דניאל

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2016

דניאל חדד

שלום, אני דניאל וטסתי השנה ...

נועה ולגי

אז היי , קוראים לי ניצן ואני ...

ניצן גוילי  (ניצי)

אזז היייי!!!אז אין לי מושג ...

און בריצ'נר  (ONN_B)

היי קוראים לי און בריצ'נר ...

איל לוי

שמי איל,   הלכתי לסאמר ...

בר אוסקר  (oskar)

היי   אני בר אוסקר גר ...

שלום, אני דניאל וטסתי השנה לסאמר סקול בברייטון באנגליה.
השבועיים המדהימים האלו הם חוויה בלתי נשכחת ו-נ-פ-ל-א-ה! חוויה שזכיתי לחוות אותה.

כבר בפגישה שלפני הטיסה, ההתרגשות היתה בשיאה! פגשנו את המדריכים ה-מ-ד-ה-י-מ-י-ם שלנו, צורי וגילי! במשך כל הטיול הם היו קשובים, תומכים ועשו הכל בשביל שהחוויה שלנו תהיה בלתי נשכחת!
כהגענו למרכז, Brighton College, אכלנו ארוחת צהריים, התחלקנו לחדרים ומנהל המרכז, סטיוארט, סיפר לנו על המרכז, הראה לנו את המרכז ואמר לנו את חוקי המקום.

סדר היום של השבוע הראשון (מימי שני עד שישי) היה: בבוקר היו ארוחת בוקר ופעילוית, בצהריים היו ארוחת צהריים ושיעורים ובערב היו ארוחת ערב ופעילויות. בשבוע השני היה את אותו הסדר, אבל בבוקר היו שיעורים ובצהריים היו פעילויות.

הפעילוית היו מגוונות ומהנות וברוב הפעמים היו מספר פעילויות וכל אחד בוחר באיזו פעילות הוא רוצה להשתתף, למשל טניס, כדורסל, כדורגל, סרט, ריקוד וכו׳.

בהתחלה, עשינו מבחן כניסה שחילק אותנו לרמות. למורה שלי קראו קלי והיא היתה מדהימה ונחמדה! השיעורים איתה היו כיפים ועברו מהר מאוד. בשבוע השני למורה שלי קראו אנדרו וגם הוא היה נחמד ומצחיק.

בפעילויות ובזמן החופשי הכרנו ילדים מכל העולם. התחברנו מאוד אחד לשני ונהנו מכל רגע ביחד!

מחוץ למרכז עשינו דברים מהנים וכיפיים. הלכנו מספר פעמים לעשות קניות ב-Churchill Square בברייטון, הלכנו ל-Sea Life בברייטון וראינו חיות ים משונות ומרהיבות, נסענו לעיר פורטסמות, ביקרנו בטירת ארונדל, נסענו ללונדון ועשינו שם קניות, היינו ב-London Eye הגדול והמרהיב, צפינו בהצגה ״אלאדין״ המדהימה, המושקעת ועוצרת הנשימה ב-Prince Edward Theatre, היינו ב-Madam Toso שבלונדון וראינו המון דמויות מוכרות מהעבר ומההווה שהשפיעו של חיינו, היינו גם ב-Thorpe Park ושם עלינו על רכבות הרים ונהנתי מאוד!

בסוף, עשינו מבחן יציאה וקיבלנו תעודה בה מתוארת ההתנהגות של כל אחד בשיעורים והציונים של 2 המבחנים.

כשנחתנו, הגענו להורים אחרי שבועיים מלאי כיף. היה קשה להיפרד ולעכל שזה נגמר.

לסיכום, עשינו המון דברים מהנים במשך כל הטיול ולמרות כל הגעגועים הביתה היה קשה לעזוב ולחזור לארץ. אני ממליצה לכל הקוראים ללכת לסאמר סקול ולנצל כל רגע בטיול ה-מ-ד-ה-י-ם הזה! אני ממליצה בחום על המרכז בברייטון ומקווה שיהיו לכם מדריכים נפלאים כמו שהיו לי ושתהנו!