ILEEN

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

איילין בן יהודה  (ILEEN)

שלום, קוראים לי איילין בן ...

יובל קרמר  (yuval)

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

עומר הרשפט  (עומרוש)

היוש???? קוראים לי עומר הרשפט ...

שלי דקל  (שלי)

היי,   קוראים לי שלי ...

שחר זלמנוביץ  (שחר)

היי,   שמי שחר זלמנוביץ' ...

מאיה מוסקוביץ

היי, קוראים לי מאיה מוסקוביץ, ...

שלום, קוראים לי איילין בן יהודה, בת 14 מתל אביב.

השנה טסתי לסאמר סקול בלונדון למרכז שקוראים לו: London Harrow Discovery.

טסתי לשם עם אחותי ועם החברה שלי.

בהתחלה התביישתי ולא כל כך התחלתי להכיר ילדים אך עד מהרה הכרתי את כולם.

הטיסה בהלוך הייתה כיפית, כל הבנות התאספו ליד המושב שלי ודיברנו, כל אחת סיפרה על עצמה.

שנחתנו בלונדון (אחרי טיסה ארוכה ומייאשת מאוד!) היינו צריכים לחכות בתור ארוך מאוד עד לביקורת דרכונים, כשעברנו את הביקורת דרכונים יצאנו לאוטובוס, מיד הרגשנו את השינוי במזג האוויר.

עלינו על האוטובוס ונסענו למרכז, הנסיעה הייתה כשעה בערך, וכשהגענו עשו לנו סיור במרכז ומיד לאחר מכן הראו לנו את החדרים. התמקמנו בחדרים והלכנו לארוחת ערב ואז לפעילות ערב.

בבוקר למחרת היה לנו מבחן כניסה, הוא היה קשה אך עברנו אותו.

הכרנו איטלקים וסינים בשבוע הראשון, ואפילו לקחנו מכמה מהם מספרי טלפון.

יום למחרת בישרו לנו באיזה רמה אנחנו, לא הייתי רמה כל כך גובהה, אך אחרי 3 ימים עליתי לרמה הכי טובה- הכל אפשרי (: Smileys

חלק מהחוויות שלנו היו עם שתי מדריכים שליוו אותנו במשך הטיול- ג'וש וג'וש, עד מהרה לימדנו אותם מילים בעברית, משחקים, שירים וגם הצטלמנו איתם.

בשבוע השני הסינים והאיטלקים עזבו ובאו ילדים חדשים- 2 קבוצות של איטלקים אחת הייתה קבוצה גדולה ואחת קטנה יותר, ארמני ויפני אחד וקבוצה וצרפתים.

בערב קריוקי שהיה לנו התחברנו מהר עם הצרפתים החדשים, חלקם היו איתי בכיתה כך שתמיד היינו איתם... קבוצה אחת של איטלקים יצאו איתנו לחלק מהטיולים אז התחברנו אליהם בטיולים ואפילו המצאנו להם שמות חיבה וגם הם היו איתנו בשיעורים. הקבוצה השנייה של איטלקים שלא למדו איתנו אך הם היו באותו בניין שישנו בו, כך שדיברנו איתם הרבה מאוד!! היו חלק שהתחברנו איתם מאוד אז לפעמים ישבנו איתם בזמן הארוחות או שקבענו לנו זמן להיפגש בזמן החופשי שהיה לנו וכמובן שאמרנו תמיד 'שלום' שראינו אחד את השני.

יצאנו להרבה טיולים ברחבי אנגליה אבל יש כאלה שבלתי נשכחים, הטיול לעיר אוקספורד, אוקספורד סטיריט, העיר בת', פארק שעשועים ועוד הרבה מקומות. בטיולים היה לנו זמן חופשי כך שיכולנו להיות עצמאים ולהסתובב לבד.

היו ימים של טיולים כל היום, כך שהיו לנו ימים שרק למדנו ולא יצאנו מהמרכז. זה היה קצת מבאס אבל זה לא היה כל כך גרוע כי בכל זאת למדנו בדרך כיפית.

בכל ערב היה לנו פעילות ערב משמונה עד עשר, כל פעם עשינו משהו שונה, בערב אחד היה לנו דיסקו ובאחר קריוקי, היה לנו פעילות ספורטיבית, חידון באנגלית, ערב משחקים, סרט, תצוגות אופנו ועוד כמה. בערב אחד הייתה לנו פעילות ממש כיפית, היינו צריכים לקחת ביצה ולהמציא לה שם וסיפור (הסיפור שלנו היה הכי מצחיק) ואז לעטוף אותה בהרבה נייר כך שלא תישבר.

אחרי שכולם סיימו לעשות את העטיפה של הביצים יצאנו החוצה והמדריכים ג'וש וג'וש התחילו לדרוך על כל הביצים בכל הכוח, כשהם הגיעו לביצה שלנו כולם היו בשקט והסתכלו במתח, הם הורידו שיכבה אחרי שיכבה ולא ראינו את הנוזל שיוצא מהביצה, כולם חשבו ששלנו לא נשברה אך בסוף היא נשברה.Smileysהפעילויות ערב תמיד היו כיפיות.

