דנה

• יצאתי בקיץ: 2016

דנה סלצ'ובסקי  (דנה)

אז איך אפשר להתחיל לתאר חוויה ...

רוני בד  (רוני)

חד משמעית זאת הייתה החוויה ...

לירן דביר

שנייה לפני שהגעתי לשדה תעופה ...

נועה פרנקו  (נועה)

אז ככה "סאמר סקול", "הטיול ...

תמיר טאקו

היינו במשלחת של סאמר סקול ...

עדן שליזרמן

הכל התחיל לפני חודש ב- 3/7 ...

אז איך אפשר להתחיל לתאר חוויה כזאת מדהימה, החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בכל החיים! נהנתי מכל שניה ושניה ופשוט לא רציתי לחזור!

אז הנה אני פה כותבת כמה ימים אחרי שחזרתי ומנסה להיזכר. עברנו כל כך הרבה חוויות בשבועיים שלמים שזה יהיה קצת קשה אבל בכל זאת Smileys

הגעתי לשדה קצת מפוחדת חוששת ובעיקר מתרגשת, אני לא הגעתי למפגש שבו הכירו את המדריכה ואת כל הילדים שיוצאים ביחד כי לא יכלתי להגיע. אז בגלל זה לא ידעתי גם עם מי אני יעבור את החוויה הזאת.

אני נסעתי יחסית הרבה לחול במהלך השנים אבל זאת הפעם הראשונה שאני נוסעת בלי ההורים אז בהתחלה התרגשתי אבל ככל שהתקרב התאריך חששתי שלא יהיה לי את ההורים שלי שיעזרו לי בכל דבר שאני צריכה או זקוקה.

אז אחרי שהגעתי שנפרדתי מכל החברים הגעתי לשדה תעופהוראיתי את המדריכה נתנה לי מדבקה עם השם ושרשרת אדומה ומאוד אופנתית  Smileys

מהרגע שהיא אמרה לי שלום ידעתי שזכיתי במדריכה מדהימה!
באתי עם עוד 3 בנות שהכרתי שאחת מהן היא החברה הכי טובה שלי, אז ביחד ארבעתינו ניסינו להתחבר לשאר חברי הקבוצה והתחלנו לשאול את השמות שלהם ומאיפה הם וכו וכו..
היינו טיפה בדיוטי פרי ואחרי זה עלינו על המטוס, ההתרגשות כבר החלה  Smileys

כשהגענו למרכז ישר איך שנכנסנו התחלתי לדבר עם בנות מספרד (כמובן באנגלית) ובתוך דקה של דיבורים בדרך למשרד כבר מצאנו מלא מכנים משותפים והן היו ממש חמודות Smileys

אחרי זה חילקו לנו את החדרים, הייתי עם חברתי הטובה בחדר והופתענו לטובה מהחדרים שהיו ממש מגניבים :)

טיפה הסתדרנו והתארגנו ובערב הלכנו לראות את הגמר של היורו בכדרוגל בחוף המדהים של ברייטון!

וביום שני התחיל השבוע הנורמטיבי שלנו, בבוקר ארוחת בוקר, פעילויות שמשולבות עם ספורט, יצירה וכו.. לאחר מכן ארוחת צהריים, לימודים ( היה טיפה מבאס ללכת ללמוד אבל בכל זאת באנו ללמוד אנגלית. אך השיעורים לרוב היו מאוד מעניינים עם נושאים שקשורים לחיינו והכנו פרוייקטים מגניבים שהמצאנו דברים, ובסך הכל למדנו אנגלית בדרכים קצת שונות מבבית הספר, לטוב ולרע) Smileys

לאחר מכן היה ארוחת ערב( כל הארוחות היו מאוד טעימות ובעיקר מגוונותSmileys)

ובערב היה פעילויות ערב שהשתנו מיום לים והמדריכים במרכז עשו לנו את הפעילויות וכל ערב היה משהו מהנה אחר. לדוגמא, ערב אחד היה בליינד דייט, ערב נוסף היה תחרות כשרונות, מצא את המטמון ולפעמים היה ערב סרט או כל מיני פעילויות מגניבות :)
באחד מהימים במקום הפעיליות בבוקר נסענו לברייטון העיר המדהימה שהיינו בה והלכנו לsea life שראינו דגים מרהיבים ומגניבים ולאחר מכן הלכנו לנמל של ברייטון ולחוף לשבת בכיף ואחר לחלק הכיף ביותר, ש ו פ י נ ג !Smileys

זו הייתה היציאה הראשונה שלנו מהמרכז והייתה מאוד כיפית!
הגיע יום שישי, הפעיליות בבוקר היו רגילות, אחר הצהריים יכלנו לבחור מה לעשות בשיעור האחרון של השבוע ולאחר השיעור התקלחנו התלבשנו יפה וחגיגי ועשינו קבלת שבת כל הקבוצה של הישראלים מקמפוס, ואני אחת שלא עושה קידוש בדרך כלל וחייבת לציין שממש שמחתי שעשינו את זה כולם ביחד זה גרם לי להרגיש תחושת גאווה שאני ישראלית ויהודייה והיה לי מאוד כיף גם לעשות את זה עם כל הקבוצה.

בערב יותר מאוחר היה דיסקו שהיה מאוד מאוד כיף לרקוד עם כל החברים החדשים שיצרתי לעצמי ועם השירים שהילדים יכלו לבחור וכל האווירה הייתה מאו מאוד כיפית!

