מאי

• יצאתי בקיץ: 2016

• התקשר אלי בסקייפ

מאי דיין  (מאי)

וואו, אני באמת לא יודעת מאיפה ...

זיו שביט

השבועיים וחצי שלי בלוס אנג׳לס ...

חן עטיה  (חן)

קוראים לי חן ואני הייתי בז'אנר ...

רוני מאירי

היי   קוראים לי רוני ...

אילון נסימוב   (אילון )

קוראים לי אילון ואני הייתי ...

אור צ'רנוביץ'

קוראים לי אור ואני בן 15   גם ...

וואו, אני באמת לא יודעת מאיפה להתחיל לכתוב, ממה להתחיל, ואיך להתחיל לספר לכם את המסע המדהים הזה שמסתכם בשבועיים וחצי של חוויות אדירות וחוויות בלתי נשכחות!Smileys

אז ככה, ביום הראשון של המפגש הייתי בטוחה שלא הכי נתחבר עם כולם ושלא ניהיה מגובשים כקבוצה, אך כשהגענו לשדה תעופה כבר גיליתי שלכול ילד וילדה בקבוצה יש נשמה טהורה, ושהטיול הזה  הולך להיות בלתי נשכח!

ביום הראשון שהגענו למרכז UCLA , ראינו סטודנטים, הכרנו את המרכז המדהים, ואת החדר אוכל המהממם!!Smileys

לאחר מכן קיבלנו את החדרים, התארגנו וניגשנו למבחן הרמות באנגלית, והנה עוד יום עבר מהר מהשגרה!Smileys

למחרת, היינו ב- Beverlt Hills, היה מדהים, מקום מהממםם! הצטלמנו ליד השלט של המקום, ישבנו בסטאר בקס, היה באמת ממש ממש כיף, חזרנו למרכז עייפים אך מרוצים ומחכים ליום שאחרי- סנטה מוניקה!!

מקום מטורף עם הרבה שופינג, קניות, וצחוקים עם חברים הכי טובים שיש!! סנטה מוניקה הוא מקום כיף רק אם נמצאים עם האנשים הכי מצחיקים ויפים שיש!! קנינו בגדים, שעונים, וכמובןןן וויקטוריה סיקרט!

יום למחרת היינווו ב..... דיסנילנד!!!! Smileys
הדיסנילנד היה מקום מיוחד והגשמת חלום!! היה כול כך כיף, נתנו לנו המון זמן פנוי לעשות כרצוננו, ובקיצור היה מ-ד-ה-י-ם! ראינו בערב את מופע הזיקוקים המרגש, היו המון שירים, אנשים, דמויות מדיסני, ובקיצור חלום אחד גדול שהתגשם!Smileys

והנה כבר הגענו לסופ"ש הראשון שלנו בסאמר סקול לשנת 2016!

ביום שישי היינו במרכז, למדנו בבוקר בכיתות והתכוננו לפרידה קשה מהברזילאים המהממים שלנו! לקראת הצהריים נפשנו בבריכה של המרכז, בריכה גדולה, עם שמש מדהימה, השתזפנו, צחקנו, והכי חשוב שנהננו וכמובן שהתארגנוו לקראת המסיבה הכי שוווהה בערבבב לקראת עזיבתם של הברזילאים, וגם לקידוש!

תחילה, לאחר החדר אוכל עשינו קידוש עם כול החברים המדהימים שלנו, שבשבילי הם משפחה,  חן בירך, והבנות הדליקו נרות וכול השאר עשו שמח !!
לאחרא מכן הלכנו למסיבה הראשונה במרכז! השירים היו מעולים, הברזילאים רקדו שמחו ונהנו וכמובן שהישראלים עשו את ההכי שמח שיכול להיותת!
לאחר מכן ביום שבת היינו בשופינג מטורף, בשדרה שליד האוניברסיטה, קנינו המון דברים ועשינו מלא שטויות..!Smileys

והנה עבר שבוע מקסים עם הרבה פעילויות וחוויות מדהימות עם אנשים מקסימים! ואנחנו כב רמתכוננים לשבוע האחרון שלנו בלוס אנגלס!
והנה יום ראשון הגיע ובהיתו פארק מים הכיי מטורףף בעולם!!
פארק המים היה מדהים עשינו את המגלשות מים הכי מטורפות בעולם!! היה כיף ממש!Smileys
חזרנו עייפים ומותשים וכמובן שמחעים עם ציפיות ליום הבא!
יום למחרת, היינו ב............ הווליוודד!!
עיר חלומית, מלאת שופינג וקניות, המון מפורסמים וכוכבים!
היה מדהים!

