morank

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2016

מורן קריסטל  (morank)

אוקיי, איך אני יכולה בכלל ...

קארין הררי

קשה לי להחליט מאיפה להתחיל ...

רומי כהן

וואי וואי מאיפה להתחיל???  עברתי ...

אביב אנקונינה

טוב אז... אני אביב אנקונינה ...

ליהי משיח  (ליהי)

אז היי כולם,אני ליהי ויצאתי ...

דנה זבז'ינסקי  (Dana)

אני דנה בת 14.5, טסתי השנה ...
אוקיי, איך אני יכולה בכלל להתחיל לתאר את השבועיים האחרונים?!

עדיין לא מעכלת שזה נגמר, עדיין עם דמעות בעיניים שזה כבר עבר...
זה מרגיש כאילו רק אתמול פגשתי פעם ראשונה את המדריכה והקבוצה.
אז נתחיל מההתחלה, יום שבת בלילה בשעה 1:00 לפנות בוקר, נפגשנו כולנו בשדה תעופה.

כבר ראיתי את הקבוצה פעם אחת במפגש ההיכרות אבל בכל זאת זה היה הרגע שבו התחלתי להבין שזו המשפחה שלי לשבועיים הקרובים.

כמובן שפגשתי את נעמה, המדריכה הכי מושלמת שיש שדאגה לנו כלכך והייתה כמו אמא בשבילנו!

אז עברנו את כל הבדיקות, מזוודות,דרכונים וכו.. וכמובן שופינג בדיוטי פרי !!!!!!!!!!!

ועלינו על המטוס, כבר במטוס התחלנו להתחבר כי ישבנו כולם ביחד .

אני לא הצלחתי להירדם מרוב התרגשות רק חשבתי על איך יהיה ומה יהיה !!!
הגענו לשדה התעופה ולקח אותנו אוטובוס כזה מגניב שיש בו שירותים !!!! הגענו למקום הראשון בו ישנו שזה אוקספורד, קיבלנו את החדרים הכי שווים בעולם! כל אחד בחדר פרטי עם מקלחת ושירותים משלו ואפילו היה לנו סלון כזה עם טלוויזיה ופינת ספרים וממש הרגשנו בבית .

הכרנו את המדריך המושלם שלנו !!!!!! קראו לו טיאו כולם כלכך אהבו אותו והוא ממש התחבר אלינו.

התארגנו קצת בחדרים ויצאנו לפעילות משותפת כדי להכיר את שאר הילדים מהעולם, הלכנו ברגל בערך רבע שעה ובדרך ראינו את כל החנויות הכי שוות (פרימארק, טופשופ, זארה, H&M ועוד...)

ואז הגענו לקולג שבו אנחנו נלמד, קראו לו Jesus College אכלנו שם ארוחת ערב בחדר אוכל ענקי שכל הילדים מכל העולם אוכלים שם, האוכל היה בסדר לא כלכך אהבנו אותו אבל לא נתנו לזה להוריד מהמצב רוח שלנו!!!

אחר כך עברנו פעילות קטנה עם כל הילדים וצעדנו שוב לכיוון המגורים שלנו.
וכך עבר לו היום הראשון והכי מרגש.

ביום השני קמנו מוקדם (שבע בבוקר) אכלנו ארוחת בוקר במגורים וצעדנו לקולג לעשות מבחן רמה!!!! הייתי ממש בלחץ מהמבחן אבל בסוף עבר בסדר גמור.
ושוב במהלך היום עברנו פעילויות עם הילדים מכל העולם והתחלנו להתחבר אליהם.

ביום השלישי כבר התחילו הלימודים, היה לנו מורה מושלםםםם קראו לו מתיאו.
קרה דבר מצחיק ורוב הישראלים היו באותה רמה אז למדנו בכתה עם קצת סינים אבל היה באמת כיף !!

בכל יום היינו לומדים בבוקר ובצהריים עושים פעילויות, פעם באולינג, פעם ללכת לפארק מהמם וירוק, פעם סרט ועוד מלאאאאא !!!

היום המרגש שכולם חיכו לו היה כמובן היום שבו נסענו ללונדון, זה היה יום שבת שבו לא לומדים.

נסענו ביחד ללונדון ואחרי שעתיים של נסיעה הגענו, עיר מהממת וכולם התרגשו !! ראינו את הגלגל ענק ואת הביג בן ועשינו מלא תמונות !!
עלינו לשיט מהמם שבו הראו לנו מקומות מיוחדים בלונדון וכמובן שגם עלינו על הגלגל ענק וראינו נוף מושלםםםםםם .

