהן אני בן 12 מרמת החייל, תל אביב, אני טסתי למחזור השני של שיפלייק 2016, ואני רוצה לספר לכם על החוויה המדהימה שעברתי בקיץ.

אני באתי לבד ובמפגש לא הכרתי אף אחד, עכשיו כשאני מסתכל אחורה על היום הראשון בשדה תעופה ולא מאמין שעכשיו אני לא מפסיק לבכות כי הייתי צריך להיפרד מכל הילדים והמדריכים המדהימים! Smileys

כשהגעתי לשדה התעופה בשעה אחת לפנות בוקר פגשתי את שתי המדריכות רק בפעם השניה והן הביאו לי את הלניארד שעליו כתוב את הכתובת של שיפלייק קולג' באנגלית ובעיברית את הטלפון חירום באנגליה ובישראל, בנוסף הביאו לי סרט אדום שהייתי צריך לקשור אותו על הידית של המזוודה, אחר כך נתנו לנו קצת זמן להיפרד מההורים ואז התחלנו את הטיול.

כשהגענו לקולג' אחרי טיסה של 5 שעות ונסיעה של שעה וחצי, הסתכלנו על המקום המדהים וממש התלהבנו Smileys, מדריך קיבל אותנו ולקח אותנו לכיתה שבא המדריכה של המשמעת הסבירה לנו את החוקים, כשהיא סיימה המדריך לקח אותנו לסיור בכל האזור ואז לארוחת הצהריים,

כשסיימנו את הארוחת הצהריים סוף סוף לקחו אותנו לחדרים, אנחנו היינו בקבוצה 9 בנים אז חילקו אותנו לחדרים שלחדר אחד 5 בנים וחדר שני 4 בנים, אני הייתי בחדר של החמישה ובחדר הייתי עם: מג'וד, שלו, ליאם, מארק ואני.

נתנו לנו 4 שעות להיסתדר בחדרים ולנוח, כעבור 2 חופשיות היה לנו משעמם אז הלכנו לשחק כדורגל עם הספרדיים, אחר כך התקלחנו הלכנו לאכול ולישון.

ביום השני היה לנו את המבחן רמה אז היה לנו שיעור כדי לחדד את החוקים. אחרי השיעור ארוחת צהריים וז הלכנו לשחק טניס, כשנגמר הטניס הייתה לנו מיני אולימפיאדה.

יום שלישי! מתחילים ללמוד לפי הקבוצות, אני שובצתי בכיתה עם מורה מדהים. מיד אחרי השיעור הלכנו לארוחת צהריים ואז לפעילות, אחרי הפעילות ארוחת ערב ואז עוד פעילות, וסוף סוף הולכים לישון.

יום רביעי, היום התחלנו בלימודים ואז יצאנו לרדינג, ביקרנו במוזיאון ואז יצאנו לשופינג.

יום חמישי יום רגיל.

יום שישי יום רגיל עם קידוש בערב.

יום שבת, יוצאים לאוקספורד!! טיילנו לטירה בת יותר מ-500 שנים ואז ל-4 שעות שופינג.חזרנו בערב לפעילות ולישון.

יום ראשון! כבר עבר שבוע! היום בילינו בפארק שעשועים מדהים! היה ממש כיף! השגתי בננה בגודל שלי! כשסיימנו חזרנו למרכז התקלחנו והלכנו לארוחת הערב אחריה הייתה פעילות ואז הלכנו לישון.

יום שני יום רגיל.

יום שלישי יום רגיל בערב היה קזינו.

יום רביעי פתחנו את היום במבחן מסכם ואז יצאנו לוינזדור פאלאס שם ראינו חיילים של המלכה והמלכה הייתה בבית אך לא ראינו אותה, כשחזרנו המנהל הודיע על המנצחים של הקזינו שהיה יום לפני וכמובן שאנחנו זכינו.

יום חמישי יצאנו למאדאם טוסו ולמחזמר מלך האריות, בסופו של המחזמר מאוחר בלילה בדרך חזרה ראינו את הביג בן ואת הלונדון היי בלילה! מחזה מרהיב!!

יום שישי יום לימודים אחרון, וכמובן בערב היה קידוש.

יום שבת יצאנו למקומות החשובים ביותר באנגליה: קוברנס גארדן , ארמון בקינגהם, הביג בן, והלונדון היי. היה מדהים (כמו כל פעילות).

יום ראשון קמנו מוקדם לקחנו את המזוודות והלכנו לאזור המשרד, כמובן שחברינו היפנים והאוקראינים באו להיפרד ממנו, עלינו על האוטובוס לנסיעה של שעה וחצי והגנו לשדה תעופה, כשנחתנו בארץ ההורים חיכו בשדה התעופה! היה כיף לראות אותם אחרי שבועיים.

ועכשיו אחרי שגמרנו, אני מסתכל אחורה ורואה שהכרתי חברים לכל החיים שאני מקווה לשמור עם כולם על קשר!!!

ואחרי שבועיים כאלה אני רואה שהתבגרתי מאוד בשפלייק וזה הפך להיות הבית השני שלי!! אני מאוד ממליץ לטוס לסאמר סקול כי זאת חוויה של פעם בחיים!!