לווה

• יצאתי בקיץ: 2016

נעה לוי  (לווה)

טוב אז היי , קוראים לי ניצן ...

דניאל חדד

שלום, אני דניאל וטסתי השנה ...

נועה ולגי

אז היי , קוראים לי ניצן ואני ...

הדר קלי  (הדר💗🎀)

שלום, אני דניאל וטסתי השנה ...

ניצן גוילי  (ניצי)

אזז היייי!!!אז אין לי מושג ...

אורי נחום

טוב אז אני אורי מכפר סבא והשנה ...
טוב אז היי , קוראים לי ניצן ואני טסתי לסאמר סקול פעם ראשונה החופש. האמת שעבר קצת זמן אבל רק עכשיו אני מעכלת את כל החוויות והדברים שעברתי שם.
סאמר סקול זו הייתה החוויה שעשתה לי את החופש. הכרתי שם כלכך הרבה חברים מדהימים שאני שומרת איתם על קשר.
יצאנו עם קבוצת ילדים מדהימה מהארץ. הגענו לשדה תעופה והתחלנו להכיר אחד את השני. אחרי זה הגענו לברייטון.
מקום מהמם.
שם עברנו מבחן רמות שקבע את הרמה שלנו , היינו בשיעורים מעניינים ומלמדים.
עשינו פעילויות בתוך המתחם כמו: פעילויות ספורט כייפיות, בליינד דייט , בחנגו, ערבי סרטים, תצוגות אופנה, מופע כישרונות ועוד.
וגם יצאנו לטיולים מחוץ למתחם בהם טיילנו וכמובן עשינו המון המון המווון שופינגגגגגג!!!!! קיצר מושלם שם.
אני אישית הכי נהניתי ביום של הלונהפארק. היה שם לונה פארק עם מתקנים מטורפים ונהניתי שם בטירוף וחשוב מאוד להזכיר את גילי וצורי, המדריכים שליוו אותנו שבאמת היו שם בשבילנו ונתנו לנו פרסים שלא כל הקבוצות קיבלו והפכו את הסאמר סקול למהנא יותר.
אז אני ממליצה בחום לכולם לבוא לסאמר סקול כי זה באמת חוויה של פעם בחיים, שנזכרת לתמיד.