ביום שבת נסענו לעוד עיר נמל מאוד יפה, שכרגע אני לא זוכרת את שמה, אך היא הייתה מאוד יפה ובנוסף עלינו על מגדל מאוד גבוה שראו ממנו את כל העיר!

לאחר מכן היה לנו הרבה הרבה זמן של שופינג! (כיף חיים)
ביום ראשון נסענו ללונה פארק בשם thorpe park שהיה מדהים ! היו רכבות הרים מטורפות כמו שאני אוהבת והיה מזג אוויר מצוין!
היה יום מדהים!

ביום שני התחיל עוד שבוע רגיל אבל התהפך, למדנו בבקרים ועשינו פעיוליות אחרהצ. בשבוע השני החליפו לנו מורה ועירבבו את הכיתות שלנו אבל היה עדיין כיף ולא שינה שום דברSmileys

ואחרהצ עשינו לפעמים פעיליות רגילות כמו: יוגה, יצירה, כדורגל, טניס, בינגו, הלכנו לבריכה במרכז וכו וכו..

והיה גם כמה ימים שהלכנו למקומות מיוחדים כמו arendol castle שזה היה טירה מאוד יפה ומיוחדת שביקרנו בה ועלינו עד למעלה וראינו נוף מרהיב!Smileys

ועוד יום נסענו ללונדון המדהימה!Smileysהלכנו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו פגשנו כמה סלבריטאים ביקשו חתימות מאיתנו Smileys ומשם הלכנו למחזמר מדהים של אלאדין! הייתי בהרבה מחזות זמר ואני חושבת שזה המחזמר הכי יפה ומהריב שהייתי בו ! נהנתי מכל רגע ורגע!
עוד פעם הגיע יום שישי, יום הלימודים האחרון שעשינו פרויקט אחרון, לאחר מכן עשינו עוד פעיליות ועוד פעם התקלחנו והתיפיפנו לקידוש של שישי, בשישי הזה נהנתי הרבה יותר כי בשבוע הקודם הקבוצה שבאנו למחזור של השבועיים לא כזה התחברנו לקבוצה שבאה שבוע לפנינו אבל בשבוע השני התחברנו ממש והיה לנו ממש כיף כולנו ביחד והרגישו יותר את האווירה הכיפית שיצאנו למקומות ביחד, והתחברתי אליהם ממש ואשמח לראות אותם שוב בכל עת.

ביום שבת עוד פעם יצאנו ללונדון והתחלנו בשיט בנהר הטמזה שעברנו איתו את כל לונדון ועצרנו בתחנה של הביג בן והלונדון איי, ירדנו מהספינה ועלינו על הלונדון איי שראינו ממנו את כל לונדון והנוף המרהיב שלה! לאחר מכן הלכנו לביג בן השעון הענק של העולם! ומשם לבקינגהם פאלאס הארמון של המלכה האחת והיחידה!Smileys
משם הלכנו לקובן גרדן שזה מרכז אמוד יפה שיש מסביבו גם המון חנוייות וכמובן שקיבלנו זמן של שופינג !!!

חזרנו למרכז ונפרדנו מכל החברים שיצרנו לעצמינו מכל העולם: מברזיל, מגרמניה, מצרפת, מצ'כיה, מספרד, מאיטליה! אני התחברתי להרבה הרבה אנשים והיה לי מאוד קשה להיפרד מהם אפילו הזלתי כמה דמעות ( דבר שלא אופייני לי) והיה לי מאוד קשה להיפרד מהם בידיעה שלא יודעת אם אני אפגוש אותם עוד פעם בחיים!Smileys
ביום האחרון עשינו פעיליות סיכום של כל הקבוצה בחוף של ברייטון והיה מאוד כיף ומרגש לשמוע את התחושות של כל אחד בסיום המסע המרגש הזה!

ואז עשו לנו הפתעה אחרונה ולקחו אותנו לעוד שעתיים של שופינג לסיים את כל הכסף Smileys

נפרדנו גם מכל המדריכים, היה מאוד קשה להיפרד גם מהם !! ועלינו על האוטובוס לשדה תעופה, מבואסים שזה נגמר עלינו על המטוס הגענו ארצה פגשנו את המשפחות שחיכו לנו בשדה וחזרנו הביתה לאכול אוכל טעים ואכיל של אמא !!!Smileys

לבסוף אני רוצה להוסיף כמה דברים, דבר ראשון שאת כל החוויה המדהימה הזאת עברתי בכיף ובשמחה בזכות סתו כהן המדריכה המדהימה שהייתה לי שמבחינתי הייתה כמו אחות, כמו חברה טובה שסיפרתי לה הכל וצחקתי איתה והלכתי אליה בלילה לחדר סתם כי לא היה לי מה לעשות או כי הייתי צריכה עצה ועזרה במשהו!
היא הייתה המדריכה הכי טובה שיכלנו לקבל ואני שמחה שהיא יצאה איתנו !
היא באמת תמיד הייתה שם בשבילי ובשביל כולם!
לסיום אלו היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי, אני אישית כמעט ולא התגעגעתי הביתה ולא רציתי לחזור, ועד עכשיו אני רוצה לחזור לשם ואני מתגעגעת לכל רגע רגע אפילו טיפה לאוכל "הטעים" !

שבועיים שהכרתי מלא אנשים מדהימים יצרתי חברויות שלא חבתי שאני יכולה ליצור, נקשרתי לאנשים בצורה מטורפת, וללא ספק גם השתפרה לי האנגלית!Smileys

אני לגמרי ארצה לצאת לעוד חוויה כזאת גם שנה הבאה וממליצה לכל אחד ואחד ששוקל ללכת שילך! הכיף מובטח!