אחרי הפעילויות ערב היה לנו שעה של זמן חופשי אז לרוב או שהיינו בחדרים עם בנות, או שהלכנו לבניין של הצרפתים ועשינו מסיבה קטנה או שנשארנו בלובי הקטן שהיה לנו בבניין של השינה ודיברנו עם האיטלקים, תמיד היה צחוקים ותמיד היה כיף.

אחרי 11 בלילה (שהיינו אמורים להיות בחדרים כבר) תמיד הלכנו לחדר של מישהי ונשארנו שם עד הלילה.

האוכל במרכז לא היה תמיד טעים אז תמיד הלכנו לסופר שהיה לנו במרכז ונשנשנו משהו קטן, בתקווה שהארוחה הבאה תיהיה טעימה.

כשהארוחה הייתה טעימה כולם לקחו מנה שנייה. אחרי כמה ימים התייאשנו ומצאנו מסעדה של פיצה שעובדת עד הלילה, אז לפעמים הזמנו משם, בשבוע השני כבר לא יכולנו לסבול את האוכל שהיה במרכז אז כל מי שרצה מהקבוצה ללכת לסופר לקנות לעצמו אוכל הלך, ההליכה לסופר הייתה בערך 10 דקות, כשהגענו לסופר היינו מופתעים מהגודל, נתנו לנו להיות בו בערך 40 דקות, הלכתי עם עוד 3 בנות, קנינו פירות, נוטלה, לחם וקורנפלקס.

כשנשארו לנו בערך 10 דקות להיות בסופר מצאנו מחלקה של דברים מישראל- שקדי מרק, קטשופ, ביסלי, במבה (ועוד כמה חטיפים), רטבים, שתייה ואפילו נרות שבת, בחלק מהמוצרים היה כתוב בעברית אז כמובן שהתלהבנו מזה אז התחלנו לצלם את זה! וברור שקנינו משם הרבה דברים.

ביום הלפני האחרון היה לנו את המבחן סיום, המבחן סיום היה קשה כמו המבחן פתיחה, באותו היום בדקו לנו את המבחן והחזירו לנו אותו לפני הפעילות ערב, הטקס חלוקת התעודות היה מרגש מאוד! היה מצגת לכל ארץ עם תמונות שלה, ברקע היה שיר באנגלית (לא משהו מוכר) ואז כשהגיעו אל הקבוצה שמו שיר בעברית, כולנו התלהבנו והתחלנו לשיר ביחד עם המוזיקה, במצגת היה את כל התמונות מהשבועיים, חלקן היו מביכות אך לקחנו את זה בהומור.Smileys

ביום האחרון אני וחברתי קמנו מאוחר, כי לא היינו צריכות להספיק לארוחת בוקר (כי הייתה לנו משלנו) וגם לא היה שיעור להספיק אליו. כשהתעוררנו התארגנו, אכלנו וסיימנו לארגן את המזוודות, בערך בעשר יצאנו מהחדרים לכיוון הכיתות (כי שם שמרנו את המזוודות)

אחרי זה הייתה לנו פעילות קטנה ויצאנו לטיול האחרון שלנו בלונדון. אחרי שהסתובבנו שם חלק מהבנות העבירו לנו פעילות סיום, היא הייתה כיפית מאוד! כשחזרנו למרכז היה לנו קצת זמן חופשי ובשש וחצי כבר יצאנו לכיוון השדה, בדרך לשם לא היו פקקים אז הקדמנו, אז בזמן הזה הבנות שידעו לעשות צמות עשו לכל הבנות צמות בשיער.

כשסיימנו את הביקורת דרכונים הלכנו לדיוטי פרי, הדיוטי פרי שלהם היה כבר סגור בשעה שהגענו לשם אז לא היה לנו מה לעשות שם כל כך, אז אני ועוד 2 בנות הלכנו למסעדה (כי היינו רעבות ממש!!) וקנינו פיצה, בדיוק בסיום הפיצה הלכנו לנקודת מפגש שלנו.

היה עיכוב בעלייה למטוס בערך של שעה וחצי אז בינתיים סתם דיברנו כל הבנות, כשעלינו למטוס היה כבר שתיים עשרה בלילה, הטיסה הייתה טיסת לילה כך שברוב הזמן ישנו, אך בזמן שלא ישבנו אני וחברותי למושב עשינו צחוקים.

כשנחתנו בארץ נפרדנו מכולם, חלק בכו, זה היה עצוב ממש, כולנו התחבקנו ויצאנו להורים שחיכו בחוץ.

בקיצור, הסאמר סקול זו החוויה הכי כיפית שהייתה לי ואני רוצה לעשות אותה שוב!!Smileys