Stav

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2016

סתיו בן בז  (Stav)

הייייי! קוראים לי סתיו בן ...

ליאור בן נעים  (ליאור)

שאאלוםם!! קוראים לי שרלוט. ...

גאיה ברקוביץ'  (גאיה)

היי! קוראים לי גאיה ואני בת ...

עידו מורן

שלום אני עידו מורן בן 16 מראשון ...

עמית שנער  (עמית)

סאמר סקול,לימודי קיץ. לרוב ...

נדב חדד

אז היי אני נדב חדד מבאר שבע, ...

הייייי!

קוראים לי סתיו בן בז, אני בת 17 מחולון והשנה יצאתי לסאמר סקול באוקספורד! Smileys
לא חשבתי שאצא לסאמר סקול עד לפני כמה חודשים, כי פחדתי שלא אצליח להסתגל ושארצה לחזור הביתה, בכל זאת שבועיים מחוץ לבית בלי ההורים והחברים שלי Smileys

החלטתי להירשם בכל זאת והוסיפו אותי לקבוצה בווצאפ, ובמפגש כשפגשתי לראשונה את כל החברות מהקבוצה הרגיש לי שאני מכירה אותן שנים! Smileys
לאחר המפגש הוספנו את כולם לקבוצה והתחלנו לדבר (וחלקנו קצת לחפור Smileys)
17.7.16- תאריך שהוא זיכרון לנצח!

יום הטיסה הגיע והייתי מלאת פחדים, חששות והתרגשות! לא האמנתי שזה קורה, נפרדתי מההורים והמשכתי להיות עם החברות מהקבוצה.

אחרי יום ארוך הגענו לאוקספורד וג'ו המדריך  SmileysSmileys עשה לנו סיור קטן בעיר והראה לנו קצת חנויות וחלקנו ישבו לאכול במקדנולדס Smileys
השלושה ימים הראשונים היו לי ממש קשים, ביום השני הייתי ממש חולה וסיס המדריכה הכי מושלמת בעולם Smileys עזרה לי ודאגה לי! אוהבת אותך סיסוש! Smileys

החדרים שלנו היו מעולים! כל ילד/ה קיבל/ה חדר לבד, היינו מוכנים לרע מכל, בהתחלה חשבנו שנגיע לדירות ואז ג'ו אמר שכל ילד מקבל חדר לבד Smileys
בשבוע הראשון למדנו עם היפנים, והפרויקט שלנו איתם היה ליצור עיתון, אנחנו קראנו לעיתון שלנו על שם המורה שלנו מת'יו Smileys

באותו שבוע הלכנו לפארק, חפשנו את המטמון, בפארק שיחקנו כדורגל, חיי שרה ועוד מלא משחקים מגניבים. באותו שבוע ביום חמישי הלכנו לראות את המחזמר מאמא מיה והיינו במאדאם טוסו Smileys מאז שראינו את מאמא מיה כולם התחילו לזמר להם שירים מהמחזמר Smileys

ביום שבת נסענו ללונדון, התחלנו את היום ב London eye, המשכנו לביג בן ומשם הגענו לכנסייה שבה קייט וויליאם התחתנו  Smileys ומשם המשכנו ל Covent Garden לשופינג!!!

ביום ראשון נסענו לפארק שעשועים, אני פחדתי אז עליתי על מתקנים לפחדנים Smileys

בשבוע לאחר מכן למדנו בצהריים עם הצרפתים והתחברנו אליהם ממש, הם ישבו לאכול איתנו בארוחת הצהריים והערב וראו איך סתיו, דניאלה ואני הכנו אחת לשנייה מנות שף כמו סלט פירות עם מלח Smileys

מבחינת שיעורים, היה ממש כיף, לפעמים היה משעמם, מת'יו היה המורה שלי לפרויקט למשך שבועיים וכל הבנות כולל אני התאהבו בו, כנ"ל לגבי ג'ו שהיה המדריך שלנו, גם בו התאהבנו חחח Smileys Smileys Smileys
אפילו אמרנו לו שהוא דומה לזאק אפרון אבל הוא אמר שהוא לא רואה דימיון  Smileys

השבוע השני פשוט טס! הוא עבר כל כך מהר! כל שיעור היה לנו פרויקט אחר עם מת'יו, היינו צריכים לצלם ולוג, היינו צריכים ליצור אפליקציה (והקבוצה שלי, של גאיה, ג'ן ושרלוט זכתה Smileys) ועוד מלא דברים שווים!

