איה עיני

הסאמר סקול היה חוויה שאני ...

רוזאלין מוסניקוב

אז הסאמר סקול התחיל במפגש ...

לירון אוברלנדר

היה ממש כיף הסמאר סקול!  נהנתי ...

שי שחר

סאמר סקול, החופש הגדול הכי ...

נויה ברהום  (נוי \ נויוש)

אחרי שנה שחיכיתי לסאמר סקול ...

דניאל שירה חן  (DANIELSCHEN)

הקיץ נסעתי בפעם הראשונה לסאמר ...

הסאמר סקול היה חוויה שאני לא חושבת שאני ישכח בחיים..

ביום הראשון בשדה תעופה פגשתי את החברים החדשים שלי שהפכו להיות עכשיו לאחים, להתעורר איתם ועם השעון המעורר בבוקר, לאכול ולצחוק איתם בארוחות ולא לישון ולעשות מסיבות פיצה איתם בלילה ולהתחבא מפטרולים של המורים.

לשדה התעופה הגעתי עם חששות כי הגעתי לסאמר סקול לבד וזה היה הסאמר סקול הראשון שלי וממש חששתי לגבי האנגלית שלי בקיצור יותר מדי ממה לפחד

אבל כשחילקו אותנו לזוגות ישר התחברתי לבת זוג שלי שנהיית השותפה שלי לחדר והחברה הכי טובה שלי בסאמר סקול, כל הבדיקות בשדה תעופה הספיקו לנו בשביל להכיר אחת את השנייה כאילו אחננו מכירות מגיל 0 ולגרום לכולם לחשוב שבאנו לסאמר סקול הזה ביחד.

במטוס ישבתי לידה ועם אבי, ידיד חדש שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה בסאמר בקול שכל ה 12 שעות טיסה במטוס דיברתי איתו בלי הפסקה עד שהוא עבר לשבת במעבר לידי וכל שניה הדיילת צעקה עליו לשבת במקום שלו ובסוף  נרדמנו על אותו כיסא ביחד (אבי סליחה על הפאדיחות שאני עושה לך בלכתוב אתזה, מקווה שהגרמניות שלך לא יקנאו)

כשהגענו לקמפוס כמו ישראלים ישר התחלנו לדבר עם כולם ולהתחבר לכל דבר שזז, שיחוקנו משחקי כדור אמריקאים עם האחראי פעילויות הכי מגניב בעולם מוזס שלימדנו אותו מילים בעברית ומאז כל בוקר הוא אמר לנו היוש

אחר כך מצאנו את המועדון וראינו שם יורו עם ילדים מכל העולם שבסופו של דבר ממש התחברנו אליהם, לינוס מגרמניה שלימד אותנו טאקי גרמני (מאו מאו) וארסני מרוסיה שלא הפסיק לצחוק עלינו.

אחרי היורו כמה מאיתנו נכנסו למזרקה שיש בקמפוס שרק בגללנו יש חוק חדש שלא חשבו עליו לפני "אין להיכנס למזרקה של הקמפוס" ,

בערב הייתה מסיבת גלידה שהישראלים הרימו שם את כולם לרקוד כי בכל זאת ישראלים זה ישראלים שלאחריה לא רצינו כל כך לישון אבל היה סגירת אורות ואסור בנים ובנות יחד אז ישבנו במטבח ודיברנו כל הלילה עד שהעיפו אותנו וכל זה קרה ביום הראשון שלנו שם.. אז תתארו כמה מטורף היה הטיול שלנו שזה 3 שבועות

זה טיול שאתה מכיר אנשים מכל העולם ואין סיכוי שלא תדבר בו באנגלית ואחרי שאתה ממש מתחבר לאנשים והם נהיים חלק בלתי נפרד מהחבורת חברים שלך שם אתה אפילו לא שם לב שאתה מדבר איתם באנגלית וזה לא עברית שאתה רגיל אליה כמו שהיינו עם הרוסי והגרמני שמאוד התחברו אלינו

סאמר סקול זה לטייל במקומות בארצות הברית וכבר להתרגל לשגרה של האווירה שם ולמהירות של האנשים (שהיה לנו קצת קשה איתה ובגלל זה היינו הקבוצה הכי איטית בקמפוס אבל העיקר הכי טובה (ולא להבין שאתה באמת נמצא במקומות האלה שכולם רוצים להיות בהם

אז קפצנו למזרקות, שיחקנו פוקר, אכלנו פיצה, למדנו אנגלית, התאהבנו (רק אני), רבנו, בכינו ועוד מלא דברים שאני לא זוכרת בגלל שאני ממש עייפה ויש לי גט לג אחרי הטיסה וכל זה ב 3 שבועות מדהימים ובלתי נשכחים