סתיו

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

סתיו יאנג

היי,   קוראים לי סתיו ...

איילין בן יהודה  (ILEEN)

שלום, קוראים לי איילין בן ...

דיאנה גלפר אוסיפוב

היי   אני דיאנה אוסיפוב ,אני ...

נעה מצליח  (נעה מצליח)

אז איך מסכימים את השבועיים ...

רועי כספי  (רועי)

שלום,קוראים לי רועי כספי, ...

ליהי אציל

היי, קוראים לי ליהי אציל, ...

היי,

קוראים לי סתיו יאנג, אני בת 16 ממודיעין.

הייתי בסאמר סקול לונדון 2016, ויחד עם קבוצה ישראלית מהקמפוס יצאנו לאוניברסיטה ב-Harrow למשך שבועיים. לטיול הגעתי עם עוד 3 חברות.

הטיסה הלוך הייתה ביום ראשון, הגעתי יחד עם אמא שלי לשדה התעופה ושם נפגשתי עם החברות שלי וההורים שלהן. התרגשנו כל כך ולא ידענו אפילו למה לצפות, כל מה שרצינו היה לעלות למטוס ולהגיע כבר ללונדון.

אחרי כל הבדיקות הבטחוניות, התורים והדיוטי פרי הגענו סוף סוף למטוס- שם כבר התחלנו להכיר חלק מהחברים ומהחברות שילוו אותנו בחווייה המדהימה הזאת!

העברנו 5 שעות טיסה בדיבורים, בהיכרויות, ביצירת חברויות חדשות עם ילדים שונים ממקומות שונים בארץ. הטיסה עברה במהרה ובלי שהרגשנו כבר הגענו ללונדון. חיכינו לאוטובוס שייקח אותנו לקולג' בו אנחנו ישנים,

כשהאוטובוס הגיע, גם עם כל העייפות שהייתה מהטיסה לא הצלחתי להפסיק להסתכל על הדרך שבה נסענו וכל הנופים שראינו היו מדהימים. אחרי נסיעה שלמה של התרגשות ותמונות הגענו לקולג'.

בהתחלה כשרק הגענו טרי מנהל המקום עשה לנו סיור במקום הראה את החדר אוכל, כיתות הלימוד והסביר על החוקים שיש במקום.

לאחר ההסבר קיבלנו את המפתחות לחדרים, הלכנו כולם יחד עם המזוודות וכל זוג קיבל את החדר שלו.

אני ישנתי עם אחת מהחברות שאיתן הגעתי, נכנסנו לחדר בהתלהבות ובהתרגשות גדולה. לאחר מכן הלכנו לארוחת ערב, ואחרייה הייתה לנו פעילות ערב שם הכרנו חברים חדשים מיפן וגם מאיטליה- לא הפסקנו לדבר ולהכיר אותם.

אחרי הפעילות הלכנו לישון.

במשך כל היום הזה הכרנו גם את המדריכים שלנו ג'וש וג'וש- הם היו כל כך מצחיקים ונחמדים וכולנו התלהבנו ושמחנו לדבר איתם.

קמנו ליום השני, אכלנו ארוחת בוקר, עברנו את המבחן כניסה וישר יצאנו למוזיאון בריטי. ההתרגשות והשמחה היו עצומים ראינו יותר את לונדון ונהננו כל כך!

כל יום הייתה פעילות אחרת- היינו במוזיאון, במאדם טוסו, בthrope park, בארמון המלכה, בביג בן, בלונדון ברידג' ובלונדון tower, ובעוד כל כך הרבה מקומות. בכל יום ובכל זמן צברנו חוויות מדהימות זכרונות שלעולם אני לא יישכח וחברים מדהימים מהארץ וגם מהעולם. כל יום היה יותר מהנה מהשני, נפתחנו יותר אחד אל השני והכרנו יותר טוב ילדים.

השיעורים עם המורים ועם התלמידים מארצות אחרות היו ממש מהנים, לא תיארתי לעצמי מעולם שאני יישב עם ילדים מיפן מאיטליה ומצרפת ויילמד איתם, יידבר איתם ואכיר אותם. הילדים מהמדינות השונות היו באמת מדהימים היה כיף לנהל איתם שיחות, ללמוד עליהם ועל התרבות שלהם, לצחוק איתם לדבר איתם ולהעביר את השיעורים ביחד.

המורים היו ממש מתוקים וחמודים, הם עזרו לנו ולימדו אותנו דברים חדשים על לונדון וכל שיעור היה נושא אחר: פעם אחת למדנו על בריאות, פעם אחת על כושר, פעם אחרת על כסף וממש כל פעם ניהלנו שיחות ודיונים ביחד.

בנוסף היה לנו גם פורייקט, כל פעם היה לנו פרוייקט שונה לדוגמא: העלנו מחזה, יצרנו מדינה חדשה, פיתחנו משחק וידאו חדש... הפרוייקטים היו מהנים מאוד, היה לנו זמן ליצור ולצייר לדבר אחד עם השני, לחשוב ולשתף פעולה כולם ביחד.

אחד הימים שהכי זכורים לי היה היום בו היינו גם במחזה מאמא מיה, גם במאדם טוסו וגם בלונדון איי. את היום הזה אני לא אשכח, התחלנו את היום במאדם טוסו מקום מדהים ומעניין שכל כך נהננו בו ואני לעולם לא אשכח איך הסתובבנו בין הבובות שעווה ועשינו תמונות.

מהמאדם טוסו הלכנו ברגל ללונדון איי, הדרך ללודון איי הייתה כל כך מהנה, הסתובבנו ברחובות יחד עם המדריכים והיה כיף לראות את הכל ולראות אנשים שונים ומקומות שונים. עלינו ללונדון איי וזאת היית חוויה שאני אף פעם לא אשכח את הנוף שראינו מלמעלה, ואת כל התמונות שעשינו ביחד. לאחר מכן הלכנו לעולם אמ אנד אם, שם לא הפסקנו לאכול וקנינו שקיות עם מלא אמ אנד אמ- היה יקר אבל שווה כל ביס Smileys

לאחר שכולם סיימו להסתובב בעולם האמ אנד אמ היה לנו זמן חופשי בקובנט גארדן, שם הסתובבנו ואכלנו וישר משם הלכנו למחזה של מאמא מיה! הגענו לאולם מרהיב שכמוהו אף פעם לא ראיתי ההצגה הייתה מעניינת ומצחיקה וזה היה ערב מדהים שכולנו נהננו ורקדנו ושרנו.

את השבועיים האלה אני באמת לא יכולה להסביר במילים, אני כל כך שמחה שזכיתי ושיצא לי לחוות את החוויה הזאת - זה לא רק שהייתי בלונדון, הכרתי שם ילדים ואנשים מדהימים ויצאתי עם קבוצה מדהימה ברמות שכל יום שיחקנו וצחקנו ודיברנו ולעזוב אותם היה כל כך קשה.

אני לעולם לא יישכח את השבועיים האלה את כל הפעילויות שעברנו, את כל השיעורים בהם למדנו דיברנו וצחקנו, את כל הטיול שבהם היינו וראינו מקומות חדשים ומהממים ובאמת אני לא אשכח את זה ואני רק אומרת תודה על ההזדמנות שהייתה לי לחוות את זה.