נוש

• יצאתי בקיץ: 2016

נועה אמויאל  (נוש)

אומייגדד היה נדיייר. בהתחלה ...

ז'אנה מיניקס  (ז'אנה)

אוקיי, אז השנה נסעתי לסאמר ...

נועה פרנקו  (נועה)

אז ככה "סאמר סקול", "הטיול ...

noam yitshaky

אין דרך אפשרית לתאר החוויה ...

תמיר טאקו

היינו במשלחת של סאמר סקול ...

לי יצחקי

אין לי מושג מאיפה להתחיל בכלל... החוייה ...

אומייגדד היה נדיייר.

בהתחלה שנפגשנו בבן גוריון שנפרדנו מההורים, מהרגע הראשון הרגשתי שאני הולכת להנות כמו שלא נהנתי מעולםם!!

שהגענו לברייטון ראיתי לאיזה מקום מדהים הגעתי, הקולג' עצמו מרהיב ביופיו מלא מדשאות, החדרים החדשים שבהם הקבוצה של השלושה שבועות ישנו היו גדולים ויפים.

המדריכים של הפעילויות היו היו מדהימים, כל היום הם היו מעסיקים אותנו, משעשעים אותנו וצוחקים איתנו.

הכרתי בסאמר סקול ילדים מכל רחבי העולם, כמו שוויץ, רוסיה, צ'כיה, ברזיל ועוד מלאא. אבל הכי חשוב הכרתי חברים חדשים מישראל שאני יודעת שנשמור על קשר טוב ונישאר חברים טובים.

טיילנו בכאן בכל מקום אפשרי, היינו במצפה התת ימי, בלונה פארק שהיה בו מלא מתקנים אדירים שאין בארץ, בטירה של ברייטון, בקתדרלה ועוד במלא מקומות שווים. אבל איך אפשר לטוס עד לאנגליה ולא ליהיות בלונדון?!

אז ככה, בשבוע האחרון לקחו אותנו פעמיים ללונדון.

בפעם הראשונה היינו במוזאון השעווה ששם ראינו מלא דמויות של אנשים נפורסמים שכולם מכירים כמו ברק אובמה, קים קרדשיאן, הלהקה המפורסמת one direction, אלביס בנוסף היו גם דמויות מצויירות כמו שרק וספיידרמן. אחרי מוזיאון השעווה נסענו ברכת התחתית למחזמר "אלאדין" שזהו היה מחזמר מרהיב עם מלא השקעה וחשיבה על כל פרט ופרט.

ביום השני שהיינו בלונדן לקחו אותנו למקומות הכי מפורסמים בלונדון כמו הלונדון איי, הביג בן והארמון של המלכה. אחריי זה היינו במתחם מלא בכל המותגים הכי שווים אז שם עשינו את הקניות של החיים.

בימי שישי בערב שמרנו על המסורת ועשינו קבלת שבת וקידוש עם אמא ואבא של שבת. אחרי הקידוש וכל הארוחת שבת היה לנו טקס של חלוקת תעודות של הילדים שעוזבים, וכמובן איך אפשר להיפרד בלי מסיבה?! אז אחרי הטקס היה לנו דיסקו שהמדריכי פעילויות אירגנו שזה היה ממש כייף.

ממש קרוב לקולג' במרחק של רבע שעה הליכה יש ים מהממם עם מים כחולים צלולים ואבנים במקום חול. ממש ליד הים היה המרכז קניות של ברייטון שנקרא "צ'רצ'יל סקוור" ששם יש מלא חנויות של בגדים, נעליים ותכשיטים.

כל שבוע היינו עובדים על פרוייקטים גדולים שהיינו מכינים אותם בקבוצות של 4 ילדים וביום חמישי הצגנו אותם מול כל הילדים שהיו בקולג' בcommon room.

אז אחרי שלושה שבועות של כיף חיים, חזרנו לארץ ופגשנו את המשפחות שלנו בשדה תעופה נרגשים ושמחים לראותינו.