קשת

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2016

קשת יהודה  (קשת)

היי   אני קשת יהודה בת ...

רוני מאירי

היי   קוראים לי רוני ...

ירין חוה תפארת

היי   קוראים לי ירין ...

מור קרן

וואו איך אני מספרת על הטיול ...

HADAR SARANGA

טוב אז איך מתחילים לספר על ...

אילן קננוביץ  (אילן)

היי קוראים לי אילן ואני יצאתי ...
היי

אני קשת יהודה בת 15 מרמת גן

לפני שבוע חזרתי מסאמר סקול בלוס אנגלס ,עדיין לא מאמינה שהחוויה הכי מטורפת שהייתה לי בחיים נגמרה, פגשתי אנשים שנכנסו לי ללב והפכו להיות חברים כל כך קרובים שלי שפשוט התאהבתי בהם בשניות גם הקבוצה מישראל וגם פגשתי חברים מברזיל ומצרפת מרוסיה שזה כל כך מטורף שהצלחתי להתקשר לאנשים שאפילו לא דוברים בשפה שלי והספקתי להכיר אותם בזמן קצר .

כל טיול היה מהנה יותר מהאחר, בהתחלה ביקרנו בברלי הילס ובר ודאו דרייב שזו הייתה הגשמת חלום מבחינתי בכללי כל החוויה הזאת הייתה חלום אחד גדול שהתגשם זה היה כמו להכנס למסך טלוויזיה ולהיות במקום שכל הכוכבים שאני הכי אוהבת ומעריצה היו שם וכיכבו שם האווירה הייתה כל הזמן כיפית ומצחיקה וגם קצת עייפה בכל זאת זה היה בימים הראשונים והיה לנו קצת ג'טלג.

הלימודים היו כיפיים הייתה לי כיתה מדהימה ומורה מהממת שאפילו לא הרגשתי את הזמן , היינו בדיסני שזה היה היום המאושר בחיי , אני ילדת דיסני כל דבר ריגש אותי יותר מהאחר כל המאכלים היו בצורת מיקי מאוס אני למשל אכלתי בייגלה מיקי מאוס שזה היה כל כך טעים שאני פשוט לא מצליחה לשכוח את הטעם וכמובן להצטלם עם וואדי מהצעצוע של סיפור וכל היום הזה היה קסום מושלם.

גם הפארק מים לא איכזב ועם כמה שהתורים היו ארוכים היה שווה לחכות כי המתקנים היו מטורפים וגם זכיתי שם בבובה ענקית שלקחתי איתי לארץ אז גם יצאתי משם עם מזכרת נחמדה.

גם הימים השקטים באוניברסיטת UCLA היו מהנים להשתזף בבריכה ללכת למכון הענק והמטורף שאגב היה האטרקציה הכי כיפית בשבילי שכל ערב מחדש חיכיתי לה האוכל היוקרתי שהיה שם בלי סוף חמישה חדרי אוכל ומה לא בעצם.

הגיע היום שלקחו אותנו לבוקס פלגס וכבר הייתי נוטשת מרוב הפארקים אבל בשניה כבר שהגענו כל האדרנלין עלה וזה היה הפארק הכי הזוי ומטורף שהייתי בו רכבות הרים ב 90 מעלות לופים הזויים  בקיצור שווה כל רגע.

לסיום נסענו לווגאס שזאת העיר להכל שופינג כמובן מופעים אוכל ואווירה מהסרטים בהתחלה הגענו למלון התארגנו ויצאנו להופעה מדהימה שהייתי מרותקת לכסא
היא הייתה הופעה מיוחדת ויוצאת מן הכלל למחרת נסענו לגראנד קניון ולהובר דאם והיה שם מהמם וציורי,

בערב אכלנו ארוחת ערב טובה וגיליתי שאני אוהבת המבוגר צמחוני חגגנו את הערב האחרון ביחד ועשינו לילה לבן כולנו כי בארבע בבוקר כבר נסענו חזרה ללוס אנגלס לטיסה.

הנסיעות באוטובוס תמיד עברו במהירות אבל הנסיעה הזאת הייתה שקטה כי כולנו נרדמנו ברגע שעלינו לאוטובוס,

הגענו לשדה תקתקו שם את העיניינם עלינו למטוס חזרה הביתה ולפני ששמתי לב החוויה המטורפת הזאת נגמרה בשניות ואני כל כך שמחה שהבנתי מכל רגע והייתה לי את ההזדמנות לחוות את בסאמר סקול הזה אז תודה לקבוצה המדהימה שלי שבלעדיה כל הכמעט שלושה שבועות האלה היו הרבה פחות מוצלחים

למדריכות שעשו הכל כדי שיהיה לנו הכי כיף בעולם ובסוף גם הצליחו להביא אותנו לחוף הים שזה היה הכי חשוב בשבילי להיות בוניס ביץ