נטע סאננס

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

נטע סאננס  (נטע סאננס)

קוראים לי נטע סאננס אני בת ...

עדן בר אילן

היי אני עדן בר אילן ואני יצאתי ...

יובל קרמר  (yuval)

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

תמר ציבלין

היי לכולם! קוראים לי תמר ציבלין ...

גילי קאופמן

שלום   קוראים לי גילי ...

אני בן יהודה  (ANNIE)

שלום קוראים לי אני בן יהודה ...
קוראים לי נטע סאננס אני בת 16 ממודיעין ונסעתי השנה לסאמר סקול בלונדון London Harrow Discovery לשבועיים עם עוד 3 חברות.

הטיסה הלוך הייתה ביום ראשון בבוקר ולשדה תעופה הגעתי עם אמא שלי ושם פגשתי את החברות ונפרדנו מההורים, הייתה התרגשות ענקית ורק חיכינו להגיע למטוס ולנחות בלונדון. אחרי כמה שעות של תורים ארוכים וזמן קניות בדיוטי פרי הגענו למטוס שם התחלנו להכיר את החברים שהולכים להיות איתנו בשבועיים הקרובים. אחרי חמש שעות טיסה נחתנו בלונדון ועלינו לאוטובוס ונסענו לקולג׳ ששם ישנו. כל הדרך לקולג׳ הסתכלתי על הדרך וראיתי את הנופים ואת הבתים היפים של האיזור Harrow.

כשהגענו לקולג׳ פגשנו את טרי המנהל שהסביר לנו על הכל ואז הלכנו לארוחת ערב. בשעה שמונה הייתה פעילות ערב ראשונה שם הכרנו גם את הילדים מיפן ומאיטליה. זה היה יום מאוד מעייף אז ישר לאחר הפעילות כולם הלכו לישון.

בחדר ישנתי עם עוד חברה אחת, והיה חדר מאוד נוח וכייפי עם שירותים ומקלחת, שתי מיטות נוחות וארון.

ביום שני קמנו לארוחת הבוקר, עברנו את המבחן ואז יצאנו לסיור ראשון במוזיאון, מאוד התרגשתי לטייל פעם ראשונה בלונדון!

בכל יום היה משהו אחר, מוזיאונים, סיורים ברחבי לונדון, ראינו את ארמון המלכה את הביג בן את הלונדון ברידג׳ ועוד המון מקומות מיוחדים ויפים.

ברוב הימים למדנו בבוקר ובצהריים יצאנו לסיורים, הלימודים היו שונים לגמרי ממה שחשבתי, היה מהנה ומלמד מאוד ללמוד עם מורים שלא מבינים עברית וחייב לדבר איתם רק אנגלית.

היה יום בשבוע שבו למדנו מהבוקר עד אחר הצהריים ויום למחרת לא למדנו בכלל ונסענו לטייל באנגליה. המדריכים הבריטים המקומיים הם אלו שיצאו איתנו לסיורים והעבירו לנו את פעילויות הערב.

כל יום היה יותר כיף מהשני, לאט לאט התחלנו להתחבר יותר לחברי הקבוצה ופיתחנו קשרים מדהימים!

אחרי שבוע שהיינו שם הצטרפו אלינו עוד ילדים ממקומות שונים בעולם. לא האמנתי שאצליח להתחבר לילדים שלא מהארץ.
כולם היו מאוד נחמדים ודיברנו המון בפעיליות ערב ובזמן החופשי.

אחד הימים שזכורים לי במיוחד היה היום שנסענו למאדם טוסו, לונדון eye ולמחזמר מאמא מיה.

זו הייתה הפעם הראשונה שלי במדאם טוסו וזו הייתה חוויה כיפית במיוחד, אחרי זה הלכנו ללונדון eye ומשם היה אפשר לראות את כל לונדון וראינו נופים מדהימים. בערב נסענו לראות את המחזמר מאמא מיה וגם זו הייתה חוויה מדהימה!

בסופו של דבר כל השבועיים האלה היו השבועיים הכי כיפים שחוויתי אי פעם. היה מאוד קשה להפרד מהמקום ובמיוחד מהחברים. החלטנו כל החברים הישראלים שנשמור על קשר גם בארץ ואנחנו ממשיכים לדבר בקבוצת הוואטסאפ שלנו ואפילו הספקתי כבר להפגש עם חלקם.

היה מדהים להכיר חברים חדשים מהארץ ומהעולם, ללמוד איתם בשיעורים ולטייל איתם באנגליה.

זו הייתה חוויה שלא אשכח!!