נועה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2016

נועה ברנד

שלום,   קוראים לי נועה ...

אור דוד

היי לכולם   אני אור ואני ...

מרק פובזנר

שלום לכולם שמי מארק, הייתי ...

שלו חדד

שלום לכולם   שמי שליו ...

יונתן בנטמן  (יונתן)

קיץ חלומי בשיפלייק כבר ...

אחינעם יולביץ

היי לכולם קוראים לי אחינועם ...

שלום,

קוראים לי נועה , אני בת 12 ויצאתי לסאמר סקול בלונדון.

בתחילה הייתי מלאת חששות, הייתי מפוחדת מהלא נודע ,אבל גם התרגשתי מאוד מהרעיון שאני הולכת לפגוש ילדים מכל העולם.

לאחר מכן במפגש שפגשתי את המדריכות הייתי בטוחה שהכל יהיה צדקתי ...

בטיסה ההתרגשות הייתה בשיאה אך כמובן שההתרגשות לא תעצור את העייפות הזו ....

כשנחתנו וכבר סידרנו את כל העניינים המזוודות וכו'.. וכבר עלינו לאוטובוס מטעם הסאמר סקול הגענו לאזור הכי יפה שראיתי. מבחינת הצמחייה, והמבנים המיוחדים.... ושמו שיפלייק.

לאחר הנסיעה המדהימה הזו הגענו. הגענו לבית שלנו לשבועיים הבאים. ההתרגשות הייתה בשיאה. כשהגענו למבנים וחילקו אותנו לחדרים התחילה  החוויה.

הכרנו חברים חדשים, הכרתי שתי בנות סיניות מדהימות לוסי ואידי, הפעילויות של המדריכים היוו כיפיות וגם מצחיקות.

הטיולים היו בלתי נשכחים והלימודים היו מעניינים וחווייתיים, האוכל היה טעים , גם בזכות מור ושרה המדריכות המדהימות שדאגו לנו לאוכל ישראלי!!! ואפילו לפיצה!

אם לסכם כל יום היה יותר כיף מהשני, החוויות שחוויתי שם היו מדהימות כמו הטיול ללונדון איי, ולמחזמר "מלך האריות".

אני שמחה להודות בהזדמנות הזו למור ושרה המדריכות שעברו אתנו כברת דרך ונהניתי איתם כל רגע!

ולכל הקוראים אני ממליצה בחום לעבור את החוויה הזו, בשבילי היא בלתי נשכחת .