לגבי הזמן החופשי באוקספורד, אצלנו תמיד אחרי ארוחת הצהריים והערב היה לנו זמן חופשי שבו אפשר להסתובב באוקספורד לבד, קנינו מלא! יש טופשופ, פריימרק, h&m, זארה ועוד מלא חנויות ששווה לבקר ולקנות בהן!  Smileys

הלכנו יחסית הרבה באוקספורד, אבל בסופו של דבר מתרגלים!
האוכל היה אכיל אבל לנו, הישראלים, הוא היה חסר טעם, אז הוספנו המון מלח ופלפל! לשומרי הכשרות היו אופציות טבעוניות וצמחוניות כך שכולם בסופו של דבר הסתדרו  Smileys

כל ערב היינו נפגשים אצל ילד/ה אחר/ת בחדרים ונמצאים אצלם עד שהתעייפנו, כי הימים באוקספורד הם ארוכים Smileys

ההליכה לג'יזס קולג' לוקחת בערך רבע שעה, 20 דקות. והיא בהתחלה מעצבנת אבל בסופו של דבר, לא שמים לב לזמן ופשוט הולכים ומדברים עם החברים לקבוצה.
כמעט לא ירד גשם, וזה היה ממש מבאס Smileys

נפרדו ביום שישי מהצרפתים ובכינו כל כך הרבה כי חשבנו שלא נראה אותם יותר אבל בסופו של דבר ביום שבת הייתה לנו מסיבה איתם ואכלנו פיצות, היה ממש כיף והבנו שזה הסוף, נפרדו מהם לשלום אחרי כמה וכמה פעמים שסיס ניסתה לשחרר אותנו מהם ללא הצלחה, חזרנו כולנו מבואסים ועצובים, חלקנו בכו והשאר כבר בכו כל כך הרבה ביום שישי והם לא הצליחו (אני Smileys). חזרנו לחדרים והתחלנו לארוז, עשינו כל כך הרבה קניות שפחדנו לחזור עם אובר וויט מטורף, שלי היה רק 100 גרם אז הדיילת קרקע לא עשתה לי בעיות חחח Smileys

היום האחרון היה קשה, נפרדנו מהחדרים שלנו ומדני הטבח שלנו עם מתנה יפה, היה לנו זמן חופשי אחרון באוקספורד ואז הלכנו לקנות אוכל ולשבת פעם אחרונה בפארק, הבאנו לסיס את המתנה שלה, הבנות לקבוצה הצליחו להוציא מימנה מידע על שמלה שהיא רצתה בטופשופ והיא לא ידעה שאנחנו הולכים לקנות לה את השמלה הזו! Smileys

חזרנו למגורים, נפרדנו מאביה, גל, יהלי ועמית ויצאנו לכיוון לוטון Smileys Smileys Smileys

בלוטון ישבנו פעם אחרונה לאכול בורגר קינג והמשכנו לדיוטי פר שלהם (שהוא קצת מעפן) ואז היה עיכוב בטיסה, אבל נהנו כי היה לנו זמן נוסף ביחד Smileys
סאמר סקול באוקספורד, החוויה הכי טובה שקרתה לי בחיים! החברים שעד לפני שבועיים וחצי לא הכרתי הפכו למשפחה, זכיתי לשפר את האנגלית ולהכיר חברים מרחבי העולם, החוויה הזו היא יקרה מאוד, תרתי משמע, אבל היא שווה כל פאונד!  Smileys
אני ללא ספק הכרתי חברים לחיים ואני מקווה לשמור איתם על קשר, זו חוויה ששוה כל כך הרבה, שמי שמתלבט אם לטוס או לא, אין מה לחשוב, תטוסו!
שתהיה לכם טיסה נעימה וחוויה מדהימה, כי אין כמו אוקספורד בעולם!
סאמר סקול זו חוויה שמשפרת לך את האנגלית, גורמת לך להכיר חברים לחיים ולהכיר תרבויות אחרות בעולם, וכל זה בשבועיים, החזרה לארץ הייתה דבר מבאס מאוד, אבל הרגשתי שאני חייבת לסיים לכתוב את הסיפור כשאני עוד זוכרת הכל. אני יותר משמחה שיצאתי לסאמר סקול באוקספורד, נהניתי כמו שלא נהניתי המון זמן, זו בהחלט החוויה הכי טובה שחוויתי בחיים, ואין מה להתבלט אם ללכת למרכז אחר, רק אוקספורד! אני מקווה לחזור לשם מתישהו עם כל הקבוצה לסגירת מעגל  Smileys

Smileys Smileys Smileys

As with any journey, who you travel with can be more      important then your destination