ANNIE

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

אני בן יהודה  (ANNIE)

שלום קוראים לי אני בן יהודה ...

רועי כספי  (רועי)

שלום,קוראים לי רועי כספי, ...

טליה מירון

היי,   קוראים לי טליה ...

ליהי אציל

היי, קוראים לי ליהי אציל, ...

עילי שטכמן

שלום, אני עילי שטכמן בן 15 ...

ניצן לוין

השבועיים שלי בלונדון היו מדהימים.אחת ...

שלום קוראים לי אני בן יהודה )כותבים את זה אני אבל קוראים אנני( ואני בת 15 מתל אביב.
השנה ) 2016 ( נסעתי לסאמר סקול בלונדון באוניברסיטת רוז מיניסטר (HARROW) .Smileys

שהגעתי לשדה הכל היה מביך ולא ידעתי איך לגשת לילדים אחרים ולהכיר אותם, אך בטיסה כל הילדים התחילו לדבר ו"הקירות נשברו" .
שנחתנו ההתרגשות הייתה גדולה כי רק אז הפנמתי שאני מתחילה את המסע שלי לקיץ. מהשדה נסענו ישירות למרכז. כשהגענו המנהל טרי ערך לנו סיור במקום וקיבלנו את החדרים.

החדרים הם זוגיים. יש בהם שתי מיטות נפרדות, מדפים, מקום לתלות בגדים, מראה, שולחן + כיסא, כספת, וחדר שירותים ומקלחת. החדר אומנם יחסית קטן, אבל אפשר להסתדר איתו.
הקבוצה שלנו קיבלה שתי מסדרונות )בכל מסדרון יש גם שני מטבחים( , בקומת הקרקע שהו הבנות ובקומה השנייה של בניין המגורים
שהו הבנים.

ביום השני שלנו היה מבחן רמה. החלק הראשון של המבחן בנוי משאלות אמריקאיות, טקסט ושתי שאלות כתיבה. החלק השני של המבחן זה מבדק בעל פה. למחרת כל ילד ידע את השיבוץ שלו לכיתות. השיעורים עברו ממש נחמד. כל שיעור נמשך כשעה וחצי, וביום רגיל היו לנו שני שיעורים )פעם בשבוע היו לנו 4
שיעורים(. בשיעורים הינו מעורבבים עם צרפתים, יפנים, סינים ואיטלקים, אך בכל זאת כמחצית מהכיתה היו ישראלים. בשיעור הראשון היינו לומדים מתוך חוברת שהם מביאים ובשיעור השני היינו עובדים על פרויקט שהיה משתנה משיעור לשיעור. Smileys

אם אתם שואלים על האוכל אז תתכוננו!!! האוכל לא טעים בכלל. באיזשהו שלב המדריכות לקחו כמה ילדים לסופר שיקנו אוכל לכולם – כי באמת האוכל היה מזעזע. חלק מהכסף שהבאתי הלך על לקנות לי מצרכים בסיסים של אוכל כי כבר לא יכולתי לאכול את האוכל שמביאים לנו שם.
במהלך הסאמר סקול ביקרנו במלא מקומות בינהם, הביג בן, ארמון המלכה, המוזיאון הבריטי, הגלריה הלאומית, מדאמם טוסו, צפינו במחזמר "אבבא" )זה היה ממש יפה(, ביקרנו גם ברחוב אוקספורד ובעיר אוקספורד, בכיכר פיקדלי, בתרופ' פארק )שזה לונה פארק ענק(, לונדון איי, לונדון בריג', בעיר בת', בקוברט גארדן, בטירת ווינסטור, באאוטלט ובעוד כמה מקומות. Smileys

בערבים היו לנו פעילויות שונות שבהן השתתפו כל ילדי הסאמר סקול. היה קריוקי, 3 מסיבות, תחרות אופנה )שזה היה מגניב גם לבנים(, חידון, ארץ עיר, צפייה בסרט, ועוד מלא פעילויות ממש מצחיקות. זכור לי פעילות אחת שבה המדריכים האנגלים )ג'וש וג'וש הבלונדיני(, חילקו את כל ילדים לכמה קבוצות, ובכל קבוצה היו איטלקים, יפנים וישראלים. בפעילות היינו צריכים להכין קופסא שתשמור על ביצה. לאחר מכן ג'וש וג'וש היו צריכים לנסות לשבור את הביצים בעזרת מקלות ובעיטות בקופסאות. בסוף נשארו רק שני ביצים והקץ' היה שאת הביצים שנשארו שוברים עליהם. אז נבחרתי לשבור ביצה אחת על ג'וש הבלונדיני Smileys
כל המדריכים ואנשי הצוות היו מדהימים. המדריכות שלנו מישראל היו ממש נחמדות והן עזרו לנו בהמון דברים במשך השבועיים שם. חוץ מהמדריכים, הכרתי מלא חברים מארץ בעיקר, אבל גם מהעולם.
החוויה של הסאמר סקול הייתה מדהימה ונהניתי מאוד. ביום של הטיסה חזרה כולנו הינו מאוד עצובים לחזור למרות הגעגועים לבית, והיה ממש קשה להיפרד אחת מהשני בשדה.
היה לי ממש כיף ואני ממליצה ממש לנסוע לסאמר סקול, אני בטוח אבוא שוב בשנה הבא!!! Smileys