יום לאחר מכן ארזנו את המזוודות ונסענו ללונה פארק מדהים, עם מלא רכבות הרים ומתקנים.
אני וחברה שלי שיחקנו במשחקים וזכינו בבובות ענקיות וחמודות בטירוף !!!!!!!!

וכשעלינו שוב לאוטובוס נסענו למקום חדש, לעיירה שקוראים לה קיימבריג׳.
הגענו לקולג ענקי מלא במדשאות ירוקות זה היה אחד המקומות הכי יפים שראיתי !!!!

פגשנו שם מלא אנשים חדשים ממקומות בעולם אבל הכי התחברנו לקבוצה הברזילאית, הם היו מלאי אנרגיה ושמחה וישר איך שהגענו באו לדבר איתנו ולעזור קצת עם המזוודות.

הפעם המגורים היו קצת שונים, אלה היו חדרים זוגיים שלכל כמה חדרים יש מקלחות ושירותים משותפים, בהתחלה קצת חששתי מהעניין הזה אבל תוך יום הבנתי שזה הכי בקטנה .

האנשים בקיימבריג׳ היו הכי חמודים בעולם, תמיד דאגו לנו ושאלו אם הכל בסדר, גם היה לנו מדריך מושלם קראו לו וויל הוא היה בלונדיני מהמם...
לימדנו אותו מלא מילים בעברית והוא היה ממש כמו חבר שלנו !!!!

בקיימבריג עשינו כמעט כל יום שופינג וזה היה מושלםםםם, כל ערב הייתה לנו פעילות עם כל הילדים וזה ממש גרם לנו להתחבר אליהם .

אפילו פגשתי שם ברזילאית אחת שנראת ממש כמוני והיינו כמו תאומות !!!!!!
ביום חמישי נסענו שוב ללונדון בפעם השנייה, היינו במוזיאון השעווה זה היה באמת מהמם, ראינו ממש את כל הכוכבים עשויים משעווה.

אחרי זה נסענו למחזמר מאמאמיה, המחזמר הכי יפה שראיתי !!!!!
חזרנו אומנם מאד מאוחר למגורים אבל זה היה שווה כל שנייה ושנייה!!!!

יום לאחר מכן עשינו בבוקר מבחן סיכום ובערב הייתה לנו ״מסיבת סיום״ קראו לכל ילד בתורו לקבל תעודה ולברך על סיום הלימודים, אני שיפרתי את הציון שלי ב24 נקודות וזה מדהים !!! זה רק מוכיח כמה באמת למדתי והשתפרתי בשבועיים האלה.

אחרי חלוקת התעודות הייתה לנו מסיבה עם כל הילדים אין ספק שזה היה הערב המהנה ביותר, היו שירים מכל העולם וכל קבוצה לימדה קצת ריקודים ושירים מהארץ שלה.

הקבוצה הברזילאית עזבה יום לפנינו והיינו כלכך עצובים ממש בכינו שלא נראה אותם יותר.

ואז הגיע היום שבו אנחנו צריכים לעזוב, זה היה כלכך עצוב מהבוקר כולם היו עצובים ואפילו בכו.

עשינו פעילות מסכמת ביחד וכל אחת כתב לשני על פתקים כמה דברים נחמדים שהיה לו להגיד וקראנו אותם רק כשהגענו הבייתה.

הפרידה מהצוות ומהמדריכים הייתה ממש קשה, הצטלמנו מלא והתחבקנו אבל אז הגיע הרגע שצריך להגיד ביי אחרון ולעלות לאוטובוס.

אין ספק שאלה היו השבועיים הכי מושלמים שהיו לי, הכרתי חברים שישארו איתי לכל החיים, יצא לי לראות מקומות מדהימים וכמובן שהאנגלית שלי השתפרה פלאים.

אני באמת רוצה להודות למדריכה המושלמת שהייתה לי, לנעמה, על כל שנייה של עזרה דאגה וצחוק! בזכותך השבועיים האלה היו כמו שהם היו!
וכמובן לקבוצה המושלמת שלי, אני אוהבת כל אחד ואחת ממכם ובחיים לא חשבתי שאני אתחבר אליכם ככה!!! אני מתגעגעת כלכך ומחכה שניפגש כבר !!!

יש לי עוד כלכך הרבה חוויות לספר אבל אני לא אחפור סתם, אני באמת ממליצה לכל מי ששוקל לצאת לסאמר סקול שיצא !! שלא יפחד !! מי שרוצה לשאול שאלות ולהתעניין מוזמן לדבר איתי, ומי שרוצה לראות עוד תמונות מוזמן להסתכל באינסטגרם moran_kristal אני מאושרת שיצאתי לחוויה המטורפת הזאת ואין ספק שזה משהו שאני לא אשכח בחיים !