עדן

• יצאתי בקיץ: 2016

עדן שליזרמן

הכל התחיל לפני חודש ב- 3/7 ...

דנה סלצ'ובסקי  (דנה)

אז איך אפשר להתחיל לתאר חוויה ...

נועה אמויאל  (נוש)

אומייגדד היה נדיייר. בהתחלה ...

אורי פרץ  (ריקה)

אז הכל התחיל כשלילו חברה שלי ...

תמיר טאקו

היינו במשלחת של סאמר סקול ...

סוף לוי

החוויה שלי בסאמר סקול החלה ...
הכל התחיל לפני חודש ב- 3/7 .

הגענו לשדה תעופה באחת בלילה, היו לי חששות רבים בנוגע לקבוצה, למדריכה ולמרחק.

אחרי 5 שעות טיסה הגענו לנמל תעופה לוטון, ומשם לקחנו אוטובוס לברייטון.
באוטובוס התחלתי לדבר עם הבנות והבנתי שאין ממה לחשוש!!

כשהגענו לקולג׳ התפעלתי מהמבנים, מהמדשאות ומהאווירה. סטיוארט המנהל ערך לנו סיור כללי ומאותו רגע קלטתי איפה אני נמצאת - במקום מדהיםםם!!!
ביום השני כבר התחלנו את סדר היום הרגיל:

בבוקר עשינו מבחן הקבצות, אחר הצהריים היו לנו פעילויות ספורט וגיבוש במדשאה המרכזית ובערב פעיליות מיוחדות שהמדריכים העבירו.

מהיום השלישי כבר התחלתי להרגיש שייכת. החברתי לבנות בקבוצה בצורה יוצאת דופן והיינו קבוצה ממש מגובשת ונשארנו כך עד עכשיו!!

במהלך השלושה שבועות נורא נהנתי מהשיעורים המעניינים שהתנהלו רק באנגלית. בהם למדנו נושאים שונים כגון: סוגי חנויות, מזג אוויר, תזונה ועוד..
במהלך השיעורים עבדנו על פרוייקטים שאותם הצגנו בפני הכיתות האחרות, למדתי כיצד להציג באנגלית ולתקשר עם ילדים מכל העולם.

בפעילויות ספורט למדנו משחקים בריטים חדשים שבהן נהננתי מאוד, במיוחד בדוג׳בול ובבית שדה. במהלכן התחברתי לילדים מהקבוצה הישראלית ומכל העולם!!!

בערבים היו לנו פעיליות מגבשות שהמדריכים הבריטים העבירו, כמו: בנים נגד בנות, בליינד דייט, תצוגת אופנה ועוד.. במהלך הפעילויות האלה היה ממש מצחיק וכיף עם כל הילדים וכל פעילות הייתה יותר כייפית מהשנייה. באמת!!!

במהלך השלושה שבועות יצא לנו גם לטייל מחוץ לקולג׳, עשינו שופינג בברייטון, ביקרנו בלונדון במקומות הידועים, שוב עשינו שופינג בברייטון, היינו בפארק שעשועים (שבו הכי נהנתי), שוב עשינו שופינג בברייטון ועוד טיולים רבים...

אבל במיוחד נהנתי מהקשר שנוצר בקבוצה הישראלית, נהנתי מהשטויות שעשינו ביחד- שרקדנו במסדרון והשתגענו, ששיחקנו מחבואים, שבאנו לחדר אוכל עם פיג'מות ועוד מלאא
נהנתי מהבדיחות והרגשתי שהקשר שנוצר הוא אמיתי בין כולן ויכולתי לספר להם הכל וכמובן שני שמור על הקשר הזה!!!

רציתי להודות למדריכות חן וסתיו שהיו כמו אמא בשבילי!! הן תמיד עזרו לי והשקיעו למרות הבלאגן שעשינו, צחקו איתנו כשהיה מצחיק וכעסו עלינו כשהיה צריך.

בקיצור תודה לכולם שהיו חלק מהחוויה המדהימה שלי שאני לא אשכח בחיים!!!!!