דביר

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2016

דביר דנן  (דביר)

הטיסה הייתה טובה וכיפית וכשהגענו ...

עמית כץ

היי   אני עמית אני יצאתי ...

אגם רוחמה דגן  (נסיכה שלי)

שלום  אני הייתי בסאמר ...

עומר אידיסיס

היי   אני עומר ואני רוצה ...

טלאור דוד

שלום קוראים לי טלאור זה הפעם ...

בל אריקה גורטין  (marina)

יצאתי לסאמר סקול 2016!    כבר ...

הטיסה הייתה טובה וכיפית וכשהגענו לקחנו את המזוודות ועלינו לאוטובוס. תוך שעה הגענו למרכז שיפלייק והצרפתים כבר היו פה. הלכנו לחדר אוכל שם ראינו את המדריך שלנו ארצ'י (הוא ממש נחמד)  הוא עשה לנו סיבוב במרכז והוא היה מדהים כי בישראל אף פעם לא ראיתי מבנה כזה.

לאחר מכן חיכנו לקבלת חדרים ובזמן זה הכרנו ילדים מצרפת וספרד ושיחקנו איתם היה ממש כיף.

ואז קיבלנו את החדרים שם נגמר היום הראשון. ביום השני עשינו את מבחן הרמה שאומר לך באיזה רמה אתה באנגלית. הוא היה יחסית קשה אבל הצלחתי. לאחר השיעור היו כבר פעילויות והיה ממש כיף! ביום השלישי הלכנו למרכז הנלי. בהנלי היה starbucks והיה נדיר. ביום הרביעי היינו ברדינג היה שופינג וטיולים. בשופינג קניתי כדור פוטבול.

ביום שישי עשינו קידוש כדי להרגיש בבית ואפילו מצאנו צרפתים יהודיים שיעשו איתנו.

ביום שבת היינו באוקספורד טיילנו בטירה קדומה וראינו נטף מדהים. ועשינו עוד שופינג.Smileys

ביום ראשון הלכנו לThrope Park שם יש מגלשות מים ורכבות הרים. לא עליתי על הכל כי זה נראה מפחיד אבל עדיין היה שם הרבה דברים. ואז ראיתי שאיבדתי את הארנק אבל נזכרתי ששכחתי אותו בחדר. במקרה בתיק שלי היה מטבע של 10 פני הכנסתי אותו למכונה וזכיתי ב30 פני. וכשהכנסתי את שני המטבעות למכונה זכיתי ב5 פאונד! ואי איזה כיף לי. Smileys

ביום רביעי היינו בטירה ענקית של המלכה אליזבת 2 בשם וינדזור.

ביום חמישי היה היון הכי כיף. היינו גם במוזיאון מאדאם טוסו שהיה ממש כיף ובשופינג בקובנט גארדן קניתי לי פסל של ביג בן.

לאחר מכן הלכנו למחזמר מלך האריות היה כל כך יפה. והנה הגענו להיום עוד שעה הולכים קידוש ודיסקו והולכים לישון וקמים בבוקר לארוחת בוקר ואז נוסעים ללונדון איי. אני בטוח שיהיה כיף כמו שאר הימים. ביום ראשון שאני יחזור הביתה אני יתגעגע למקום לכל הארוחות הטובות השיעורים והמורים הנפלאים לחברים ולצוות וברור שגם לפעילויות. אני באמת ממליץ לכם ללכת לזה זו חוויה שלא תשכחו בחיים!Smileys