לאחר מכן, ראינו את השלט של holiiwood הצטלמנו, ואספנו חווויות ותמונות שלא ניתן לשכוח!

יום אחרי, היינו ב six flags!!!
החוויה הכי מדהימה ומטורפת שעברתי בחיים, רכבות הרים הכי שוות בעולם, המון אטרקציות וצרחות של שמחה והנאה!

היה מדהים וממש ממש ממש כיף, עשינו את רוב הרכבות הרים ואפילו זכיתי בבוה של מיניון!Smileys

יום שישי ושבת הייתי אצל משפחה שלי שגרה בארצות הברית, היה ממש כיף ובו זמנית מרגש לראות אותם!

יום שבת מתכוננים לארוז לקראת העזיבה שלנו בללאסס ואגס!!
יום שבת המרכז הפתיעה ולקח אותנו לסנטה מוניקה בי'ץ, חוף מהממם עם המון חנויות שךל צמידים, ובגדי ים, ומוצרי חוף, היה חם וצונן, עשינו מלא שופינג וכמובן גם תמונות מצחיקות ומדהימות!

והנה שבועיים מדהימים ומשמעותיים הגיעו לסיומם... אבל היי עוד לא סימנו את המסע!! יש עוד יומיים ללאס וגאס!!

אז ככה, לאחר שארזנו את כול הבגדים שלנו ונפרדנו מהמדריכים המהממים שלנו, הייתה לנו נסיעה של 4 שעות ללאס ווגאס, ולכן קמנו מוקדם ועזבו את המקום המהממם- UCLA! עצרנו בדרך לווגאס באאוטלט, עשינו שופינג מדהים, וכמובן שעצרנו בסטארבקס! (איך אפשר שלאא!!)

הגענו לווגאס המדהימה וישר הלכנו למרכז העיר, תנחשו לאיפה...(?) שובב לשופינגגג!! לאס ווגאס מדהימה, קניונים גדולים, אנשים מהסרטים, והמון דמויות מוכרות של שחקנים וזמרים, הרגשתי בחלוםם ולא האמנתי שאני נמצאת שם עם האנשים הכי מדהימים שיש ועוד בוואגס! לקראת הערב היינו במסעדה ממש טובה הנמצאת ליד קזינו, האוכל היה מעולה וההרגשה הייתה ממש טובה!!!

יום למחרת, היינו בגראנדדדד קניוןןןןן!!!!! חלום חלום ושוב פעם חלום!
נוף יפיפה מדהים שלא ניתן לראות אותו כול יום! כשהגענו לשם הייתי בשוק כי הנוף הוא פשוט אדחר גדול ומהממם! הצטלמנו צברנו חוויות והיינו בכול התחנות הנלוות של הגראנד קניון! היה ממטורףףףףף!Smileys
היה מדהים!

חזרנו למלון ולאחר מכן ערכנו שוב פעם שופינג לקראת הערב! ולצערנו השופינג האחרון של הסאמר סקול לשנת 2016!!

וזהו הגענו לסיומו של הסאמר סקול, לא מאמינה שסיימנו כבר! עבר לי כול כך מהר אך תמיד אומרים - "הזמן עובר מהר שנהנים!"

אני ילדת ברת מזל שיצא לי להכיר את הילדים המקסימים שלי, שהם כבר מעבר למשמעות "חברים", הם המשפחה שלי מעבר לשבועיים וחצי ששהינו במרכז אלא הם אחים , משפחה, ויותר מזה! ילדים מדהימים שהיה לי את העונג והזכות לקחת איתם חלק מהחוויה הענקית הזאת! וכמובן תודה ענקית למדריכות הכי מדהימות שיש שלקחו חלק גדול במסע הזה- לירון המדהימה, וניצן המהממת!

כאחת שהייתה בשני סאמר סקול בחיים דרך חברת קמפוס לימודים אני ממליצה בחום ובאהבה על חברת קמפוס לימודים,

שנה קודמת הייתי בלונדון במרכז "רידינג", והשנה בלוס אנגלס ובלאס וגאס, היה מדהים בשתי המסעות שלקחתי בהם חלק,

היה מ - ד -ה י -ם ואני כבר מתגעגעת לכולם! ממליצה בחום:-)