אילונה

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2016

אילונה בלף

הייי   קוראים לי אילונה ...

תמר גלעדי

שלום, אני תמר, אני בת 15 ואני ...

גלי ישכיל

אני באמת לא יודעת איך אפשר ...

דניאלה בלף

היי,   קוראים לי דניאלה ...

גלי ימין

היי, קוראים לי גלי בת 15 מאור ...

היייSmileys

קוראים לי אילונה ואני בת 16 מבאר שבע.

בערך בדצמבר אמא שלי הציעה לי את הרעיון ללכת לסאמר סקול בספרד. ממש התלהבתי מהרעיון כי מאז ומתמיד רציתי ללמוד את השפה הספרדית ולתקשר עם ילדים מכל העולם. ובסופו של דבר נרשמנו אני ואחותי התאומה והגיע חודש  יולי והטיסה התקרבה יותר ויותר וכך גם ההתרגשות עלתה בעיצומה. Smileys

כבר מהקבוצה בוואטסאפ התחברנו לבנות שנרשמו.

ביום של הטיסה נפרדנו מההורים ועלינו למטוס לספרד. אחרי שנחתנו והגענו לאוניברסיטה, קיבלנו קבלת פנים מאוד מרשימה. לאט לאט הכרנו את המדריכים המדהימים שדאגנו לנו ועזרו לנו.

באותו הערב הייתה את הפעילות הראשונה- פעילות ההיכרות עם כל הילדים. זכינו להכיר ילדים מדהימים בגילאים שלנו ומאז התחלנו להתחבר אליהם.

אומנם האוכל שם לא היה כמו שאנחנו רגילים בארץ, אבל עדיין התרגלנו לזה והסתדרנו ובכל זאת זה לא הפריע לנו ולחוויה שלנו.

בשיעורים זכינו ללמוד עם מורה מקסימה שלימדה אותנו עם שיטות מעולות שזוכרים עד היום. גם הטיולים (לטולדו, לסגוביה, לגן החיות הענקיייי שבמדריד, גם ללונה פארק ועוד!) היו ממש כייפים!!

אני רוצה להודות לקמפוס שהביאו אותנו לסאמר סקול בספרד. ואפילו שהיו כמה רגעים קשים, התמודדתי איתם ולמרות הכל היו לי את השבועיים הכי מדהימים שיכלתי לקבל!!! :)

גרסיאס אמיגוס שקראתם, אני ממש ממליצה לכל אחד לחוות את החוויה המדהימה הזאת! Smileys